הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול בסילבסטר להודו-קרלה ארץ התבלינים 25.12.17-2.1.18

טיול בסילבסטר להודו-קרלה ארץ התבלינים 25.12.17-2.1.18





מקום האירוע: הודו

האירוע יתקיים ב 25.12.2017 ב 21:00

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				

בפינה הדרום מערבית של תת-היבשת ההודית, מסתתרת לה מדינת קרלה (Kerala) היפה ובה נופים מרהיבים ותרבות עשירה וייחודית. את הטיול המאורגן לקרלה ודרום הודו נתחיל בקוצ'ין "מלכת הים הערבי", לה היסטוריה יהודית מרתקת. נבקר בבית כנסת עתיק ומפואר ונשמע את סיפורה של יהדות קוצ'ין, נשוט על אגמים ונהרות בין הנופים הטרופיים לחופי הים הערבי, ונצפה במופע תיאטרון צבעוני וייחודי לתרבות המקומית. נטפס על רכס ההרים וניסע בין מטעי תה מוריקים, נבקר בחוות תבלינים, נסייר בשמורת טבע ונצפה במופע אומניות לחימה, שוב - בלעדי לתרבות המקום. בחלקו האחרון של הטיול נבקר במדוראי הסמוכה, עיר המקדשים העתיקה, ונחשף לרזי האמונה של ההינדים. נסיים בביקור בשוק הססגוני של מומבאי (בומביי לשעבר), העיר הגדולה ביותר בהודו, לחוויה אורבאנית על טהרת הודו הקלאסית.

תאריך יציאה: יום שני 25.12.17 המראה בשעה: 21:00  נחיתה למחרת בשעה: 08:35

תאריך חזרה: יום שלישי 2.1.18: המראה:  23:00 נחיתה: 03:40 (3.1)

מסלול הטיול:

יום 1 | תל אביב – מומבאי

ניפגש בנמל תעופה בן גוריון לטיסת אל-על ישירה למומבאי (בומביי לשעבר).

יום 2 | מומבאי – קוצ'ין

לאחר סידורים פורמליים בשדה התעופה, נמשיך לטיסת פנים לקוצ'ין (Cochin), העיר הגדולה בקרלה (Kerala) שבדרום מערב הודו. לאחר הנחיתה, נצא בנסיעה דרך המרחבים הטרופיים המוריקים של ארץ התבלינים היפה ונגיע למלוננו שברובע החדש ארנקולם (Ernakulam). לאחר התארגנות במלון, ובמידה והזמן יאפשר, נצא לסיור רגלי קצר לאורך הטיילת היפה לשפת הים הערבי. לינה בקוצ'ין.

יום 3 | הרובע העתיק של קוצ'ין - מופע קתאקאלי

את היום נקדיש לסיור ברובע העתיק של עיר הנמל קוצ'ין, הקרויה בחיבה "מלכת הים הערבי". נתחיל בביקור בארמון ההולנדי ונתרשם מציורי הקיר היפים המתארים סצינות חשובות מהמיתולוגיה ההודית. נמשיך לסיור ברובע היהודי של קוצ'ין, שם נתוודע לסיפורה של הקהילה היהודית העתיקה שגרה בעיר במשך מאות שנים ונבקר בבית הכנסת המפואר "פרדסי". לאחר הביקור נסייר בנקודת המפגש בין נהר, לגונה והים ונראה את רשתות הדיג הסיניות שהפכו לסימן ההיכר הבולט של העיר. נבקר בכנסיית הקדוש פרנסיס, בה נקבר מגלה הארצות הנודע ואסקו-דה גמה ונותיר זמן פנוי לשיטוט בין סמטאות הרובע העתיק. בשעות הערב נצא לצפות במופע הריקוד הייחודי לקרלה – קתאקאלי שמשלב באלט קלאסי, אופרה, מסיכות ופנטומימה. בתום המופע נחזור למלוננו שבקוצ'ין.

יום 4 | מונאר - ההימלאיה של הדרום

לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נצא בדרכנו אל מונאר (Munnar)- "ההימאליה של הדרום" ומקום המפלט של הבריטים מהחום הכבד של מישור החוף. ניסע בדרך מרהיבה ביופיה המטפסת על רכס הרי הגהאטים המערביים, נעצור לתצפיות על מפלי המים (בעונה) וניסע דרך מטעי התה הרבים שעוטפים את מונאר וסביבותיה. בהגיענו לעיירת הנופש השוכנת בגובה של כ-1500 מטר, נבקר במוזיאון התה בו נוכל לטעום את התוצרת המקומית וללמוד על תהליכי הכנתו והפקתו של המשקה הפופולארי. בתום הביקור והסיור בעיירה, ניסע למלוננו שבמונאר. 

יום 5 | מונאר – מדוראי

לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נצא בנסיעה מזרחה, נרד מרכס ההרים ונחצה את הגבול לטמיל נאדו (Tamil Nadu) הסמוכה, שחולקת עם קרלה את הקצה הדרומי של תת-היבשת ההודית. בדרכינו נחלוף על פני כפרים ציוריים השוכנים על רכס הרי הגהאטים המערביים ומטעי התה המוריקים של אזור ההר. נרד אל אזור הגבעות דרך כפרים מסורתיים וגינות הירק המעטרות את סביבתם. לעת ערב נגיע למדוראי (Madurai) עיר המקדשים המרשימה בדרומה של מדינת טאמיל נאדו בה נלון בלילות הקרובים. 

יום 6 | מדוראי

את היום נקדיש למאדוראי, העיר העתיקה ביותר בטמיל נאדו. העיר נבנתה לפני שנים רבות על גדת הנהר ואיגאי על-פי דגם של פרח הלוטוס, ומקדש מינאקשי (Mina kshi) במרכזה. נסייר סביב המקדש ברחובות הצרים של בעלי מקצוע: צורפים, סוחרי אריגים ומוכרי פרחים ובין המוני עולי רגל וריקשות. נבקר בקומפלקס המקדשים מינאקשי-סונדארשוואראר, שני מרכזי פולחן תאומים המוקדשים למינאקשי, "האלה בעלת עיני הדג", ולבעלה סונדארשוואר (שיווה). נתרשם מהמגדלים המפוארים המקיפים את המקדשים ועליהם אינספור פסלים ותבליטים מעוטרים בצבעוניות. בחלקו השני של היום נערוך סיור ריקשות בעיר ונחוש את מהות התנועה הכאוטית בה התפרסמה הודו. לעת ערב נחזור למקדש ונשתתף בטקס השכבת האלים לישון. לינה במאדוראי. 

יום 7 | מדוראי – חוות תבלינים - מופע אומנות לחימה

לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה אל העיר תקאדי (Thekkady) השוכנת בסמוך לשמורת הטבע והטיגריסים המרהיבה פרייאר. ניסע בין מטעי תה ונעצור לתצפיות משגעות אל העמקים הנמתחים בין ההרים וגופי המים המנקדים את הנוף. נבקר בחוות תבלינים ונלמד אודות העצים והצמחים שהפכו את הודו ליעד נחשק בעבור סוחרי העולם. בשעות הערב נצא לצפות במופע אומנוות הלחימה הייחודית לקרלה והעתיקה ביותר בעולם, ממנה התפתחו ריקודים מסורתיים ושיטות הרפואה האיורוודיות. בתום המופע ניסע למלוננו שבתקאדי. 

יום 8 | בקווטרס - שייט באגמים ובלגונות

לאחר ארוחת הבוקר ניסע בין שדות אורז ותעלות מים נטועות דקלים אל אלפי (Alappuzha) המכונה "ונציה של המזרח". העיר שוכנת באזור הבקווטרס (Backwaters), כינוי לארץ פלגי המים של קרלה בה לגונות גדולות ממזגות את מי הנהרות ואת מי הים הערבי ומחוברות ביניהן ברשת סבוכה של נחלים ותעלות. נצא לשייט מענג ואיטי בין רשת של לגונות ואגמים ונוכל להנות מהנוף הפסטרולי והמרהיב של חיי הכפר, הירוק של מטעי הקוקוס ושדות האורז והכחול של הנהרות והתעלות העוברות בין פלאי טבע מרהיבים. נראה יערות סבוכים, מטעי תה ושדות אורז, בתים כפריים הבנויים על גדות הנהרות ביום של שייט קסום. בתום השייט ניסע למלוננו שבאזור. 

יום 9 | קוצ'ין – מומבאי - תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, ניסע לשדה התעופה לטיסת פנים למומבאי (Mumbai). עם ההגעה נצא לסיור בעיר הגדולה ביותר בהודו, נבקר נבקר בגנים התלויים של בומביי, הנטועים על המורדות המערביים של הרי מלאבאר (Malabar), נראה את ה"דובי גהאט" – המכבסה הגדולה בעולם בו נוכל לחזות בכובסות ההודיות בשעת פעולה. ניסע לאורך המרינה לחוף הים הערבי, נראה את שער הודו ונבקר בשוק המקומי הצבעוני. בתום הסיור, ניסע לשדה התעופה ממנו נמריא בטיסת לילה לתל אביב. 

המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה או סדר הימים הניתנים לשינוי

עלות: 1670$ המחיר הוא ליחיד בחדר זוגי (שניים בחדר) עד לתאריך 17.10.17

לאחר מכן  1690$

*מחיר הטיול יכול להשתנות בהתאם להחלטת חברת הנסיעות.

המחיר כולל:

טיסות אל על הלוך ושוב תל אביב - מומבאי

טיסות פנים הלוך ושוב מומבאי -קוצ'ין

אוטובוס תיירים נוח וממוזג

לינה בבתי מלון מדרגת תיירות טובה

מדריך טיולים

ישראלי מצוות "אשת טורס"

כלכלה: חצי פנסיון (סך הכל 7 ארוחות בוקר + 7 ארוחות

צהריים או ערב)

כניסות לאתרים כפי שמצוין במסלול

טיפים לנותני שירותים מקומיים:

נהג ומדריך מקומי

המחיר אינו כולל:

סיורי בחירה

ויזה

ביטוחים

הוצאות אישיות

טיפ למדריך הישראלי

טיפים לנותני שירות מקומיים

הערות:

·       סדר ימי הטיול יכול להשתנות בהתאם לפרטי הטיסות בכל תאריך.

·       יש להתייעץ עם משרד הבריאות בנוגע לחיסונים.

 

הטיול פתוח לפו"פ בכל הגילאים.

בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב(לאו דווקא פו"פ)

 

מספר המקומות על הטיסה המוקצה לנו  מוגבל!

לכן כדאי להקדים ולהירשם!

מחיר: 1670$
גילאים: 18-100
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות