הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול לסקוטלנד (8 ימים/7 לילות) 20-27.6

טיול לסקוטלנד (8 ימים/7 לילות) 20-27.6


לאירוע זה נרשמו כבר בין 1 ל 10 משתמשים דרך Ladies-First



מקום האירוע: סקוטלנד

האירוע יתקיים ב 20.06.2018 ב 15:20

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				

סקוטלנד היא כבר מזמן לא רק טירות ואגמים, אלא הרבה יותר והיא מציעה משהו לכל אחד. במהלך הטיול נכיר מדינה ירוקה וציורית עם נופים מרהיבים וכמובן עם הסמלים המוכרים: וויסקי, חצאיות משובצות וצלילי חמת חלילים. הדרמה והמגוון העצום של המאפיינים הטבעיים בהם נתברכה סקוטלנד מעולם לא נכשלו בניסיון להרשים את המבקרים המגיעים אליה. אמרה מפורסמת אומרת כי "דברים טובים באים באריזות קטנות" ואכן, למרות גודלה, סקוטלנד מציעה מגוון מדהים של אוצרות וביניהם נופים מרהיבים, ערים עשירות בהיסטוריה סוערת, אוכל מצוין ושפע אטרקציות.

 

תאריך יציאה: יום רביעי 20.6.18  המראה בשעה: 15:20 נחיתה: 19:20

תאריך חזרה: יום רביעי 27.6.18 המראה בשעה: 20:20  נחיתה: 03:35 (28.6)

 

 

מסלול הטיול:

 

יום 1 | תל אביב - סקוטלנד

ניפגש בנמל התעופה לטיסה ישירה לסקוטלנד. לאחר הנחיתה וסידורים פורמליים בשדה התעופה, ניסע למלוננו בגלזגו, בו נשהה במהלך השבוע הקרוב.

יום 2 | שמורת טרוסקס ואגם לוך לומונד – מזקקת וויסקי

סקוטלנד התברכה בלוכים (אגמים) רבים, ולוך-לומונד (Loch Lomond) הוא אחד הפופולריים שבהם. זהו מקווה המים הגדול ביותר בבריטניה ובליבו מקבץ של יותר מ-30 איים. אזור זה הוכרז כפארק הלאומי הראשון של סקוטלנד ועל חופיו שוכנות עיירות ציוריות וביניהן לאס (Luss) בה נבקר. נטייל בין הקוטג'ים הציוריים ונהנה מנוף הגבעות המוריקות שסביבנו. נמשיך לעבר שמורת טרוסקס (Trossachs), שהינה מקום המפגש בין המישורים לבין אזור הרמה. שמורה זו משופעת ביערות, אגמים ומסלולי הליכה, והתפרסמה גם כארצו של רוב רוי, המכונה 'רובין הוד הסקוטי', לאחר שפשט על אדמות העשירים וחילק את השלל לבני שבטו העניים. נסיים את יומנו בביקור במזקקת וויסקי, המשקה הלאומי המפורסם של הסקוטים, אשר נודע ברחבי העולם. נלמד על תהליכי הזיקוק של המשקה, החל משלב ההלתתה של השעורה ועד ליישון בחביות עץ אלון.  

יום 3 | אדינבורו והמייל המלכותי

נצא לטיול באדינבורו (Edinburgh), עיר הבירה של סקוטלנד, המתהדרת במבנים עתיקים הפזורים ברחבי העיר, שכונות חדשות ונאות ומתחמי קניות שוקקים. נתחיל את סיורנו ב'רויאל מייל' המחבר את טירת העיר עם ארמון הולירוד, בו התגוררה מרי, מלכת הסקוטים. נבקר בטירה המרשימה המציעה תצפית פנורמית יפהפיה אל העיר הפרוסה למרגלותינו, ונבקר במוזיאון יהלומי הכתר ותכשיטי המלוכה ביניהם: אבן ההכתרה, השרביט, החרב המלכותית ושאר האוצרות. נמשיך לסיור פנורמי בשכונות העיר החדשה, המתהדרת בתכנון עירוני מופתי ונראה את כיכר שארלוט וגשר דין, החוצה את הנהר. נוסיף ונראה את בית הפרלמנט החדש, אשר נבנה ב-2004 כדי לספק את שאיפותיה של סקוטלנד להגדרה עצמית. נסיים ברחוב פרינסס, השדירה המרכזית של אדינבורו ובו פארק עירוני מעוצב, חנויות כלבו מפוארות, פאבים ומסעדות.  

יום 4 | אגם לוך-נס

נצא בנסיעה דרך חטיבות הנוף המרשימות של סקוטלנד. נחצה את המישורים הפוריים אל הגבעות העגלגלות והמוריקות של צפון המדינה ונראה את הנופים משתנים בדרמטיות. נחלוף על פני קו השבר הגאולוגי שיוצר את ה'לוכים' המפורסמים של סקוטלנד, הלא הם אגמי השבר שנוצרו כתוצאה מנסיגת קרחונים. נגיע אל אגם לוך-נס (Loch Ness) שהתפרסם אודות לאגדה על המפלצת המסתורית אשר שוכנת במעמקיו. נצא לשייט במימי האגם ונצפה בשרידיה היפים של טירת ארקהארט (Urquhart) השוכנת על גבעה החולשת על האגם.  

יום 5 | רמת סקוטלנד ועמק האגמים

נקדיש את יומנו לאזור רמת סקוטלנד והר בן-נביס (Ben Nevis), שהינו ההר הגבוה ביותר בבריטניה (1,400 מ'). נעבור בעמק גלן-קו (Glencoe), אשר נודע בזכות הנוף המרהיב, אך גם בגלל תולדותיו האכזריות לאחר שיושביו משבט מקדולנד נרצחו ע"י חיילים מוסווים כאורחים משבט קמפבל היריב בלילה קר. נצפה בצוקי 'שלוש האחיות' המתנשאים ברוב הוד והדר מעל העמק ונמשיך לביקור בעיירה פורט וויליאם (Fort William) השוכנת למרגלות ההר בן נביס. נראה את 'מדרגות נפטון', שמם של תאי הציפה המאפשרים לספינות החוצות בתעלה להתגבר על הפרשי הגבהים ולשוט ברציפות מהים האירי לאוקיינוס האטלנטי. נוסיף ונבקר בעיירת הדייגים אובן (Oban) ונטייל לאורך המזח המציע דגים טריים למכירה ומעבורות החוצות את הים בדרך לאיים המערביים של סקוטלנד. נסיים באחת מנקודות התצפית היפות באזור הנקראת 'עצור למנוחה ותוקיר תודה' בשל הנוף היפה של העמק והאגם השוכן בליבו.  

יום 6 | הגן הבוטני המלכותי - גשר פורת' - 'הגלגל הקלטי' - פארק הליקס

יום נוסף של טיולים באדינבורו וסביבתה. נתחיל בביקור בגן הבוטני המלכותי, המשתרע במורד גבעה מעבר לנהר דין ובו גן סלעים, חממות רחבות ידיים, ביתנים בסגנון מסורתי ועכשיווי ותצוגה של צמחים אלפיניים. נמשיך אל הנמל העתיק של לית' (Leith) בו עוגנת היאכטה המלכותית 'בריטניה' לצד מרכז הקניות הפופולרי, 'אושן טרמינל'. נמשיך בנסיעה לכיוון גשר פורת' (Forth), שהינו גשר המתכת הגדול הראשון בעולם והיווה את אחד ההישגים ההנדסאיים המרשימים ביותר של תקופתו. נמשיך לביקור בפלא הנדסי נוסף, המכונה 'הגלגל הקלטי', השוכן בפולקרק (Falkirk). זוהי מעלית לספינות אשר נישאות לגובה באמצעות גלגל בין שני נתיבים מים השונים בגובהם ומקשרים את אדינבורו וגלזגו ולמעשה חוצים את סקוטלנד לרוחבה. נבקר בעיירה בה לחם ווילאם וולאס ("לב-אמיץ") במאבק לעצמאות סקוטלנד במאה ה-13. נסיים בביקור בפארק הליקס (Helix), מיזם רחב ידיים אשר נועד לקשר בין עיירות ותעלות האזור ובמרכזו צמד פסלים ענקיים ומרהיבים בצורת ראשים של סוסים- מחווה לבעלי החיים אשר סייעו לסקוטים לפתח את אדמתם.

יום 7 | גלזגו

יום טיול בגלזגו, העיר הגדולה בסקוטלנד, והשלישית בגודלה בבריטניה כולה. במשך שנים שימשה העיר כמרכז התעשייה והמסחר של צפון בריטניה ולאחרונה שינתה את פניה, שיפצה את רציפי הנמל הגדול והפכה אבן שואבת לצעירים ואומנים רבים. נתחיל את סיורנו הרגלי בכיכר המרכזית השוקקת על שם ג'ורג' השלישי ונראה את המבנים הויקטוריאניים המרשימים שלצידה כמו בניין העירייה ובית הסוחרים. נבקר בקתדרלה הגותית, שריד יחיד במינו מימי הביניים. נמשיך לביקור במוזיאון התחבורה המעולה, בעיצובה של אדריכלית-העל זהא חדיד. המוזיאון מוקדש לתחבורה, גדוש קטרי רכבת, חשמליות, מכוניות ואופניים מכל הסגנונות. נמשיך לסיור פנורמי באזור הנמל המשופץ ונותיר זמן פנוי לקניות ובילויים עצמאיים באזור.  

יום 8 | סקוטלנד - תל אביב

תם טיולנו הקסום בסקוטלנד. לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נשלים ביקורים וסיורים בגלזגו ובסביבתה ובהתאם לשעת הטיסה, נצא בנסיעה לשדה התעופה, לטיסה ישירה חזרה לתל אביב.

חשוב!

המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה או סדר הימים. ייתכנו שינויים בסדרי הביקורים והלינות.

עלות: החל מ  1460 $  (ליחיד בחדר זוגי שניים בחדר) עד לתאריך 2.5.18

לאחר מכן 1470$

תוספת ליחיד: 320 $

הטיול כולל:

טיסות הלוך ושוב תל אביב - אדינבורו

אוטובוס תיירים נוח וממוזג

לינה בבתי מלון מדרגת תיירות טובה

מדריך טיולים ישראלי מצוות "אשת טורס"

כלכלה: לינה וארוחת בוקר

כניסות לאתרים כפי שמצוין במסלול

טיפ לנהג

טיפ למדריך המקומי

הטיול אינו כולל:

ביטוח רפואי/מטען,

הוצאות אישיות.

סיורי בחירה

סבלות

טיפ למדריך הישראלי

מס לינה (במידה וקיים- תשלום ישירות בבית המלון)

טיפים לנותני שירות אחרים

 

הטיול פתוח לכל הגילאים

בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב(לאו דווקא פו"פ)

מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!

 

מחיר: 1460$
גילאים: 18-100
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות