הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול קרנבלים באיטליה

טיול קרנבלים באיטליה





מקום האירוע: איטליה

האירוע יתקיים ב 09.02.2018 ב 12:45

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				

בואו לבלות 5 ימים בצפון איטליה ובפסטיבל המסכות השנתי בונציה ורונה, ויארג'יו, ופררה. זוהי חוויה מיוחדת ורומנטית זמן להשתחרר, לאכול, לרקוד, לשתות, להתחפש, ולעשות דברים אחרים שתמיד ביקשתם.

בנוסף נבקר בוורונה עיר האוהבים, ויארג'יו, אגם גרדה ועוד.

 

תאריך יציאה:  9.2.18 יום שישי      המראה: 12:45    נחיתה: 15:50

תאריך חזרה: 13.2.18 יום שלישי   המראה: 21:45     נחיתה: 02:30

 

מסלול הטיול:

יום 1: תל אביב – ונציה– ורונה (פסטיבל הניוקי)

נצא בטיסה לוונציה שבאיטליה. עם ההגעה נסע לורונה – "עיר הנאהבים". נערוך טיול רגלי לאתריה המפורסמים: נצפה במבנה הארנה, המשכן בתוכו את מופעי האופרה הגדולים בימות הקיץ. נבקר בכיכרותיה הראשיים של העיר העתיקה, בחצרות הארמונות מאותה תקופה, וכמובן, נבקר בחצר ביתה של יוליה, שם עמדה על המרפסת והאזינה לדברי החיזור של רומיאו הצעיר. לא נחמיץ את קרנבל הניוקי שכל שנה מתנהל בעיר. אחד מהיפים באיטליה נשתתף בשמחת החוגגים נטעם מהניוקי המפורסם, וכמובן נהנה מהאווירה הנהדרת. בתום הסיור העברה למלון

יום 2: פררה (קרנבל הרנסנס)

לאחר ארוחת הבוקר נצא לפררה עיר עתיקה וקסומה המצויה בחבל אמיליה רומנה מחבלי הארץ העשירים של איטליה. נערוך סיור בעיר מתעלת המגן המקיפה את החומה העתיקה עד לארמונות המדהימים של משפחת "דאסטה" ששלטה בעיר שנים רבות. העיר קרובה מאוד לנהר הגדול של איטליה נהר הפו ומשופעת בתעלות מים ובאגמונים מלכותיים. במסגרת הסיור בעיר לא נפסח על תצפית על בית של חנה בנבנישתי הידועה בשם "דונה גרציה" במידת האפשר נבקר בבית הכנסת העתיק של העיר ונספר את סיפור הצלתה של העיר על ידי הקהילה הקטנה והעשירה מאוד שישבה בה. הקרנבל בפררה הוא בסגנון ימי הביניים ותחילת הרנסנס עם תלבושות עתיקות ויפות כלי נגינה ומופעים רבים . יום חוויתי במיוחד.

יום 3: ויארג'ו (קרנבל הבובות)

הבוקר נצא. לקרנבל הציורי של ויארג'ו - תהלוכה של בובות ענק ועוד הפתעות רבות, חגיגה שמתקיימת כבר 130 שנה. הביקור כולל כניסה לקרנבל. אשר נחשב בין השמחים והססגוניים באיטליה בל נשכח שהקרנבל מתחיל במחאת הצעירים בויארג'ו נגד השלטון במאה ה 19 ומאז נהפך לתהלוכה שמחה ועליזה במיוחד..

 

יום 4: אגם גארדה ועיירות קסומות

היום נקדיש לאגם הגדול של צפון איטליה. נתחיל בעיירה סירמיונה שהיא חצי אי צר וארוך. נערך סיור מהמצודה העתיקה לעיירה הקטנה והמקסימה, נמשיך לאורך הגדה המזרחית של האגם. נעצור ונסייר בעיירות המיוחדות פיסקיירה ולציזה נערך סיור במקום כולל תצפיות יפות ונספוג מהאווירה הקסומה, נשלב ביקור בשוק מקומי המיוחד לתקופה זו של השנה. שמייצגת שמחה והתחדשות עם שלל התוצרת המקומית של גבינות איטלקיות סוגי שמן זית וכמובן סוגי הפסטה הרבים עם שלל הצבעים חגיגה לעיניים!!!!

יום 5: קרנבל המסכות בונציה

עם בוקר ניסע לביקור בעיר התעלות ונציה. נערוך סיור מודרך בעיר, במסגרתו נוכל להתרשם מייחודה של העיר: ככר סן מרקו הגדולה והשוקקת, כנסיית הזהב, נראה את ארמון הדוג'ים, התעלה הגדולה וגשר ריאלטו - הציורי המפורסם שעובר מעליה. ביום זה נבלה, עם המוני החוגגים בעיר, "אם הקרנבלים", נצפה בתהלוכות הרבות מופעי הרחוב וכמובן לא נותר על ביקור בשוק הדגים הציורי של העיר. ומשם נמשיך לגטו היהודי נערך סיור בגטו הישן והחדש ונותיר זמן חפשי ברחוב הקניות הציורי המושך אליו מבקרים מכל רחבי העולם. יום מלא וגדוש ובסיומו נמשיך לשדה התעופה של ונציה לטיסה לתל אביב.

 

חשוב: המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה וסדר הימים. ייתכנו שינויים בסדרי הביקורים והלינות.

 

עלות: 980 $ ליחיד בחדר זוגי (שניים בחדר)  

תוספת לחדר יחיד  150 $

המחיר כולל:

כרטיס טיסה בטיסות שכר (ת"א-ונציה-ת"א)

אכסון במלונות מדרגה ראשונה ו/או תיירות טובה

כלכלה: ארוחות בוקר

אוטובוס תיירים נוח וממוזג לביצוע התוכנית

ביקורים וסיורים כמפורט במסלול

מלווה קבוצה ישראלי מנוסה ואדיב

מס נמל, היטל ביטחון ודמי רישום

טיפים לנותני שירותים בחו''ל (למעט סבלות)

 

המחיר אינו כולל:

ביטוח רפואי/ מטען,

התייקרות דלק מעת לעת כפי שיפורסם ע''י חברות התעופה

הוצאות אישיות.

סיורי בחירה

 

הטיול פתוח לכל הגילאים

בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב(לאו דווקא פו"פ)

מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!

  //

מחיר: 980$
גילאים: 18-100
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות