הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול מאורגן למרוקו 9-16.5.18 (8 ימים/7 לילות)

טיול מאורגן למרוקו 9-16.5.18 (8 ימים/7 לילות)


לאירוע זה נרשמו כבר בין 1 ל 10 משתמשים דרך Ladies-First



מקום האירוע: מרוקו

האירוע יתקיים ב 09.05.2018 ב 08:00

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				

מרוקו הפכה בשנים האחרונות ליעד פופולארי  זו מדינה שיש בה הכל, היא רב-גוניות המשלבת אירופאיות עם ערביות ואפריקניות, וזה ניכר היטב בכל מקום. גם הטבע המרוקני הוא שילוב מרתק - מהרי האטלס מכוסי השלג, דרך החופים הנהדרים של האוקיאנוס האטלנטי ועד מדבר סהרה האדיר.

האתרים בהם נבקר: מקנס ,פס, איפראן , בני מלל , מרקש ,קזבלנקה ,ראבט ועוד.

 

תאריך יציאה: יום ד'  9.5   המראה :08:00      נחיתה: 14:35

תאריך חזרה: יום ד' 16.5  המראה: 13:35        נחיתה: 23:15

 

מסלול הטיול

יום 1.תל אביב קזבלנקה

ניפגש בנתב"ג ונטוס לקזבלנקה השוכנת על שפת האוקיאנוס האטלנטי. עם ההגעה נערוך סיור פנורמי שיכלול את השדרות הרחבות של העיר והמבנים המרשימים זכר לשלטון הקולניונאלי הארוך שהותיר את חותמו. נרד לסיור רגלי בכיכר היונים ולא נחמיץ את שכונות הפאר "עין דיאב" ו"אנפה" נבקר בבית הכנסת הגדול של יהודי קזבלנקה זכר לתקופה המפוארת של קהילת העיר.

יום 2. רבט מקנס

לאחר ארוחת הבוקר נשלים את סיורנו בעיר הציורית ונמשיך לרבט עיר הבירה של מרוקו. את סיורנו נתחיל מתצפית על ארמונו של מלך מרוקו נמשיך לביקור במוזילאום של מלכי מרוקו. נמשיך לביקור בקסבה "אודייה" הבנויה על צוק והנוף הנשקף ממנה פשוט מרתק. בגמר הסיור נמשיך לעיר מקנס עיר עתיקה ומיוחדת שנבנתה במאה ה 11 על ידי הסולטן מולאי איסמאיל המכונה "הורדוס של מרוקו" לא נחמיץ את מחסני התבואה והאורוות של הסולטאן. נבקר בשוק התבלינים ונטעם מהעוגות המרוקאיות

מתנת השטיח המעופף.

יום 3. פס

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור קסום בעיר הקיסרית הנחשבת מהעתיקות בעולם. את סיפורי אלף לילה ולילה סיפרו בה ועליה. את ביקורנו נתחיל ממרכזה העתיק של העיר בלב שלל הסמטאות הצרות והציוריות שוכן לו ה"מלאח" הרובע היהודי העתיק נבקר באתר הקבורה של "ללה סוליקה" אישה צדיקה שהפכה דמות ומופת ליהדות מרוקו. נמשיך למעין מסע בזמן לאומני עבודת היד העתיקה מהבורסקאים עד לחרשי העץ ושלל אומניות מהזמן הקדום ועד עצם היום הזה.

בערב ניתן לצאת בתשלום נפרד לערב פולקלור כולל טכס חינה מסורתי(לא להחמיץ)

יום 4. איפראן בני מילל עין אסרדון

לאחר ארוחת הבוקר נצא אל איפראן עיר תיירות וקייט אתר הסקי של מרוקו )מכונה שוויץ של מרוקו( עם ההגעה נערוך סיור בעיר נצפה בארמון החורף של מלך מרוקו, נצעד לשפתו של האגם ולא נחמיץ את פסל האריה סמלה של העיר. בגמר הסיור נמשיך דרך כפרי הברברים עם עתיק ומיוחד שחי באזור אלפי שנים. נבקר בשמורת הטבע "עין אסרדון" נערוך סיור במקום כולל טראק מיוחד בינות למפלי המים. בגמר הסיור נמשיך ללינה באזור.

יום 5. אפורר בין אלווידאן מפלי אוזוד

לאחר ארוחת הבוקר נצא לאחד מימי הטיול היפים ביותר. מטפסים להרי האטלס המפורסמים ניסע בדרך פנורמית אשר ממנה נשקף נוף נהדר של עמק הטודרה המשופע בחוות ציוריות המסמלות את האזור הקסום. נצפה בפרויקט הגדול שנבנה על ידי הצרפתים תחנת הכח ההידרואלקטרית שעד עצם היום הזה אחראית על אספקת החשמל של חלק ניכר מהמדינה. נמשיך ונבקר בשמורת הטבע "מפלי אוזוד" נערוך סיור רגלי בשמורה ונחוש את עצמת המפלים מגובה של כ 100 מטר. בגמר הסיור נמשיך לעיר האדומה מרקש.

יום 6. מרקש

לאחר ארוחת הבוקר נצא לעיר המדהימה מרקש. נתחיל מביקור בגני המנרה אשר שמשו בעבר כמאגר מי השתייה של העיר. נמשיך לביקור על ארמון בהייה ששמו כן הוא, פאר היצירה של המוראביטון בשלטונם במקום ומסמל יותר מכל את צביונה של מרקש המהווה מפגש בין צפון אפריקה לאפריקה השחורה. נמשיך לשוק הססגוני ולא נחמיץ את המלאח העתיק של יהודי העיר

ונצפה בצבע הירוק והעז המסמל את רבי "חיים בן עטר". נבקר בבית הכנסת העתיק שריד לקהילת אנדלוסיה שמספרד שהתיישבה במקום. בערב המעוניינים יוכלו לצאת בתשלום נפרד לפנטזיה המפורסמת שהוא מופע פולקלור ברברי בשילוב סוסים אקרובטיקה ועוד. כיד הדמיון המזרחי לא להחמיץ!!!!

יום 7 . (יום חופשי)מוגדור אסווירה

יום חופשי. המעוניינים יוכלו בתשלום נפרד לצאת ליום טיול לאוקיאנוס האטלנטי. את טיולנו נתחיל בעיר אסווירה, אחת מהערים העתיקות השוכנות באזור, מפורסמת בסגנון המונוליטי הפורטוגזי. נסייר במתחם הקבר של רבי חיים פינטו ונמשיך לשווקים הססגוניים של העיר. נבקר במצודה הפורטוגזית השולטת על העיר אשר ממנה הכניסה לנמל מהים. לא נחמיץ ביקור במפעל שמן "הארגן". יום יפה ומומלץ במיוחד!!!!!

יום 8. עמק האוריקה תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בעמק האוריקה השופע ירק ומים, באזור הרי האטלס, המשמש למפלט בקיץ לתושבי מרקש. נבקר בבית ברברי ונתרשם מצורת החיים בכפרים. משם נעלה אל כפרי ברברים, משם אל השוק הברברי המקומי ואל העיירות התלויות, הפנינה של האטלס הגבוה. בתום הסיור נמשיך לשדה התעופה לטיסה לתל אביב.

עלות:1200 $ (ליחיד בחדר זוגי שניים בחדר) עד לתאריך 9.4 לאחר מכן 1220 $

תוספת יחיד 300$

 

 

המחיר כולל:

כרטיס טיסה בטיסות שכר (ת"א קזבלנקה/מרקש ת"א או להיפך)

אכסון: במלון ברמת תיירות טובה או ראשונה

כלכלה: חצי פנסיון

אוטובוס תיירים נוח וממוזג לביצוע התוכנית

ביקורים וסיורים כמפורט במסלול

מלווה קבוצה ישראלי מצוות השטיח המעופף

מס נמל, היטל ביטחון ודמי רישום

אשרת כניסה

המחיר אינו כולל:

ביטוח רפואי ומטען.

הוצאות אישיות.

טיפ למלווה הקבוצה הישראלי.

סיורי בחירה

 

הערות:

  • סדר ימי הטיול יכול להשתנות בהתאם לתנאים המקומיים.
  • אשרת כניסה למרוקו-לצורך הסדרת ויזה יש להעביר צילום דרכון קריא וברור
  • יש להתייעץ עם משרד הבריאות בנושא חיסונים.
  • בתי מלון -בתי המלון בהם נשהה הינם בדרגת תיירות טובה. אך ראוי וחשוב להדגיש שיש הבדלי רמות  בהשוואה למוכר לנו בארץ בהיבטי שרות, יעילות ,תחזוקה  והמבחר העשיר לו הורגלנו בארוחות הבוקר. 
  • האוכל המרוקאי - האוכל המוגש בבתי המלון והטיבול אינו דומה לתבשילים והסלטים המוכרים לנו כ"אוכל מרוקאי" בארץ. קיים הבדל גדול בין תבשילים והסלטים המרוקאים לבין אלה שבישלו יהודי מרוקו. נא לא להתאכזב ! יש גם אוכל טעים מאוד.
  • אזהרת מסע מתמשכת – מכיוון שישראל אינה מנהלת יחסים רשמיים עם מדינות ערב מלבד מצרים וירדן הלוט"ר הוציא אזהרת מסע מתמשכת למרוקו, הממליץ להימנע מנסיעה לארץ זו.

 

 

 

הטיול פתוח לכל הגילאים

בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב (לאו דווקא פו"פ)

מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!

מחיר: החל מ1200$
גילאים: 18-100
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות