הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול מאורגן למרוקו בפסח 28.3-4.4.18 (8 ימים/7 לילות)

טיול מאורגן למרוקו בפסח 28.3-4.4.18 (8 ימים/7 לילות)


לאירוע זה נרשמו כבר בין 1 ל 10 משתמשים דרך Ladies-First



מקום האירוע: מרוקו

האירוע יתקיים ב 28.03.2018 ב 18:05

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				

מרוקו הפכה בשנים האחרונות ליעד פופולארי  זו מדינה שיש בה הכל, היא רב-גוניות המשלבת אירופאיות עם ערביות ואפריקניות, וזה ניכר היטב בכל מקום. גם הטבע המרוקני הוא שילוב מרתק - מהרי האטלס מכוסי השלג, דרך החופים הנהדרים של האוקיאנוס האטלנטי ועד מדבר סהרה האדיר.

האתרים בהם נבקר: מקנס ,פס, איפראן , בני מלל , מרקש ,קזבלנקה ,ראבט ועוד.

 

תאריך יציאה: יום ד'  28.3   המראה : 18:05 נחיתה: 22:50

תאריך חזרה: יום ד' 4.4  המראה: 23:55 נחיתה: 06:05  (5.4)

 

מסלול הטיול

יום 1: תל אביב – מלגה

מפגש הקבוצה בנתב"ג וטיסה למלגה שבדרום ספרד. עם הנחיתה התארגנות ונסיעה דרך קוסטה דל סול – חופי השמש של ספרד ללינה.

יום 2: ספרד - טנגי'ר – מקנס

לאחר ארוחת בוקר שייט במעבורת של כשעה במיצריי גי'ברלטאר המרשימים. המייצרים המחברים את אירופה לאפריקה עם ההגעה ולאחר ביקורת דרכונים. לאחר מכן נצא בנסיעה ונגיע למקנס, השוכנת דרומית להרי הריף. מקנס נבנתה במאה ה- 17 ע"י  הסולטן מולאי איסמאעיל ושימשה כעיר בירתו. נבקר ברובע היהודי העתיק של העיר, נצפה על "תלמוד תורה" והמלח היהודי ובאם יתאפשר נערוך סיור בבת הקברות היהודי שהינו מרשים ביותר. נמשיך למלוננו.

יום 3: פס

הבוקר נצא לסיור בעיר העשירה במבנים דתיים, מסגדים ומדרסות, העיר שנוסדה במאה השמינית. נסייר במדינה הנחלקת לפי מקצועות שונים, כצבעים, נפחים, בורסקאים, נבקר בבית העלמין השמור ונטייל בין סמטאותיו המפותלות של הרובע  היהודי. כמו כן נצפה על ארמון המלך ששימש בעבר כבית ספר התיכון היהודי, "אליאנס". בערב חזרה למלונינו.

 

 

 

יום 4: מקנס – רבאט - מרקש

אחרי ארוחת בוקר נצא לרבאט עירו של המלך – בירת מרוקו. נבקר במוזוליאום של מוחמד ה- 5, נראה את מגדל חסן שברחבת מוזוליאום, נצפה על ארמון המלך ונצטלם עם שומרי ראשו. נמשיך למרקש, העברה למלון.

יום 5: מרקש סיור בעיר

לאחר ארוחת הבוקר נצא למרקש, סיור בעיר היפה ביותר מבין ארבע ערי המלוכה של המגרב: פס, מקנס, מרקש, רבט. נבקר בגנים ובבריכת המנרה, שנבנו על ידי הסולטן מוחמד ה-2. משם נמשיך לקוטוביה, המסגד שנראה ממרחקים והפך לסימלה של מרקש, מסגד שיכול לשמש דוגמא לתכנון מהמאה ה- 12, נמשיך לג'מע אל פנה, המוקד של העיר העתיקה, כיכר ענקית תוססת  עם דוכני מזון, ריחות מיוחדים להטוטנים, מאלפי נחשים, קוסמים וקהל רב. לאחר שנטייל בין החנויות והדוכנים נשוב חזרה למלון.

יום  6 : עמק האוריקה

ביום זה נצא אל עמק האוריקה היפה והירוק, ממנו נשקפים הרי האטלס הגבוהים וביניהם הפסגה הגבוה ביותר במרוקו, הר הטובאקל. הסיור מתחיל במישורים ופונה ומטפס אל  האטלס, דרך כפרים ברבריים, אל שוליו הצפוניים של רכס הטובאקל. האיזור רווי נחלים קטנים וגדולים המעבירים כמויות מים רבות מהאטלס הגבוה למישור. בחלק מכפרי עמק האוריקה, איזור ירוק, השונה בתכלית מהאזורים שהכרנו עד כה . בתום היום נשוב למלוננו.

בערב נוכל לצאת (בתשלום נפרד)  למופע מרהיב " אצל עלי"  - מופע ססגוני-בשילוב של ריקודים, שירה, אקרובטיקה על סוסים ויריות באוויר,המופע כולל כיבוד קל ושתיה חמה.

יום 7: מרקש – קזבלנקה - רבאט

עוזבים את מרקש ונמשיך לקזבלנקה, נערוך סיור בעיר, נבקר במדינה, נצפה על המסגד הגדול ע"ש חסן ה- 2 שנחשב מפואר ביותר בעולם, נעבור באזור הווילות אנפה ונסתובב בין חנויות השוק המקומי. נמשיך לטייל ברחובות העיר באזורים ככיכר האו"ם, בתי המשפט, הדואר, הקונסוליה  הצרפתית וקתדרלת ה"לב הקדוש" בתום הסיור נסיעה למלונו ברבאט.

יום 8: רבאט – טנג'יר – ספרד – מלגה – ת"א

הבוקר נסיעה לנמל של טנג'יר  נעלה על המעבורת לספרד. עם ההגעה ככל שהזמן יאפשר לנו נעצור ביקור בפוארטו בנוס – עיירה יפה בקסטה דל סול, נסיעה לשדה התעופה של מלגה לטיסה חזרה ארצה.

 

עלות: 1270 $ (ליחיד בחדר זוגי שניים בחדר)

תוספת יחיד 300$

 

 

המחיר כולל:

טיסות בקו ת"א – מלגה – ת"א כולל מסים והיטלים. (טיסות סאנדור)

העברה במעבורת מאלחסירס לטנג'יר ובחזרה

בתי מלון בדרגת תיירות ראשונה ע"ב חצי פנסיון למעט קזבלנקה בו תוגש ארוחת בוקר בלבד.

אוטובוס תיירים לביצוע תוכנית הטיול.

כניסה אתרים כמפורט בתוכנית

מלווה ישראלי צמוד

טיפים לנותני שירותים בחו"ל.

אשרת כניסה למרוקו לבעלי דרכון ישראלי בלבד .

 

המחיר אינו כולל:

ביטוח רפואי ומטען.

הוצאות אישיות.

טיפ למלווה הקבוצה הישראלי.

סבלים בעליה ובירידה מהמעבורת בספרד ובמרוקו.

סיורי בחירה

 

הערות:

  • סדר ימי הטיול יכול להשתנות בהתאם לתנאים המקומיים.
  • אשרת כניסה למרוקו: איסתא אינה אחראית במקרה בו לא יינתן אישור כניסה למרוקו ויעדיי ביניים, הוצאות הטיסה יחולו על המטייל בלבד. לצורך הסדרת ויזה יש להעביר צילום דרכון של הנוסעים עד 14 ימים לפני יציאה הקבוצה.
  • יש להתייעץ עם משרד הבריאות בנושא חיסונים.
  • חלק מהטיולים יתחילו במרוקו ולא יכללו את הקטע של ספרד וטנז'יר.
  • מעבר הגבול -הכניסה למרוקו כרוכה בפרוצדורה הדורשת המתנה – לעתים ממושכת.
  • מדריכי איסתא מנוסים בתהליך זה ויעשו הכול על מנת לקצר את התהליך וזמן ההמתנה.
  • בתי מלון -בתי המלון בהם נשהה הינם בדרגת תיירות טובה. אך ראוי וחשוב להדגיש שיש הבדלי רמות  בהשוואה למוכר לנו בארץ בהיבטי שרות, יעילות ,תחזוקה  והמבחר העשיר לו הורגלנו בארוחות הבוקר. 
  • האוכל המרוקאי - האוכל המוגש בבתי המלון והטיבול אינו דומה לתבשילים והסלטים המוכרים לנו כ"אוכל מרוקאי" בארץ. קיים הבדל גדול בין תבשילים והסלטים המרוקאים לבין אלה שבישלו יהודי מרוקו. נא לא להתאכזב ! יש גם אוכל טעים מאוד.
  • אזהרת מסע מתמשכת – מכיוון שישראל אינה מנהלת יחסים רשמיים עם מדינות ערב מלבד מיצרים וירדן הלוט"ר הוציא אזהרת מסע מתמשכת למרוקו, הממליץ להימנע מנסיעה לארץ זו.

 

 

 

הטיול פתוח לכל הגילאים

בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב (לאו דווקא פו"פ)

מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!

עופר-

 

מחיר: 1270$
גילאים: 18-100
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות