הכרויות - ראשי » צור קשר
איך אני מקפיא או מוחק את החשבון שלי באתר?
להפקאת החשבון היכנסו לתחתית עמוד הגדרות החשבון ולחצו בו על הכפתור 'הקפא את החשבון שלי באתר', וביחרו את סיבת ההקפאה.
לאחר הקפאת החשבון, אף אחד לא יוכל לראות אתכם בתוצאות החיפוש באתר.
בכל שלב תוכלו להחזיר את הפרופיל להיות פעיל לאחר הקפאה.

למחיקת חשבונך, יש להיכנס לאותו עמוד וללחוץ על הכפתור 'מחק את החשבון שלי', להזין את סיסמתך ולבחור את סיבת המחיקה.
שימו לב שלאחר מחיקה, לא ניתן יהיה להחזיר את החשבון להיות פעיל שוב.
במידה ולא מופיע אזור המחיקה - ייתכן והסיבה לכך היא שיש שירות בתשלום ששולם והקישור למחיקת החשבון יחזור כשתוקף התשלום יסתיים.


איך אני כותב למישהי שאני רוצה לפנות אליה?
נכנסים לעמוד הפרופיל של הבחורה המבוקשת, ובמידה והיא הסכימה שייפנו אליה, לוחצים בתחתית העמוד על 'התחלת מבחן הפנייה'.
במידה ועברתם את המבחן שהיא הגדירה, יוצג לכם קישור לשליחת הודעה אליה.

שכחתי את הסיסמה, מה אני עושה?
נכנסים לעמוד איפוס הסיסמה מכניסים בו את המייל של המשתמש איתו נרשמתם.
ובמייל שקיבלתם, לוחצים על הקישור שם וזה יפנה אותכם לעמוד המודיע לכם על סיסמה חדשה.

למה אני לא מקבל התראות למייל מ Ladies-First?
על מנת לקבל התראות במייל (לדוגמה לאימות מייל או בעת קבלת הודעה חדשה) עליך לודא קודם כל בעמוד הגדרות החשבון שהעדפות מיילים מעודכנים להיות מופעלים.
לאחר שזה נעשה ומשום מה עדיין לא התקבל מייל שהיה אמור להישלח אליך, עליך לודא שהוא לא יסונן או ישלח לתיבת הספאם. העמוד הזה מסביר איך לעשות את זה בכמה פעולות פשוטות.


למה השעו אותי מהאתר?
ב Ladies-First אנחנו מקפידים על התנהלות מכבדת, אמינה ולמטרת מציאת זוגיות בלבד!
אם הושעת מהאתר, עברת בודאות על אחד מאלו.
מומלץ לקרוא את תנאי השימוש על מנת להבין יותר לעומק את הנושא.

פנייה לשירות לקוחות

מייל השולח:
המייל מדוייק? אחרת נאלץ להתעלם מהפנייה
שם השולח:
נושא:
נושא הפניה:
תשובה שכנראה תפתור את הבעיה:
לשלוח בכל זאת את פנייתך?




בנושאים כספיים בלבד ניתן לפנות גם במספר בימים א'-ה' בשעות 15:00-13:00