הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול לגיאורגיה בפסח 16-23.4.19

טיול לגיאורגיה בפסח 16-23.4.19


לאירוע זה נרשמו כבר בין 1 ל 10 משתמשים דרך Ladies-First



מקום האירוע: גיאורגיה

האירוע יתקיים ב 16.04.2019 ב 10:25

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				

טיול לגיאורגיה בפסח

(8 ימים/7 לילות)

16-23.4.19

טיול מאורגן בגיאורגיה הקסומה בין הערים בטומי לכותאיסי וטביליסי, בין עיר המערות, מנזרים עתיקים ועיירות, וגם טיול ג'יפים בקווקז! חוויה מיוחדת שמהותה היכרות קרובה עם פלאותיה של גיאורגיה ונופיה המרהיבים, שפע של טעמים ונופים בגיאורגיה הצבעונית, המושכת, המרתקת והיפה להפליא!.

האתרים בהם נבקר : טביליסי, גורי, טיול ג'יפים בהרי הקוקז ו גודאוורי ,מצחטה , גורי , בורג'ומי , בקוריאני ,כותאיסי ,בטומי ,מצודת גוניו עוד....

 

יציאה: יום ג' 16.4.19 המראה 10:25   נחיתה: 14:00

חזרה: יום ג' 23.4.19  המראה: 12:45 נחיתה: 14:35

 

מסלול הטיול:

יום 1 | תל אביב – טביליסי – ערב פולקלור

ניפגש בנמל התעופה בן גוריון לטיסה ישירה לטבילסי (Tbilsi) עיר הבירה של גאורגיה. לאחר הנחיתה וסידורים פורמליים בשדה התעופה, נצא בנסיעה פנורמית לאורך אתריה המרכזיים של העיר. נעצור לביקור במוזיאון האתנוגרפי ונלמד על אורחות החיים של הגאורגים ועל תרבותם, כהכנה לקראת הטיול המרתק במדינה. לאחר מכן, ניסע לבית המלון שלנו למנוחה וקבלת בחדרים ולאחר מכן נצא לערב פולקלור בו נהנה מהמאכלים הגאורגים הידועים בליווי הופעה ססגונית של להקת פולקלור מקומית.  

יום 2 | טבילסי

את היום נקדיש לעיר הבירה היפה של גיאורגיה כאשר נצא לסיור מקיף באתריה החשובים של העיר. נראה את כנסיית סיאוני הנקראת על שם הר ציון, נראה את מבצר נאריקלה הצופה אל העיר, נלך לאורך גדת נהר המתקבארי וניסע בשדרות רוסטאוולי הנקראות על שמו של המשורר הלאומי של גיאורגיה שותה רוסטאוולי. נמשיך את סיורנו בעיר, נראה את מבני הפרלמנט והאופרה המרשימים, כמו גם את פסלה של אמא גיאורגיה העומדת על גבעה המשקיפה אל העיר. בחלקו השני של היום נבקר בבית הכנסת המרכזי של העיר ונתרשם מהפאר הרב בו הוא בנוי, נמשיך לביקור באזור בתי המרחץ הידועים של טביליסי ונותיר זמן חופשי לשיטוט וקניות בשווקיה הססגוניים של העיר.בתום הסיור נחזור למלוננו. 

 

 

 

יום 3 | טיול ג'יפים בקזבגי – אירוח משפחתי –גודאוורי

לאחר ארוחת הבוקר ניסע לכיוון קזבגי (Kazbegi) השוכנת למרגלות הקזבק-ההר השני בגובהו בגאורגיה-המתנשא לגובה של 5,000 מטר מעל פני הים. נבקר במצודת אנאנורי ובהמשך נבקר במונומנט האחווה והידידות המרשים ונהנה מהתצפית היפה במקום. ניסע לאורך נהר הטרגי המרשים עד לעיירה קזבגי ונצא לסיור באזור עמק גרגטי המרהיב. נמשיך את יומנו בסיור קצר בג'יפים מקומיים ונבקר בכנסיית השילוש הקדוש השוכנת בגובה של 2,100 מטר, שם נצפה בנוף היפה ובפסגתו של הר הקזבק. נתוודע להכנסת האורחים שבה התפרסמה גאורגיה כאשר נבקר משפחה מקומית אצלה נסעד את ארוחת הצהריים.בתום הסיור ניסע למלוננו באזור גודאוורי (Gudauri)

יום 4 | גודאוורי – מצחטה – גורי – בורג'ומי – בקוריאני

לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון,. ניסעלמצחטה (Mtskheta), בירתה העתיקה של גיאורגיה.בעיר הקדושה הזו, העם הגיאורגי קיבל על עצמו את הנצרות ומכאן חשיבותה הרבה. העיר בנויה על מפגש הנהרות המתקבארי והאראגבי,ובנייניההינם עדות לסגנון הבנייה הגיאורגי הייחודי. נסייר בעיר ונבקר בכנסיית הצלב החשובה ביותר במדינה, הבנויה על גבעה המשקיפה אל העיר והאזור. לאחר מכן ניסע אל עבר העיר גורי (Gori), שנודעת הודות לבנה המפורסם ביותר סטאלין. נסייר בעיר ונראה את הגן והכיכר שנבנו לכבודו.נמשיך את יומנו בביקור בעיירת המרפא בורג'ומי (Borjomi) הידועה במעיינות הבריאות הנובעים בה, שלהם מייחסים סגולות מרפא, שם נערוך סיור בעיירה ובפארק. לאחר מכן נמשיך בנסיעה לבקוריאני (Bakuriani), אתר סקי בקווקז הנמוך. לינה באזור בקוריאני.

יום 5 | וארדזיה - אחלציחה – טירת רבאת

לאחר ארוחת הבוקר ניסע אל עיר המערות וארדזיה (Vardzia). העיר נבנתה במאה ה-12 כמבצר מגן כנגד הפלישות של הטורקים מדרום. במרוצת השנים המבצר הפך לעיר משגשגת שבתחומה חיו כ-50,000 תושבים. זו אחת מתקופות הזוהר של מלכות גיאורגיה תחת שרביטה של המלכה תמרה. העיר כולה נחצבה בסלע כמערכת מערות, החצובות על מצוק תלול. המערות נבנו ב-13 מפלסים, ויצרו קומפלקס עצום של מערות, רחובות, כנסיות ומתחמים שונים.נערוך סיור מודרך במתחם המרהיב ונתפעם מהעיר המיוחדת הזו. בחלקו השני של היום ניסע לבקר באחלציחה (Akhaltsikhe), בה נשמע את סיפורה של הקהילה היהודית, ונמשיך לביקור ברובע היהודי ובבית הכנסת המקומי. לאחר מכן נבקר בטירת רבאת המרשימה.בתום הסיור המרהיב נחזור למלוננו באזור.

יום 6 | בקוריאני – מערת סטפליה - כותאיסי

לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון,ניסע אל השמורה הפרהיסטורית של סטפליה (Sataplia), בה נתגלו מאות עקבות של דינוזאורים שחיו במקום לפני למעלה ממאה מיליון שנה,ונבקר באחת ממערות הנטיפים היפהפיות שחצובות בין הרי הקארסט של הרכס הסטפילי. לאחר מכן נמשיך בנסיעה לכותאיסי (Kutaisi) השוכנת למרגלותיו של רכסי הקווקז הגבוה. בהגיעינו לעיר, נצא לביקור בשוק המקומי ונחשף לריחות ולצבעים האופיינים לגאורגיה. נמשיך לסיור ברובע היהודי השוכן בלב העיר, נלך ברחובות המרוצפים אבן, נראה את בתי הכנסת מהמאה ה-19, שהשתמרו היטב ועדיין נמצאים בשימוש הקהילה היהודית. לינה באזור כותאיסי.  

יום 7 | כותאיסי – בטומי –מצודת גוניו- סיור ערב

לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נצא בנסיעה לבטומי, "פנינת הקווקז" השוכנת במערב גאורגיה לחופי הים השחור.ניסע לאורך חופיו ומפרציו של הים השחור, נחלוף על פני כפרים ציוריים ונתרשם מהמראות המרהיבים בהם התברכה גיאורגיה.בדרכינו נעצור לביקור במצודת גוניו העתיקה. לאחר מכן נמשיך לסיור בבטומי ובו ניחשף לעיר התוססת והדינמית, אשר מכונה בחיבה 'לאס וגאס של הים השחור' ולאתריה המרכזיים. בתום הסיור, ניסע לבית המלון שלנו על חוף הים.

יום 8 | בטומי – תל אביב

לאחר ארוחות הבוקר ועזיבת המלון, ניסע לשדה התעופה לטיסה ישירה חזרה לתל אביב.

 

 המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה או סדר הימים הניתנים לשינוי.

 

עלות: החל מ-1090 $ ליחיד בחדר זוגי (שניים בחדר)

תוספת חדר יחיד 200$

הטיול כולל:

טיסות שכר תל אביב –טבילסי, בטומי– תל אביב

אוטובוס תיירים נוח וממוזג

לינה בבתי מלון מדרגת תיירות ראשונה

מדריך טיולים ישראלי מצוות "אשת טורס"

כלכלה-חצי פנסיון: סך הכל 7 ארוחות בוקר ו-7 ארוחות צהריים או ערב

כניסות לאתרים כפי שמצוין במסלול

טיפים לנותני שירותים מקומיים: נהג ומדריך מקומי

המחיר אינו כולל:

ביטוח רפואי/ מטען

הוצאות אישיות

טיולי בחירה שישולבו במהלך הטיול

טיפ למדריך הישראלי

 

הטיול פתוח לכל הגילאים

בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב (לאו דווקא פו"פ)

מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם !

 

לפרטים והרשמה: עופר     

מחיר: 1090 $
גילאים: 25-70
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות