הכרויות - ראשי » מאמרים » הכרויות ללא דמי מנוי לעומת אתרים הגובים דמי מנוי

מאמרים נוספים


תגובות

יש להירשם \ להתחבר על מנת להגיב

מיקי:
16.10.2022 - 15:41שלום דוד, המאמר שלך מעניין אבל... אתה כותב בליידיס פירסט שכאן אי אפשר לזוז בלי לשלם!! אתה יכול להיות רשום כאן אבל לא תוכל לראות או לתקשר עם אף אחד אם לא תתחייב לשלם!! אז...?

הכרויות ללא דמי מנוי לעומת אתרים הגובים דמי מנוי


   

שלום אנשים יקרים.

קוראים לי דוד רפאלוב, ואני נשוי כבר 3 שנים, ואפשר לומר שתקופות הטובות שלי, ביליתי די הרבה, ואפשר גם לומר שקצת חגגתי... (ככה זה שחיים בתל אביב)


תתפלאו לשמוע אולי, אבל היום אומרים שבערך 38 אחוז מהזוגות שמתחתנים (נכון לשנה האחרונה), הכירו דרך האינטרנט.

וכשאני אומר אינטרנט אני מתכוון לאתרי הכרויות, פייסבוק ואתרים אחרים...


כשאני חושב על זה, זה נשמע לי מאוד הגיוני שזה מה שיקרה לעולם. אחרי הכל, כל כך הרבה יותר פשוט להכיר דרך האינטרנט:

הגישה להרבה יותר אנשים קלה יותר, לא צריך לעבור הרבה חלקים מביכים של התחלה, ולא באמת צריך להתמודד עם דחייה כשמתחילים עם מישהי או מישהו פנים מול פנים בבר או בים או בכל מקום אחר...


אני תמיד אומר לרווקים רווקות, שתנסו לירות לשמיים להרבה כיוונים, ובסוף תפגעו באיזה כוכב. ואני מקווה בשבילכם שכוכב אחד מספיק.

כלומר, חוק המספרים הגדולים תקף כאן, ואתרי הכרויות זו אחלה דרך להכיר מספר גדול של אנשים בלא הרבה עבודה.


אני ממליץ במיוחד על אתר הכרויות ללא דמי מנוי. מי אמר שצריך לשלם? לדעתי זו צרכנות לא נכונה לשלם לאתרי הכרויות. זו קצת גזלנות... 


שימו לב שבפרסומות בטלויזיה בחודשיים האחרונים, כבר פרסמו מעל 4 אתרי הכרויות (לא חינמיים). איך זה הגיוני? מאיפה יש להם תקציבים כאלו לדעתכם? לאתרים הללו יש כסף לפרסם בטלויזיה, והרבה... 


ענף ההכרויות הוא ענף חם עם ביקוש גבוה. הביקוש רק עולה ועולה מתקופה לתקופה. למה זה? אנחנו נהיים ביישנים יותר או פחדנים יותר? יותר מכאניים?

הרי הכרות באינטרנט היא יותר שיפוטית ושטחית מאשר להכיר פנים מול פנים. תכלס, מסתכלים על כמה תמונות (ולמטיבי לכת גם פייסבוק), ואם הבחור או הבחורה נראה טוב אז זה מתקדם.

הכל עניין של כמה שניות שיפוטיות.

דרך אגב, אחוז הגירושין בארץ היום עומד על אחוזים גבוהים גם כן. משהו כמו שליש (בארצות הברית זה כבר חצי). לדעתי זה אחוז מטורף! מעניין אותי לחשוב לפעמים אם נועדנו להיות מונוגמים בכלל?


אתרי הכרויות לא חינמיים, הגובים דמי מנוי, דורשים להערכתי  משהו כמו 55 שקלים לחודש על האפשרות לשלוח ולקבל הודעות מנשים או גברים ולצפות בפרופילים.

מצד אחד זה לא ממש הרבה, הרי פגישה אחת שגבר משלם עולה יותר (בהנחה ששותים משקה אחד לפחות). מצד שני, למה צריך לשלם את זה? לאתר כמעט ואין עלויות פרט לשרתים, לפרסום ושיווק.

לכן, באווירת הצדק החברתי הייתי שמח אם כולנו לא נלך ונבזבז את מיטב כספנו על אתרי הכרויות עם דמי מנוי מיותרים.

בהצלחה במציאת זוגיות לכולם! מקווה שעניינתי אותכם!

אהבתם את המאמר? עשו טובה - תפרגנו בלייק....