הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול לטנריף 8-15.1.19

טיול לטנריף 8-15.1.19





מקום האירוע: טנריף

האירוע יתקיים ב 08.01.2019 ב 07:20

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				

טיול לטנריף

8 ימים /7 לילות

8-15.1.19

טנריף והאיים הקנריים התפרסמו בעולם כאתר תיירות ראשון במעלה הודות למזג אוויר נוח בכל ימות השנה, חופים מרהיבים והרי געש מוריקים. במהלך הטיול המאורגן לאיים הקנריים ניחשף לנופים הקסומים, לתרבות המקומית, לטעמים, למסורות העתיקות ובעיקר לתושבים מסבירי הפנים שמקנים לאי את אופיו הנינוח כל כך.

נבקר בשמורת טבע סביב לוע של הר געש, נראה כפרי דייגים ציוריים התלויים על צוקים הגולשים אל האוקיינוס ונהנה מהמסורת המקומית של הכנסת אורחים.

 

תאריך יציאה: 8.1.19 יום ג' המראה: 07:20    נחיתה : 13:10

תאריך חזרה: 15.1.19 יום ג' המראה 14:20 נחיתה: 23:05

 

 

מסלול הטיול:

יום 1 | תל אביב - טנריף

ניפגש בנמל התעופה בן גוריון לטיסה ישירה לטנריף, האי הגדול והמאוכלס ביותר מבין האיים הקנריים. איים אלה הם ארכיפלג של איים געשיים השוכנים באוקיינוס האטנלנטי, ממערב לחופי אפריקה, ושייכים לספרד. לאחר הנחיתה וסידורים פורמליים בשדה התעופה של טנריף, נצא בנסיעה לאורך החוף האטלנטי למרגלות הר הגעש טיידה (Teide) המשקיף על האי ונגיע לבית המלון שלנו בו נשהה בלילות הקרובים.  

יום 2 | הר הגעש טיידה - כפר הדייגים קנדלריה

היום נצא לחקור את הר הגעש טיידה, ההר הגבוה ביותר באיים הקנריים ובספרד כולה, המנשא לגובה של 3,718 מ' מעל פני הים. נטפס לפארק הלאומי ונראה את הקלדרה לאס קניאדאס (Las Cañadas), שממנה מתנשאת הפסגה החרוטית והמושלגת של הר הגעש. נהנה מנוף געשי פראי, תצורות נוף ייחודיות, סלעי בזלת שחורים וצבעוניים המזדקרים מתחתית הלוע. בחלקו השני של היום נמשיך לכפר הדייגים קנדלריה (Candelaria) עיירה שקטה בעלת בתים לבנים וחוף שחור שלאורכו ניצבים פסלי הענק של דמויות הגואנצ'ס. בתום היום המרתק נשוב למלוננו.  

יום 3 | לה לגונה - סן אנדרס

לאחר ארוחת הבוקר נסייר בעיר לה-לגונה (La Laguna) – עיר הבירה העתיקה והיפהפייה של האיים הקנריים. נשוטט בין בתי האצולה המרשימים וסמטאותיה הצרות. נמשיך אל החוף הצפוני ונטפס עם האוטובוס לרכס הרי אנגה (Anaga) בקצהו הירוק והפראי של האי. נערוך תצפיות נוף מדהימות לעבר סנטה קרוז והאוקיינוס המקיף את האי, ובדרך ציורית ומתפתלת נרד עד הכפר סן אנדרס (San Andres) היושב לחוף האוקיינוס.  

יום 4 | הכפרים התלויים וצוקי הענק

ניסע לאורך החוף האטלנטי עד העיירה איקוד דה לוס וינוס (Icod de los Vinos), נראה את עץ הדרקון הענק שגילו מוערך במאות שנים. נמשיך בדרך המתפתלת בתלילות אל הכפר מסקה (Masca), הנמצא בפתחו של קניון מרהיב החוצה את 'צוקי הענק' לוס ג'יגנטס. נטייל ברגל בין בתי הכפר, נרד בעיקולים חדים אל העיירה גראצ'יקו (Garachico) ששמשה בעבר כנמל הגדול באי ונקברה תחת זרם לבה לפני כ-300 שנה. העיירה שוקמה ומבניה העתיקים שומרו בחלקם.

יום 5 | לה אורוטובה - סנטה קרוז

ניסע לעיירה לה אורוטובה (La Orotova), עיירה יפה ומרשימה החולשת על מפרץ פוארטו קרוז ונהנה מהארכיטקטורה המרהיבה של בנייניה. העיירה נבנתה על ידי משפחות האצולה אשר הקימו את בתי האבן עם מרפסות מעץ טיק וצופים אל הים. בחלקו השני של היום ניסע לסנטה קרוז, עיר הבירה של האי הידועה בתהלוכות הקרנבל הגדולות שבה. נערוך סיור בין אתרי העיר ונותיר זמן פנוי להסתובב בין החניות ובתי הקפה המעטרים אותה.  

יום 6 | יום נופש או שייט לאי לה-גומרה

יום נופש בטנריף. המעוניינים יוכלו לצאת (בתוספת תשלום) להפלגה במעבורת לאי לה-גומרה (La-Gomera),מהיפים שבאיים הקנריים. נעגון בבירת האי, סן-סבסטיאן ונתרשם מבתיה הצבעוניים הבנויים על צלע ההר. נתהלך בין אתרי העיר ההיסטוריים ובינהם הכנסייה וביתו של קולומבוס, אשר התארח באי בדרכו לאמריקה. נמשיך בנסיעה אל העמקים המוריקים של פנים האי ונהנה מעצירות תצפית אל היערות אפופי העננים, הנראים כמו יצאו מאגדות. נבקר באחד הכפרים המקומיים ונאזין לשפת השריקות הייחודית לבני האי ובתום הסיור נשוב למעבורת, חזרה לטנריף.  

יום 7 | יום נופש

יום נופש בטנריף. המעוניינים יוכלו לצאת (בתוספת תשלום) נצא ליום שייט מהנה במיוחד על הסיפון של הקטמרן המפורסם ביותר בטנריף 'רויאל-דולפין', עם רצפת הזכוכית והמצלמות התת-ימיות. נפליג אל האוקיינוס ונתחכה אחר עקבותיהם של להקות דולפינים וליווייתנים אשר נוהגות לשחות באזור. נמשיך בשייט לאורך החופים המרהיבים של טנריף באזור לוס-ג'יגנטס (צוקי הענק) ונעצור לשחייה בים ולארוחת צהריים.  

יום 8 | טנריף - תל אביב

תם טיולנו הקסום באיים הקנריים. בהתאם לשעת הטיסה העברה לשדה התעופה לטיסה ישירה לתל אביב.

 

עלות: החל מ- 1250 $ ליחיד בחדר זוגי (שניים בחדר)

תוספת ליחיד: 350 $

 

מחיר הטיול כולל:

טיסות שכר הלוך ושוב תל אביב – טנריף

אוטובוס תיירים נוח וממוזג

לינה בבתי מלון מדרגת תיירות טובה

מדריך טיולים ישראלי מצוות "אשת טורס"

כלכלה: חצי פנסיון: סך הכל 7 ארוחות בוקר + 7 ארוחות צהריים או ערב

כניסות לאתרים כפי שמצוין במסלול

טיפ לנהג

מחיר הטיול אינו כולל:

ביטוחים

הוצאות אישיות

סיורי בחירה

מס לינה (במידה וקיים- תשלום ישירות בבית המלון)

סבלות

טיפ למדריך הישראלי

הטיול פתוח לכל הגילאים

בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב (לאו דווקא פו"פ)

מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!

 

לפרטים והרשמה:     

 

מחיר: 1250 $
גילאים: 18-100
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות