הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול מאורגן לאוסטריה 6-12.8.18

טיול מאורגן לאוסטריה 6-12.8.18


לאירוע זה נרשמו כבר בין 1 ל 10 משתמשים דרך Ladies-First



מקום האירוע: אוסטריה

האירוע יתקיים ב 06.08.2018 ב 06:30

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				טיול לאוסטריה וחבל טירול הוא טיול מאורגן נפלא לאחד האזורים היפים ביותר באירופה – רכס האלפים. בטיול אנחנו מתמקדים בחבל טירול בסמוך לגבולות של אוסטריה עם גרמניה, שווייץ ואיטליה. באזור היפה הזה ניתן להתרשם מקרחוני העד המעטרים את פסגות האלפים, אזור האגמים והמפלים, מי הטורקיז השלווים ועיירות הסקי. כמו כן, אנחנו משלבים ביקורים בערים הגדולות והחשובות שבאזור: זלצבורג, אינסברוק, מינכן וכמוכן – וינה – עיר הבירה של אוסטריה ומרכזה של האימפריה ההבסבורגית ששלטה באירופה מאות שנים.
תאריך יציאה: יום שני 6.8.18 המראה: 06:30  נחיתה: 09:25
תאריך חזרה: יום ראשון 12.8.18  המראה: 20:30   נחיתה: 00:55
מסלול הטיול:
יום 1 | יום 1: תל אביב← וינה
ניפגש בנמל התעופה בן גוריון לטיסה ישירה לוינה, בירת אוסטריה. לאחר הנחיתה נצא לסיור מקיף בוינה, עיר הבירה של אוסטריה. במהלך הסיור נראה את קתדרלת סנט סטפן, את בניין העירייה ואת בניין הפרלמנט, נמשיך לגן העיר, נראה את ארמון הופבורג ואת כיכר האופרה. נבקר באנדרטה לזכר השואה ונשמע את סיפורה של הקהילה היהודית שפיארה את העיר לאורך ההיסטוריה. בתום הסיור נמשיך למלוננו.
יום 2 | זלצבורג← חבל טירול
לאחר ארוחת הבוקר נצא לביקור בזלצבורג עיר הולדתו של מוצארט. נטייל בגני ארמון מיראבל (Mirabel) המטופחים, בין הפסלים והמזרקות ונשוטט בסמטאות העיר השלווה ובמדרחוב שוקק החיים. נמשיך דרך הכיכרות היפות של העיר ונראה את הקתדרלה העתיקה. המעוניינים יוכלו להצטרף (בתוספת תשלום) לסיור בגני ארמון הלברון ומופע המזרקות המהנה. בתום הסיור ניסע למלוננו בחבל. 
יום 3 | מפלי קרימל – אינסברוק
נצא ליום סיור במפלים הגבוהים באוסטריה – מפלי קרימל (Krimml). בדרך נעבור דרך הנופים הירוקים של הרי טירול, דרך אגמים וכפרים ציוריים. עם ההגעה למפלים, נצא לסיור רגלי קצר הכולל תצפית מרהיבה על המפלים העצומים שמימיהם ניתכים בעוז מגובה של 380 מ'. בחלקו השני של היום, נבקר בעיר אינסברוק (Innsbruck), בירת חבל טירול. נסייר בסמטאות העיר העתיקה, ברחוב מריה תרזה ונראה את קשת הניצחון, את האנדרטה ע"ש הקדושה אנה, את המדרחוב והגשר שעל הנהר אין (שהעניק לעיר את שמה).
יום 4 | גרוסגלוקנר וקרחון הפעמון
לאחר ארוחת הבוקר נצא לכבוש את פסגתו של הר גרוסגלוקנר (Grossglockner) – ההר הגבוה ביותר באוסטריה. ניסע דרך הכביש האלפיני החוצה את רכס ההרים ונחשב בעיני רבים לאחד מהכבישים היפים באירופה. נגיע לתצפית הקיסר פרנץ יוזף ושם נראה את קרחון הפעמון, הגולש לעמק תחתיו מגובה של 4,000 מ'. נשלב מסלול הליכה בקניון זיגמונד תון (Sigmund-Thun Klamm), שהינו נקיק יפהפה של נהר שהתחתר בהרי האלפים. נלך על גשרי עץ בין המפלים, קירות הקניון הסוגרים עלינו ומי הנהר בצבע טורקיז עז.   
יום 5 | מינכן
את היום נקדיש לטיול בעיר מינכן, עיר הבירה של מחוז בוואריה הסמוך לאוסטריה. נתחיל בסיור בגני ארמון נימפנבורג הבנויים בסימטריה ומקיפים את הארמון הנאה העומד במרכז הגנים. נמשיך למרכז העיר ונראה את בית העירייה, את הכיכר המרכזית ואת מגדל השעון. נמשיך לשדרות מקסימיליאן, השדרה המרכזית של מינכן ונראה את הארמון המשמש כפרלמנט של מחוז בוואריה. בתום הסיור נשוב למלוננו. בשעות הערב, המעוניינים יוכלו לצאת (בתוספת תשלום) לערב פולקלור.   
יום 6 | זלצקמרגוט ואזור האגמים
לאחר ארוחת הבוקר נצא לטיול מקיף באזור האגמים – זלצקמרגוט (Salzkammergut). נתחיל בסיור בעיירה סנקט גילגן (Sankt Gilgen) על גדות אגם וולפגאנג (Wolfgang), מהאגמים היפים ביותר באוסטריה. לאחר מכן, נמשיך לעיירה סנט וולפגאנג בה נערוך סיור מודרך ונתרשם מהטבע הסובב אותנו. המעוניינים יוכלו לצאת (בתוספת תשלום) לשייט מהנה על האגם. נסיים בעיירה האלשטאט (Hallstatt) אשר הוכרזה על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמית, בה נתרשם מהמראה עוצר הנשימה של העיירה הצופה אל האגם למרגלות הצוקים.
יום 7 | עמק ואכאו: מנזר מלק← וינה← תל אביב
נצא לסיור בעמק ואכאו (Wachau) המושך אליו תיירים רבים לאורך השנה הודות למנזרים, טירות ובמצרים עתיקים השוכנים לאורכו. העמק ידוע כאזור גידול הכרמים של אוסטריה ודרכו זורם נהר הדנובה המרהיב. נעצור לביקור באחת האטרקציות המפורסמות של העמק- מנזר מלק (Melk). לאחר מכן, נמשיך לביקור באחת העיירות הפסטורליות שעל נהר הדנובה ולאחר מכן נמשיך בנסיעה לכיוון שדה התעופה הבינלאומי של וינה לטיסה חזרה לתל אביב
*המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה או סדר הימים הניתנים לשינוי.

עלות: 1210$ ליחיד בחדר זוגי (שניים בחדר) עד לתאריך 30.5 לאחר מכן 1230 $
המחיר כולל:
טיסות הלוך ושוב לוינה
כלכלה: חצי פנסיון. סך הכל 6 ארוחות.
אוטובוס תיירים נוח וממוזג
לינה בבתי מלון מדרגת תיירות טובה
מדריך טיולים ישראלי מצוות "אשת טורס"
כניסות לאתרים כפי שמצוין במסלול
טיפים לנותני שירותים מקומיים: נהג ומדריך מקומי
המחיר אינו כולל:
ביטוחים
הוצאות אישיות
סיורי בחירה
מס לינה (במידה וקיים- תשלום ישירות בבית המלון)
סבלות
טיפ למדריך הישראלי (מקובל לתת 3 אירו לאדם ליום)
הטיול פתוח לכל הגילאים
בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב (לאו דווקא פו"פ)
מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!
			
מחיר: 1210$
גילאים: 18-100
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות