הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול לסיציליה

טיול לסיציליה





מקום האירוע: סיציליה

האירוע יתקיים ב 01.06.2016 ב 08:30

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				

טיול מאורגן לסיציליה

(8 ימים/7 לילות)

1-8.6.16

סיציליה , האי הגדול ביותר בים התיכון, הוא אחד מאתרי התיירות היפים והפסטורליים ביותר של איטליה.סיציליה כובשת עם נופיה הארציים והמדהימים. טיול של שבוע בסיציליה חושף למבקר בה את מגוון האתרים, הנופים המרשימים ,העיירות המקסימות שבדרך,מבחר של כנסיות והרים הנישאים לגובה רב.

תאריך יציאה: 1.6.16יום רביעי–המראה:

תאריך חזרה: 7.6.16 יום שלישי- המראה:

מסלול הטיול:

יום :1תל אביב - קטניה - סבוקה

נמריא לקאטניה שבסיציליה, האי הגדול בים התיכון. לאחר הנחיתה, נסייר בקטניה: נראה את כיכר הדאומו ובה מזרקת הפיל והאובליסק- סמלי העיר, הקתדראלה מהמאה ה- 11בית העירייה והרחוב הראשי ויה אתנה. נמשיך לשוק הדגים הצבעוני של העיר והוא בן למעלה מאלף שנה ונראה את שלל הדגה הייחודית. עוד נבקר בסבוקה ממנה נשקף נוף קסום של הים היוני ובנויה על מצוק. נסייר במרכז העיירה ובסמטאות, נראה את בר ויטלה המפורסם ואת הכנסיה בהם צולמו סצינות מהסרט הסנדק. בתום הסיור ניסע למלוננו.

יום :2סירקוזה – נוטו

העיר סירקוזה שוכנת במפרץ יפהפה. נערוך סיור מודרך בעיר שהתחרתה ביופייה באתונה בעת העתיקה. נבקר בחצי האי אורטיג'ה נראה את הדואומו הייחודי של העיר, מעיין ארטוזה ובו נצפה בתופעה ייחודית של צמח הגומא. נמשיך לנוטו, עיר הבנויה בסגנון הבארוק. נוטו העתיקה נחרבה ב- 1693ברעידת אדמה והעיר החדשה היא מהדוגמאות היפות באיטליה כולה לתכנון בארוקי: נכנס בשער העיר, ה"פורטה ריאלה" הוא שער המלכות שהוקם כשער ניצחון. נסייר בעיר ונתרשם מהארמונות, הכיכרות והקתדראלה המיוחדת של העיר.

יום  :3יום חופשי (האיים האיאוליים)

יום חופשי. המעוניינים יוכלו לצאת (בתשלום) באיים האיאוליים. נשוט לליפארי ו- וולקאנו, האיים הגדולים והיפים מבין  7איים, עשירים בפעילות וולקנית ובמעיינות בוץ וגופרית. נסייר בליפארי, הגדול מבין איי הארכיפלג. נראה את פסל סן ברתולומיאו, פטרון האי, את כנסיית הנשמות האבודות ונהנה מזמן פנוי ברחוב המרכזי ובו חנויות, בתי קפה ומסעדות. האי וולקנו, מורכב מארבעה הרי געש שונים. נטפס בשביל העולה אל הר הגעש המרכזי של האי עד שיתגלה לעיננו מראה לוע ההר, מוקף סלעים בעלי גוון אדום וצהוב.

יום  :4אתנה - טאורמינה

הבוקר נעפיל למרומי הר הגעש הפעיל אתנה (עד לגובה של כאלפיים מטר,) מהרי הגעש הגדולים בעולם, שפסגתו מעוטרת בשלג רוב ימות השנה. נלמד על הפעילות הוולקנית רבת השנים באזור.

בצהריים, ניסע לעיירת הקיט ג'יארדיני נקסוס, בה חופים הנחשבים מבין היפים שבסיציליה. נהנה מזמן חופשי בעיירה הנעימה. המעוניינים יוכלו לצאת (בתשלום) לשייט במפרצים היפים שבין ג'יארדיני נאקסוס וטאורמינה. נסיים בביקור בעיירה טאורמינה המכונה "הפנינה של סיציליה". נשוטט ברחובותיה הציוריים על מגוון בתי הקפה, החנויות היוקרתיות והמסעדות. נבקר בגן הבוטני ונצפה אל נוף עוצר נשימה של התיאטרון ושל הר הגעש אתנה והים היוני.

בתום הביקורים, ניסע למלוננו שבאזור פלרמו.

יום  :5פלרמו – מונריאלה

פלרמו, בירת סיציליה והנמל הראשי של האי, מכונה גם "קונכיית הזהב." העיר נוסדה במאה ה- 8 לפנה"ס ובה מבנים היסטוריים מפוארים, כנסיות, קתדראלות ומבנים עתיקים הפזורים בכל עבר. את סיורינו נתחיל בעיירה מונריאלה הסמוכה. נבקר בקתדראלה, שנבנתה המעוטרת בפסיפסים ביזאנטיים והינה היפה ביותר באי. ניסע למרכז פלרמו, נראה את הדואומו הבנוי בסגנון ערבי נורמני, נצפה בתיאטרון פוליטאמה ובתיאטרון מאסימו המרשים.

יום  :6אריצ'ה - טראפני

הבוקר נצא לאריצ'ה, עיירת המרציפן השוכנת על הר ומוקפת חומה. נצפה בדואומו העתיק של העיר, נבקר במבצר שממנו נשקף נוף קסום על האזור ונטייל בסמטאותיה הציוריות של העיר. ניסע בדרך היורדת לטראפני, אשר לה טיילת ונמל יפים. במרכז העיר רחובות יפים ומשופצים של בתים בצבע לבן-צהוב, כנסיות מרשימות וכיכרות בסגנון הבארוק.

יום  :7צ'פאלו - קאטניה

היום בעיירה צ'פאלו, כפר דייגים ציורי השוכן למרגלות צוק תלול ובו כנסייה נורמנית יפהפייה. נהנה מהמדרחוב של העיר על שלל חנויות, בתי קפה ועוד. ניסע בדרך החוצה את פנים האי. בשעות אחה"צ המאוחרות נגיע לאזור קאטניה. במידת האפשר ינתן זמן חופשי טיולנו הגיע לסיומו. ניסע לשדה התעופה ליד קטניה ונמריא חזרה לתל אביב.

 

חשוב: המסלול מתאר אתרי הביקור, אך לא בהכרח את סדרם. יתכנו שינויים בסדר הביקורים והלינות.

עלות:790 יורו ליחיד בחדר זוגי(שניים בחדר) למהירי החלטה

 

המחיר כולל:

טיסת שכר במסלול תל אביב - קאטניה - תל אביב כולל מסים

בתי מלון מדרגה ראשונה

סיורים וביקורים כולל דמי כניסה כמפורט בתוכנית

אוטובוס תיירים נוח וממוזג

כלכלה: חצי פנסיון

תשר לנותני שירותים בחו"ל

מדריך בכיר ומנוסה מצוות דרך החופש

המחיר אינו כולל:

ביטוח נוסעים והוצאות בעלות אופי אישי

נסיעות והעברות מעבר לשעות עבודת הנהג ובהתאם לחוקי האיחוד האירופאי המשותף.

מס לינה באם קיים

 

 

הטיול פתוח לכל הגילאים

בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב (לאו דווקא פו"פ)

מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!

 

לפרטים והרשמה: עופר 052-2945446     03-9648006

 

מחיר: 790 יורו
גילאים: 25-60
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות