הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול לאיטליה הקלאסית 14-20.5.19

טיול לאיטליה הקלאסית 14-20.5.19


לאירוע זה נרשמו כבר בין 1 ל 10 משתמשים דרך Ladies-First



מקום האירוע: איטליה

האירוע יתקיים ב 14.05.2019 ב 06:05

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				

טיול מאורגן לאיטליה

7 ימים/ 6 לילות

14-20.5.19

 

טיולנו "איטליה הקלאסית" לוקח אותנו לעריה היפות ביותר של איטליה, אשר כל אחת מהן היא חגיגה בפני עצמה של היסטוריה, תרבות, אדריכלות מרהיבה ואוכל משובח. נבקר ברומא עיר הבירה ובקריית הוותיקן, מקום מושבו של האפיפיור. נבקר בעיר האומנות המרהיבה פירנצה, בונציה שאין שנייה לה בעולם ובעיר האוהבים ורונה. נטייל בין נופי הטבע המדהימים של ארץ האגמים, למרגלות האלפים ונסיים בעיר האופנה – מילאנו.

תאריך יציאה: 14.5  יום שלישי  המראה בשעה: 06:05   נחיתה: 08:45

תאריך חזרה: 20.5 יום שני המראה  בשעה: 22:55    נחיתה: 03:40 (21.5)

 

מסלול הטיול:

יום 1 | תל אביב – מילאנו

ניפגש בנמל התעופה בן גוריון לטיסה ישירה למילאנו שבצפון איטליה. לאחר הנחיתה וסידורים פורמליים בשדה התעופה, נצא לסיור אשר למילאנו, בירת האופנה העולמית. נכנס לחצרותיו וגניו של ארמון ספורצ'סקו, נצפה בבית האופרה החשוב ביותר בעולם "לה סקלה"; ובדואומו, אחת מהקתדרלות המרשימות בעולם. נטייל בגלריית מנואל ויטוריו השני, שסביבה מרוכזים אאוטלטים, חנויות מותגים ומעצבי העל, מוזיאון דה וינצ'י וחנות של פרארי. בתום הסיור, ניסע למלוננו באזור.  

יום 2 | ויצ'נזה ואגם גארדה

את היום נקדיש לאגם גארדה, מהיפים שבאגמי צפון איטליה. ניסע בדרך על רקע נופי הרים עצומים והאגם הקסום ונעצור לביקור בריבה דל גארדה (Riva) שבקצה צפוני של האגם. נמשיך למפלי וארונה (Varone), הניתכים מלב ההר מגובה של 100 מטר, ונתפעם מיופיים דרך מערות. נסיים בעיר ויצ'נזה (Vicenza), הידועה בזכות האדריכל פלאדיו, שהוכתר כאבי האדריכלות האמריקנית. סגנונו מתאפיין בשילוב אלמנטים מהעת העתיקה, ומהווה השראה לאדריכלות בכל העולם. נצפה בבזיליקה הפלאדיאנית, קתדרלת אנונצ'טה, ובית העירייה, שמוכרים כאתר מורשת עולמית. נחלוף על פני וילה רוטונדה שהפך לסמל והשראה לוילות בכל העולם ונעלה לתצפית על העיר מהר בריקו. 

יום 3 | ונציה

יום שלם אשר יוקדש לביקור בעיר ששמה הולך לפניה כרומנטית והיפה שבערי העולם– ונציה. נתחיל בשיט בסירה אל הגטו היהודי של ונציה, בו הומצאו קללת הגטו והטלאי הצהוב. נלמד על חיי הגטו ותחילת הבנקאות העולמית. נטייל לכיכר סן-מרקו, אותה נפוליאון כינה 'חדר האורחים היפה ביותרבאירופה'. נתהלך בטיילת ונצפה בסמלי העיר: גשר האנחות היוצא מארמון הדוכסים, שעון המורים האסטרונומי ובזיליקת סן-מרקו המרהיבה. נחצה גשרים ונטייל בין סמטאות העיר והתעלות הרבות, נלמד על הגונדולות ועל קרנבל המסיכות של ונציה. נלך עד לגשר הריאלטו המפורסם, ונצפה בו. נותיר זמן פנוי להנות מהאווירה הקסומה של העיר ככל שיותיר לנו הזמן. 

יום 4 | ורונה - טוסקנה

לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נצא בנסיעה לטיול בעיר ורונה, עירם של רומיאו ויוליה, טרגדיה שיקספירית על אהבה העזה ממוות. נבקר בחצר ביתה של יוליה ונצפה במרפסת המפורסמת. נבקר גם בכיכר שבה נמצאת הארנה- האמפיתאטרון העתיק ביותר בעולם, ובכיכר התבלינים בו מתנשא מעל כל העיר מגדל למברטי. נותיר זמן לשיטוט במדרחוב הרומנטי, או לצפות בבית של רומיאו, בקברים התלויים של נסיכי הסקאלה, ובבית הכנסת העתיק. נסיים בביקור בסירמיונה (Sirmione) הציורית הבנויה על לשון יבשה ארוכה הנמתחת לאגם גארדה. נטייל בין חומות העיר ונצפה במצודה המגנה עליה. לאחר מכן ניסע לכיוון טוסקנה ולינה באזור. 

יום 5 | פירנצה ופיזה

לאחר ארוחת הבוקר נתחיל את יומנו בביקור בעיר פיזה, לתצפית על המגדל הנטוי- האתר המפורסם מושך אליו מדי שנה אלפי תיירים מרחבי העולם. את מירב היום נקדיש לביקור בעיר פירנצה (Firenze), בירת האומנות והרנסנס. נסייר בכיכר הדואומו, בה הכנסייה השנייה בגודלה באיטליה. נראה את בית הטבילה ובו יצירת האומנות "דלתות גן העדן" ונתפעל ממגדל הפעמונים של ג'וטו. נטייל ברחובות העיר אל כיכר הסניורה, מוזיאון פתוח ובה יצירות של אמנים מפורסמים. נמשיך את סיורנו בהליכה ברחובות ההדורים של העיר, שהינם סמל לאומנות המופלאה של תקופת הרנסנס באיטליה. בתום הסיור, ניסע למלוננו באזור

יום 6 | סן ג'ימיניאנו - דרך היין - סיינה - רומא

נתחיל את יומנו בביקור בעיירה סן ג'ימיניאנו (San Gimignano), השוכנת על ראש גבעה באזור קיאנטי, המפורסם בתוצרת היין והכרמים שלו. כבר מרחוק נוכל לראות את מגדליה הזקופים של העיירה, ובהגיענו נטייל בסמטאותיה ונצפה על הנוף המרהיב. נצא בנסיעה לאורך דרך היין המפורסמת של טוסקנה ונוכל להנות ממראה הכרמים הנטועים על מורדות הגבעות. נמשיך במסענו לסיינה (Siena) הבולטת בגגותיה האדומים המעטרים שלוש גבעות עגלגלות. העיר משקיפה על שני עמקים פוריים, בהם שתולים גפנים, עצי זית כסופי עלים וגידולי שדה שונים. בין חומותיה מסתתרים אוצרות אמנות ותרבות מרובים. נראה את הדואומו המפורסם וכיכר דל קאמפו מהיפות באירופה ומפורסמת במרוץ הפאליו הנערך בה, פעמים בשנה. בתום הסיור נמשיך בנסיעה לרומא בה נלון  

יום 7 | רומא: סיור כיכרות - וותיקן - תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נתחיל את יומנו לסיור רגלי ברומא. נתחיל בסיור פנורמי במהלכו נצפה בפסל משה, בעתיקות העיר המפורסמות כמו הקולוסיאום, האמפיתאטרון הגדול בעולם, שניצב על תילו קרוב לאלפיים שנה. נמשיך לפיאצה ונציה ולגטו היהודי הסמוך ונסיים את יומנו בביקור בקריית הותיקן, מקום מושבו של הכס הקדוש של האפיפיור. נראה את הבזיליקה של פטרוס הקדוש,הכנסייה הגדולה בעולם השוכנת במדינה הקטנה בעולם, ונוכל להתרשם מהכיכר המפוארת בעיצובו של ברניני, בחזית הבזיליקה. בתום הסיור, מלאי חוויות ניסע לשדה התעופה לטיסה ישירה לתל אביב.

*המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה או סדר הימים הניתנים לשינוי.

 

 

עלות: החל מ- 1040 $ (ליחיד בחדר זוגי שניים בחדר)

תוספת יחיד 250 $

הטיול כולל:

טיסות תל אביב – מילאנו; רומא – תל אביב

אוטובוס תיירים נוח וממוזג

לינה בבתי מלון מדרגת תיירות טובה

מדריך טיולים ישראלי מצוות "אשת טורס"

כלכלה: לינה וארוחת בוקר

כניסות לאתרים כפי שמצוין במסלול

טיפ לנהג

טיפ למדריך המקומי

הטיול אינו כולל:

ביטוחים

הוצאות אישיות

סיורי בחירה

מס לינה - תשלום ישירות בבית המלון

טיפים לנותני שירות אחרים

סבלות

טיפ למדריך הישראלי

הטיול פתוח לכל הגילאים

בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב (לאו דווקא פו"פ)

מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!

 

לפרטים והרשמה: עופר     

מחיר: 1040 $
גילאים: 25-70
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות