הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול לפורטוגל 25.6-2.7.18 8 ימים/7 לילות

טיול לפורטוגל 25.6-2.7.18 8 ימים/7 לילות


לאירוע זה נרשמו כבר בין 1 ל 10 משתמשים דרך Ladies-First



מקום האירוע: פורטוגל

האירוע יתקיים ב 25.06.2018 ב 17:00

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				

פורטוגל הפכה להיות יעד מועדף על נופשים רבים והיא מציעה נופים מרהיבים, תרבות עתיקה ומעניינת ושלל פינוקים אירופאיים .

האתרים בהם נבקר: ליסבון, טומאר , קסטלו דה וידה , בלמונטה , גוארדה, טרונקסו , למגו , פסו דה רגואה, פורטו, אביירו, בוסאקו, קוימברה, סינטרה ,קשקאיש ,אשסוריל, קאבו דה רוקה ועוד.

 

תאריך יציאה:  25.6.18 יום שני     המראה: 17:00    נחיתה: 21:00

תאריך חזרה: 2.7.18 יום שני   המראה: 22:10     נחיתה: 05:25  (3.7)

 

מסלול הטיול:

יום 1: תל אביב - ליסבון

נחיתה בליסבון בירת פורטוגל, עם ההגעה נסע צפונה למלוננו באזור פטימה.

יום 2: אובידוש - נזרה – בטאליה - פאטימה

לאחר ארוחת הבוקר נצא לכיוון העיירה המקסימה אובידוש נערוך סיור במקום ונשוטט בסמטאות הציוריות המלאות בחנויות למזכרות ובבתי קפה. משם נסיעה לאורך "כביש החוף" לכיוון עיירת הדייגים נזרה. נערוך תצפית נפלאה מעל הצוק המשקיף עליה ונסייר בסמטאות. נמשיך לביקור בעיירה בטאליה ומכאן נמשיך לעיירה המפורסמת פאטימה אליה נוהגים לעלות לרגל מיליוני צליינים נוצריים מדי שנה. בתום הסיור ניסע למלוננו.

יום 3: טומאר - קסטלו דה וידה - בלמונטה – גוארדה

לאחר ארוחת בוקר נעבור דרך העיירה טומאר ומנזר הטמפלרים המרהיב שבה וגם נבקר בבית הכנסת היהודי העתיק ביותר בפורטוגל ששרד במקום, מקום שיפגיש אותנו שוב עם ההיסטוריה רוויות הדם והכאב של יהודי פורטוגל שגורשו גם משם. נמשיך  לקסטלו דה וידה היא עיירה קטנה, רחובות צרים ותלולים, כיכר קטנה עם מזרקה ועוד, רובע יהודים עדות לקהילה שהעדיפה להתנצר ולהישאר בעיר. נמשיך למפגש מרתק עם העבר! בעיירת האנוסים בלמונטה, שתושביה היהודים הסתירו את זהותם במשך למעלה מ-500 שנה ועתה, מפעילים צאצאיהם במקום בית כנסת ומוזיאון בתמיכת תורמים ושליחים יהודיים מישראל ומהעולם כולו. נשמע את סיפורם נשוטט בסמטאות הכפר שהתפרסם גם במגלה ברזיל ,קברל, המונצח שם באנדרטה. בתום הסיור ניסע לעיירה גוארדה .

 

יום 4: טרונקסו - למגו -  פסו דה רגואה – פורטו

את סיור הבוקר נפתח בעיירה טרנקוסו, שתושביה היהודים הסתירו את זהותם במשך למעלה מ-500 שנה ועתה נשמע את סיפורם נשוטט בסמטאות הכפר משם נמשיך מערבה לסיור מרהיב באזור נהר הדוארו - ניסע לכיוון למגו ונצפה אל עבר כנסייתה שבראש ההר, אליה מוביל גרם מעוטר מזרקות ותמונות מאריחי קרמיקה – מלאכת מחשבת של הבארוק הפורטוגלי. נמשיך בטיול לאורך נהר הדואורו שזיכו אזור זה להיכלל בין אתרי המורשת של אונסק"ו. נגיע לפסו דה רגואה ומכאן נמשיך בנופיו הנהדרים של הדאורו בו הכרמים שזורים במדרונותיו כשטיחים צבעוניים; מענביהם מייצרים את יינות פורטו המפורסמים. לעת ערב נגיע לפורטו.- סיור קצר בעיר והעברה למלון.

יום 5: פורטו  ( שייט על נהר הדוארו – טעימת פורט – ארמון הבורסה – מופע פאדו )

לאחר ארוחת בוקר יציאה לסיור מודרך באתריה המפורסמים של העיר  פורטו: קתדרלת סה, מגדל קלריגוש, תחנת הרכבת הישנה, בניין העירייה , שוק בולייאו.  אחה"צ חופשי למעוניינים אפשרות לצאת בתשלום נוסף: לשייט בספינת נהר "עתיקה" מתחת לגשרים בליווי הסבר ומשם נמשיך לארמון הבורסה לסיור מודרך ולסיים בלגימת יין הפורט המפורסם באחד מיקבי העיר ברובע גאיה. 

יום 6: פורטו - אביירו -  בוסאקו-  קוימברה

הבוקר נצא דרומה לאורך החוף האטלנטי לעיירה אביירו – היא "וונציה של פורטוגל", על התעלות הציוריות שלה, "סירות המוליסיירו" שהובילו דגי קוד ושאר פירות ים מומלחים בעבר. נמשיך לסיור שתחילתו בשמורת הטבע המפורסמת בוסאקו ובמרכזה הארמון/מלון עטור באריחים הכחולים המצוירים "אזוליזוס". נערוך סיור בגנים המעוצבים שסביבו ובשבילי היער, כולל קטע מ"הויה סאקרה" אותה הקימו הנזירים שהתגוררו במקום במאה ה-16. נמשיך לקוימברה, בירתה העתיקה של פורטוגל נערוך סיור פנוראמי הסובב את העיר על גשריה. נמשיך בסיור מודרך באוניברסיטה העתיקה וספרייתה המיוחדת ונשמע סיפורים מעלילות הסטודנטים המקומיים. לאחר סיור בסמטאות הציוריות של הרובע  מימי הביניים-אל מדינה, נגיע למלוננו בשעות הערב.

יום 7: סינטרה -  קשקאיש - אשסוריל - קאבו דה רוקה

נצא לכיוון דרום לסביבת ליסבון, תחילה אל עיירת הנופש המלכותית סינטרה הממוקמת בלב גבעות ירוקות וביניהן אחוזות וארמונות מפוארים. לאחר הפסקת צהרים נמשיך לנקודה המערבית ביותר של פורטוגל-ויבשת אירופה-קאבו דה רוקה. נערוך תצפית נהדרת על האוקיינוס , נמשיך לכיוון אסטוריל, על הקזינו המפואר שלה ובתי הנופש של עשירי ליסבון . נעצור ב"בוקה דה אינפרנו " –"פה השטן" הסמוך לים, נשמע על סיפורי מרגלים ממלחמת העולם השנייה, נמשיך לקשקאיש - עיירת הדייגים המפורסמת.  מכאן ניסע אל ליסבון הקרובה, נבקר את מרכז העיר בטרם ניסע למלוננו בעיר.

יום 8: ליסבון

אחר ארוחת בוקר נצא לסיור מודרך בעיר המפתיעה היושבת על 7 גבעות בשפך נהר הטז'ו. נראה  את אתריה המרכזיים של העיר: פארק אדוארדו ה-7 , אנדרטת המגלים והמגדל ברובע בליים, רובע אל-פאמה שבו הרובע היהודי העתיק, שדרות ליברטדורס , כיכר רוסיו ההומה ועוד. נסיים באזור הבילוי והקניות וסקו דה גמה, ומשם לעת ערב ניסע לשדה התעופה לקראת טיסתנו לנתב"ג.

 

חשוב!

המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה או סדר הימים. ייתכנו שינויים בסדרי הביקורים והלינות. ביציאות לפורטו הטיול יתקיים בסדר הפוך.

עלות: 990 $ ליחיד בחדר זוגי (שניים בחדר)  

תוספת לחדר יחיד  300 $

מחירהטיולכולל:

טיסות במסלול ת"א – ליסבון - ת"א, כולל מסים והיטלים.

בתי מלון מדרגה תיירות טובה ו/או ראשונה על בסיס לינה וא. בוקר

אוטובוס תיירים לביצוע תכנית הטיול.

כניסות לאתרים כמפורט במסלול.

מלווה ישראלי צמוד.

טיפ לנותני השירותים בחו"ל.

המחיראינוכולל:

ביטוח רפואי/ מטען,

התייקרות דלק מעת לעת כפי שיפורסם ע''י חברות התעופה

הוצאות אישיות.

סיורי בחירה

 

הטיול פתוח לכל הגילאים

בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב(לאו דווקא פו"פ)

מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!

מחיר: 990$
גילאים: 18-100
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות