הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול מאורגן לתאילנד (14 יום)

טיול מאורגן לתאילנד (14 יום)





מקום האירוע: תאילנד

האירוע יתקיים ב 23.01.2018 ב 23:10

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				

טיול מאורגן לתאילנד האקזוטית היפה והמפנקת, כולל פטאיה. הטיול מתחיל בסיור בעיר הבירה בנגקוק, בארמון המלך, במקדשים המרהיבים, בשווקים הססגוניים ובמרכזי הקניות המפורסמים. נמשיך בטיסה צפונה לאיים צ'יאנג ראי וצ'יאנג מאי ונפגש עם השבטים הייחודיים. נקנח את הטיול בחופשה חלומית באי היפה קו צ'אנג במפרץ התאילנדי. הצטרפו אלינו לטיול מרגש של תרבויות, טיולים, אתרים מיוחדים, שווקים וחוויות בלתי נשכחות.

תאריך יציאה: יום שלישי 23.1.18 המראה בשעה: 23:10  נחיתה למחרת בשעה: 15:00

תאריך חזרה: יום שני 5.2.18: המראה:  00:20 נחיתה: 07:00 (6.2)

מסלול הטיול:

ימים 1-2תל אביב – בנגקוק – צ'יאנג ראי

ניפגש בנמל התעופה בן גוריון לטיסת אל על ישירה לבנגקוק, עיר הבירה של תאילנד. לאחר הנחיתה וסידורים פורמליים בשדה התעופה, נעלה על טיסת פנים לצ'יאנג ראי (Chiang Rai) הממוקמת בצפון הרחוק של תאילנד.בתום הטיסות, ניסע לבית המלון שלנו באזור.

יום 3צ'יאנג ראי – גני המלכה האם - משולש הזהב – שייט על נהר המקונג

לאחר ארוחת הבוקר נצא לחקור את צפון תאילנד. נתחיל בטיול לגני המלכה האם, אחד הגנים המטופחים והמרהיבים בתאילנד ונוכל להתפעל מפיסת הטבע היפהפיה הזו. נמשיך לכיוון משולש הגבולות המפורסם בין המדינות תאילנד,לאוס בורמה. מפגש הגבולות הנ"ל מוכר בשם "משולש הזהב" משום שהאזור הוא יעד מועדף להברחת סחורות מעבר לגבול. נבקר בשוק המבריחים המקומי בו מוכרים הסוחרים הבורמזים מכל טוב, נסעד ארוחת צהריים באזור ונסיים בשייט על גדות נהר המקונג העצום. בערב נצא לשוק הלילה של השבטים.

יום 4צ'יאנג ראי – שבט ארוכות הצוואר - צ'יאנג מאי – מופע פולקלור

לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נצא בנסיעה דרומה לביקור בכפר בו גרות בנות שבט ארוכות הצוואר אשר מאריכות את צוואריהן בעזרת צמידים. נמשיך בנסיעה לבירת הצפון צ'יאנג מאי (Chiang Mai). עם הגעתינו לעיר,ניכנס אל פרברי האומנים ונבקר במפעלים המתמחים בעבודות יד, כסף, עץ, שמשיות, עור, ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. בשעות הערב, נצא למופע פולקלור בליווי ארוחת ערב מסורתית "קנטוק".

יום 5: צ'יאנג מאי: רכיבה על פילים- חוות סחלבים – דוי סוטפ – שוק הלילה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור בחווה ובבית הספר לאילוף פילים, נחזה במופע משעשע ונמשיך ברכיבה על פילים בתוך הג'ונגל. לאחר מכן נבקר בחוות סחלבים (אורכידאות) שם גם נאכל ארוחת צהריים. בחלקו השני של היום נעפיל אל הר "דוי סוטפ" (Doi Suthep) ברכבל ונבקר במקדש החשוב שנמצא בפסגתו. נתצפת על צ'יאנג מאי ונלמד על הארכיטקטורה המעניינת של המקדש ומאות הפסלים שבו. בשעות הערב, נצא לשוק הלילה המפורסם.

יום 6: צ'יאנג מאי – בנגקוק: שוק הפרחים – קאו סאן

לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נצא בנסיעה לכיוון שדה התעופה של צ'יאנג מאי ונעלה על טיסה שתוביל אותנו לבנגקוק, הבירה התוססת של תאילנד. בערב נצא לסיור לילה בשוק הפרחים וברחוב קאו-סאן (Khao San) המוכר כרחוב התרמילאים והוא שוקק מטיילים, קונים ובליינים לאורך כל שעות היממה

יום 7: בנגקוק – ארמון המלך והמקדשים

לאחר ארוחת הבוקר נמשיך את הכרותינו עם העיר הקסומה, נבקר במקדש בודהה היצוק כולו זהב במשקל חמישה וחצי טון, במקדש בודהה השוכב "ואט פו" (Wat Pho). נמשיך את סיורנו בביקור בארמון המלך עצום הממדים, נסייר בגני הארמון המטופחים, נראה את המקדשים שנבנו עבור בני המלוכה ואת ציורי הקיר המספרים את סיפורה של השושלת המלכותית. נמשיך ונבקר במקדש בודהה האיזמרגד הייחודי. לאחר ארוחת הצהריים נצא לשייט על נהר צ'או פראיה (Chao Phraya) ובתעלות בנגקוק. בערב, נוכל לצאת (בתוספת תשלום) להצגה "קליפסו- קברט". לינה בבנגקוק.

יום 8: השוק הצף – גשר על נהר הקוואי

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע אל השוק הצף הגדול והססגוני, ובדרכינו נערוך ביקור בחווה לעיבוד אגוזי קוקוס. לאחר מכן, נשוט אל השוק הצף ונראה מקרוב את המסחר המתנהל מעל גבי הסירות. משם נמשיך לקנצ'נבורי (Kanchanaburi) ונבקר באתרים המפורסמים שבמקום. הגשר על הנהר קוואי, בית העלמין לחללי בנות הברית מימי מלחמה"ע השניה ובמוזיאון המלחמה. בתום הסיור, נחזור למלוננו בבנגקוק.

יום 9: בנגקוק – הגנים הבוטנים – קו צ'אנג

לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נצא בנסיעה לכיוון פטאיה. בדרכינו נעצור לביקור בגני נונג נוץ' ובחוות הסחלבים המרשימה. נטייל בין פינות החי השונות ונחזה בתעלולי הקופים. נראה מופעים המציגים את התרבות הייחודית של בני המקום כגון חתונה מסורתית, אגרוף תאילנדי, קרבות חרבות שירה וריקודים. נראה גם את מופע הפילים הענק שאין שני לו בכל רחבי תאילנד ונסעד ארוחת צהריים במקום. בתום הביקור באתר, נמשיך בנסיעה ומעבורת לאי המופלא קו צ'אנג.

ימים 10-11: נופש קו צ'אנג

יומיים חופשיים בקו צ'אנג. זמן חופשי להינות מהחולות הלבנים, מהנוף עוצר הנשימה של האי, שבו נשמרת תרבות אקולגית של שמירת הטבע הקיים באי. מפלים, חיי- טבע עשירים עם פילים קופים וחיות נוספות, מפרצים ושוניות אלמוגים עם עולם תת ימי מרהיב, וכמובן חיי לילה עשירים. המעוניינים יוכלו לצאת (בתוספת תשלום) לשייט בין איים טרופיים ואי הקופים.

יום 12: קו צ'אנג – פטאיה

לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נצא בשייט חזרה אל היבשה ונמשיך בנסיעה לעבר עיר הקייט המפורסמת פטאיה (Pattaya), העיר אשר שמה יצא למרחוק כבירת חיי הלילה של תאילנד. בהגיענו לעיר נערוך סיור פנורמי ונתצפת על החוף הים ובתי המלון הפזורים לאורכו, נטייל בטיילת העיר ונסתובב באזור הבילויים. לינה בפאיה

ימים 13-14: פטאיה – בנגקוק – תל אביב

יום אחרון לטיולנו הקסום בתאילנד. לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נותיר זמן פנוי לקניות אחרונות באחד ממרכזי הקניות בסביבה, ובהתאם לשעת הטיסה, נצא בנסיעה לשדה התעופה הבינלאומי של בנגקוק לטיסה ישירה לתל אביב, בה ננחת ביום שלמחרת.

עלות: 2350$ המחיר הוא ליחיד בחדר זוגי (שניים בחדר)

*מחיר הטיול יכול להשתנות בהתאם להחלטת חברת הנסיעות.

המחיר כולל:

טיסות סדירות הלוך ושוב תל אביב - בנגקוק

טיסות פנים בנגקוק – צ'יאנג ראי; צ'יאנג מאי - בנגקוק

אוטובוס תיירים נוח וממוזג

לינה בבתי מלון מדרגת תיירות טובה

מדריך טיולים ישראלי מצוות "אשת טורס"

כלכלה: חצי פנסיון (למעט קו צ'אנג): סך הכל 11 ארוחות בוקר + 8 ארוחות צהריים או ערב

כניסות לאתרים כפי שמצוין במסלול

טיפים לנותני שירותים מקומיים: נהג ומדריך מקומי

המחיר אינו כולל:

ביטוחים

הוצאות אישיות

סיורי בחירה

מס לינה (במידה וקיים- תשלום ישירות בבית המלון)

טיפים לנותני שירות מקומיים

סבלות

טיפ למדריך הישראלי (מקובל לתת 4$ לאדם ליום)

הערות:

·       סדר ימי הטיול יכול להשתנות בהתאם לפרטי הטיסות בכל תאריך.

·       יש להתייעץ עם משרד הבריאות בנוגע לחיסונים.

 

הטיול פתוח לפו"פ בכל הגילאים.

בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב(לאו דווקא פו"פ)

 

מספר המקומות על הטיסה המוקצה לנו  מוגבל!

לכן כדאי להקדים ולהירשם!

עופרים-

מחיר: 2350$
גילאים: 18-100
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות