הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול לשוויץ וליער השחור 25.6-1.7.19

טיול לשוויץ וליער השחור 25.6-1.7.19


לאירוע זה נרשמו כבר בין 1 ל 10 משתמשים דרך Ladies-First



מקום האירוע: שוויץ

האירוע יתקיים ב 18.06.2019 ב 08:00

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				

טיול לשוויץ והיער השחור

25.6-1.7.19

  (7 ימים/ 6 לילות)

טיול מאורגן ליער השחור ושווייץ הינו דרך נפלאה להתוודע לאזורים היפים ביותר של אירופה. היער השחור הוא שמו של אזור הררי ומיוער, מנוקד באגמים זכים ומפלי מים רבים, הנמצא במשולש הגבולות של גרמניה, צרפת ושווייץ. במהלך הטיול אנחנו נוסעים דרך היער הצפוף, חוצים את נהר הריין, מבקרים בערים אירופאיות קלאסיות, מטיילים בהרי האלפים וסביב האגמים הרבים הפזורים באזור, ובעיקר- שוטפים את העיניים בנוף ירוק ופסטורלי שנראה כמו יצא מגלויה.

 

תאריך יציאה: 18.6.19 יום שלישי  המראה:  08:00   נחיתה: 11:20

תאריך חזרה: 24.6.19 יום שני   המראה: 21:25       נחיתה:  02:20 (25.6)

 

 

מסלול הטיול:

 

יום 1 | תל אביב – באזל

ניפגש בנמל התעופה בן גוריון לטיסה ישירה לציריך שבשווייץ. לאחר הנחיתה וסידורים פורמליים בשדה התעופה, נצא לסיור בעיר באזל היושבת על "ברך הריין", הנקודה בה מתעקל הנהר הגדול באירופה וזורם צפונה לכיוון צרפת וגרמניה. נבקר בעיר בה התקיים הקונגרס הציוני הראשון, וכמובן נראה את מלון "שלושת המלכים" המפורסם, שעל מרפסתו הונצח חוזה המדינה הרצל. נסייר במרכז העיר העתיקה, נראה את הקתדרלה המרשימה שצופה על הריין, את כיכר היחפים שבה נמצא אולם הקזינו- בו נערך הקונגרס הציוני הראשון- ואת כיכר השוק שבה נמצא בית העירייה המפואר. בתום הסיור נמשיך למלוננו בעיר.

יום 2 | היער השחור: דרך ה-500 ואגם מומלזה← פרייבורג

היום נצא לחקור את היער השחור, אחד האזורים היפים ביותר באירופה, השוכן במשולש הגבולות צרפת, גרמניה ושווייץ. ניסע בדרך ה-500, שמו של הכביש החוצה את היער השחור מדרום לצפון וממנו נשקפות תצפיות פנורמיות של היער ועמק הריין. נעצור לטיול מסביב לאגם מומל (Mummelsee) ונראה את עצי המחט הירוקים משתקפים במים הצלולים של האגם. נוסיף ביקור בעיירה המקסימה אוברקירך (Oberkirch), בה נטייל בסמטאות בין תעלות המים ובתי העץ הנאים. בחלקו השני של היום, נחצה את הריין ונגיע לפרייבורג (Freiburg), הידועה גם כבירת אזור היערהשחור. נערוך סיור מקיף בין הסמטאות הצרות של העיר העתיקה לצד תעלות המים החוצות את הרובע, נבקר בקתדרלה הגותית המפוארת, נראה את בית העירייה ונותיר זמן פנוי לקניות. 

 

 

יום 3 | חבל אלזס: שטרסבורג, קולמר ודרך היין

נצא לסיור בעיר שטרסבורג (Strasbourg) – בירת חבל אלזס, עליו נאבקו צרפת וגרמניה לאורך ההיסטוריה. העיר הממוקמת בצומת דרכים חשוב במערב אירופה ומשמשת גם כמקום מושבו של הפרלמנט האירופאי. נבקר בעיר העתיקה ונראה את קתדרלת נוטרדם המרשימה, ובה שעון עצום ממדים שנבנה במאה ה-16. בחלקו השני של היום, ניסע דרומה ב"דרך היין" המפורסמת של חבל אלזס. ניסע בין הכרמים הנטועים על הגבעות העגלגלות של עמק הנהר ונעצור לביקור באחד הכפרים הציוריים שנראה כאילו יצא מתוך ספר אגדות. נגיע לקולמר (Colmar), שבליבה של דרך היין ובה נסייר בקרוניות בין סמטאות העיר העתיקה, תעלות המים הזורמות בה והבוטיקים המקסימים. 

יום 4 | שייט על אגם טיטיזה ומפלי טריברג

יום קסום בנבכי היער השחור אותו נתחיל בביקור ב"אגם טיטי" (Titisee). נצא לשייט על האגם היפה והעמוק (20 מ') שנוצר כתוצאה מנסיגת קרחון והוא מוקף ביער עצי מחט צפוף. נשלב סיור בעיירה טיטיזה השוכנת על גדות האגם ומציעה תצפית פנורמית על אחד המקומות היפים ביותר ביער השחור. לאחר מכן נמשיך לטריברג (Triberg), הבירה של שעוני הקוקייה, שזכתה לפירסומה בזכות 2 שעוני קוקייה, מהגדולים בעולם, הנמצאים בה. נמשיך למפלי הטריברג הנופלים מגובה של כ-170 מטרים ונטפס במעלה המפלים בין פלגי מים ויער סבוך. 

יום 5 | לוצרן - אנגלברג

נצא לסיור בעיר לוצרן (Luzern) מהיפות בערי שוויץ. ניסע דרך נופים הרריים מכוסים במרבדים ירוקים, פסגות מושלגות ומים הזורמים בשפע. נערוך הפסקה בעיירת הסקי אנגלברג (Engelberg) השוכנת למרגלות הר הטיטליס הגבוה. המעוניינים יוכלו לעלות ברכבל לפסגתו (בתוספת תשלום). נמשיך ללוצרן, העיר הבנויה בקצה הצפוני של אגם ארבעת הקנטונים ומהווה מוקד משיכה לתיירים רבים בזכות יופייה. נסייר בעיר לאורך הטיילת ונראה את מפגש הנהר והאגם. נעלה על גשר קאפלברוק, גשר העץ החוצה את נהר רוס, נצפה על מגדל המים ונמשיך לכיכר הכנסייה שם נצפה על כנסיית סן פטר. נותיר זמן חופשי במדרחוב הססגוני של העיר. 

יום 6 | אינטרלקן - קניון הארה

את היום נקדיש למראות הנוף של שוויץ שמושכים אליה המוני תיירים. נתחיל בנסיעה דרומה אל העיירה הציורית מאירינגן (Meiringen) המקום בו הומצא המרנג. העיירה התפרסמה כיעד הנופש של סר ארתור קונאן דויל, מחבר ספרי שרלוק הולמס, שבחר במפלי טרומלבך הסמוכים לעיירה כמקום מותו הבלש המפורסם. מהעיירה נצא בנסיעה לעיירה אינטרלאקן (Interlaken) השוכנת בין שני אגמים. לאורך הדרך נעצור לתצפית על הנוף המשגע של האגמים ורכסי ההרים המושלגים. נערוך סיור בעיירה אינטרלקן ולאחר מכן נמשיך לסיור רגלי לאורכו של קניון הארה (Aareschlucht) המרהיב. 

יום 7 | מפלי הריין – שטיין אם ריין – אגם קונסטנץ

נסיים את טיולנו ביער השחור ושווייץ בביקור במפלי הריין שבמחוז שפהאוזן (Schaffhausen) שבשווייץ. נצפה במפלים המרשימים אשר נמתחים לאורך של 150 מטר בעיקולו של הנהר הגדול באירופה. נתהלך על גדת הנהר ונעצור לצילומים במרפסות התצפית לאורך המסלול. נצא לטיול בעיירה הקסומה שטיין אם ריין (Stein am Rhein) שפירוש שמה הוא "אבן על האגם". העיירה היפהפיה מימי הביניים פרושה על גדותיו של נהר הריין ומשמרת מראה ימי ביניימי ייחודי. נטייל בעיירה העתיקה המוקפת חומה ונראה את קירות הבתים המעוטרים בציורי קיר יפים. נתרשם מאדריכלות העיר שחלק ניכר מבתיה בנוי עם תומכות עץ, סגנון האופייני לאזור. נמשיך את סיורנו בין סימטאות העיר ונצפה על טירת הוהנקלינגן. נמשיך את טיולנו אל אגם קונסטנץ (Konstanz) המחולק בין שלוש מדינות: שווייץ גרמניה ואוסטריה. נבקר בעיר הגדולה לחופו של האגם הקרויה באותו שם ונראה את המדרחוב הססגוני והמזרקה. בתום הסיור ניסע לשדה התעופה הבינלאומי של ציריך לטיסה ישירה חזרה לתל אביב

*המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה או סדר הימים הניתנים לשינוי.

עלות:

1190$ יחיד בחדר זוגי (שניים בחדר)

תוספת לחדר יחיד:300 $

המחיר כולל

טיסות שכר הלוך ושוב תל אביב - ציריך

אוטובוס תיירים נוח וממוזג

לינה בבתי מלון מדרגת תיירות טובה

מדריך טיולים ישראלי מצוות "אשת טורס"

כלכלה: לינה וארוחת בוקר

כניסות לאתרים כפי שמצוין במסלול

טיפ לנהג

המחיר אינו כולל

ביטוחים

הוצאות אישיות

סיורי בחירה

מס לינה (במידה וקיים- תשלום ישירות בבית המלון)

טיפים לנותני שירות אחרים

סבלות

טיפ למדריך הישראלי (מקובל לתת 3 אירו לאדם ליום)

הטיול פתוח לכל הגילאים

מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!

  // 

 

 

 

 

 

 

מחיר: 1190$
גילאים: 25-70
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות