הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול מאורגן לסיציליה (5 ימים/4 לילות) 22-27.10.17

טיול מאורגן לסיציליה (5 ימים/4 לילות) 22-27.10.17


לאירוע זה נרשמו כבר בין 1 ל 10 משתמשים דרך Ladies-First



מקום האירוע: סיציליה

האירוע יתקיים ב 22.10.2017 ב 07:30

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				

סיציליה , האי הגדול ביותר בים התיכון, הוא אחד מאתרי התיירות היפים והפסטורליים ביותר של איטליה.סיציליה כובשת עם נופיה הארציים והמדהימים. טיול של שבוע בסיציליה חושף למבקר בה את מגוון האתרים, הנופים המרשימים ,העיירות המקסימות שבדרך,מבחר של כנסיות והרים הנישאים לגובה רב. הטיול כולל ביקורים במקומות הבאים: אנה, צ'פאלו, פלרמו, אריצ'ה, טראפני, מסינה, הר הגעש אתנה, קטניה, סבוקה.

 

תאריך יציאה: יום  א' 22.10.17 המראה: 7:30  נחיתה: 9:30

תאריך חזרה: יום ה' 26.10.17 המראה: 00:40     נחיתה 04:30  (27.10 יום שישי )

 

מסלול הטיול:

יום 1 :אנה- צ'פאלו – פלרמו

מנתב"ג נמריא לשדה התעופה של קאטניה . עם ההגעה נצא העיירה היפה אנה )ENNA ,(שהינה עיר המחוז הגבוהה ביותר באי,לתצפית על מרכזה ההררי של האי. המראה הנשקף מהעיירה מקנה לה את הכינוי "יפת הנוף", נשמע את האגדה המיתולוגית עלהתהוות עונות השנה ונצפה אל נוף מרהיב של לב סיציליה. נמשיך אל צ'פאלו, כפר דייגים ציורי השוכן למרגלות צוק ומשקיף אל

חוף ים צלול ויפה, הוא היום אחד מאתרי הנופש והתיירות הפופולריים של סיציליה. נהלך במדרחוב של העיר עד לכנסיההנורמנית היפה, נהנה מזמן לשיטוט בסמטאות הצרות וברחוב הראשי על שלל החנויות, בתי קפה והמסעדות. בתום הסיור,העברה אל בית המלון. לינה בפלרמו.

יום 2 :אריצ'ה - טראפני

הבוקר נצא לאריצ'ה, עיירת המרציפן השוכנת על הר ומוקפת חומה. נצפה בדואומו העתיק של העיר, נבקר במבצר שממנו נשקף נוף קסום על האזור ונטייל בסמטאותיה הציוריות של העיר. נסיים בביקור בטרפאני, בירת מחוז טרפאני, נוסדה בשנת 800 לפני הספירה על ידי היוונים. נסייר במרכז ההיסטורי היפה של העיר ולאורך הנמל העתיק.

יום 3 : פלרמו –מסינה

היום נערוך סיור בפלרמו - בירת סיציליה והנמל הראשי של האי, מכונה גם "קונכיית הזהב". העיר נוסדה במאה ה-8 לפנה"ס ובה מבנים היסטוריים מפוארים, כנסיות, קתדראלות וקברים עתיקים הפזורים בכל עבר. נראה את הדואומו הבנוי בסגנון ערבי נורמני, נצפה בתיאטרון פוליטאמה ובתיאטרון מאסימו המרשים. נמשיך בנסיעה לכיוון פנים האי. נמשיך למסינה, עיר הכניסה לסיציליה

אשר נוסדה בידי שודדי ים בשנת 735 לפנה"ס ושימשה כמושבה יוונית. נסייר בעיר ששוקמה לאחר הפצצות במלחמת העולם השנייה. בתום היום, העברה למלוננו שבאזור קטניה.

יום 4 :הר הגעש אתנה– טאורמינה (יום חופשי)

היום יוכלו המעוניינים לצאת לטיול (בתשלום) אל הר הגעש אטנה שהוא מהאטרקציות העיקריות של סיציליה. זהו הר הגעש הגבוה באירופה (3320 מטר), שעדיין פעיל ונמצא בסכנת התפרצות מתמדת. נעפיל למרומי הר הגעש הפעיל אתנה (עד לגובה של כאלפיים מטר), שפסגתו מעוטרת בשלג רוב ימות השנה. נלמד על הפעילות הוולקנית רבת השנים באזור. לאחר זמן חופשי

לארוחת הצהריים, ניסע לעיירת הקיט טאורמינה – הפנינה של סיציליה. נשוטט ברחובותיה הציוריים על מגוון בתי הקפה, החנויות היוקרתיות והמסעדות. נשקיף אל נוף עוצר נשימה של התיאטרון והן של הר הגעש אטנה והים היוני.

יום 5 : קאטניה – סבוקה – ת"א

הבוקר נצא לסיור בקאטניה בה נראה את גני בליני, כיכר הדואומו המרכזית ובה מזרקת הפיל והאובליסק שהם סמלי העיר. נבקר בקתדראלה מהמאה ה-11 ,בבית העירייה וברחוב הראשי ויה אתנה ועוד. נמשיך לשוק הדגים הצבעוני של העיר והוא בן למעלה מאלף שנה ונראה את שלל הדגה הייחודית. נמשיך לביקור בעיירת הסנדק, סבוקה, הבנויה על מצוק, ממנה נשקף נוף מדהים של

הים היוני. נבקר במרכז העיירה ונסייר בסמטאותיה. כמן כן, נוכל לטעום את הגרניטה הייחודית לסיציליה בבר ששימש אתר צילום בסרט "הסנדק". בהתאם לזמן הטיסה, ניסע אל שדה התעופה לטיסתנו ארצה.

 

חשוב: המסלול מתאר אתרי הביקור, אך לא בהכרח את סדרם. יתכנו שינויים בסדר הביקורים והלינות.

 

 עלות: 565 € ליחיד בחדר זוגי(שניים בחדר) למהירי החלטה

המחיר כולל:

טיסות ת"א-קטניה- ת"א

מסי נמל, דלק וביטחון נכון ליום 01/01/2015

בתי מלון דרגה ראשונה ו/או דרגת תיירות טובה

סיורים וביקורים כולל דמי כניסה כמפורט בתוכנית

אוטובוס תיירים נוח וממוזג

כלכלה: ארוחת בוקר

תשר לנותני שירותים בחו"ל (למעט סבלות)

מדריך בכיר ומנוסה מצוות דרך החופש

 

המחיר אינו כולל:

ביטוח נוסעים והוצאות אישיות

במידה ויידרש, מס לינה מקומי – ישולם ישירות למלון

משקאות בארוחות

טיפ למדריך הישראלי (מקובל לתת בין 2-3 יורו ליום טיול לאדם).

 

הערות:

המחיר מבוסס על מחירי דלק נכון ליום הגשת ההצעה. במידה ויעלו מחירי הטיסות עקב ייקור דלק או יתייקרו המסים, ישתנה המחיר בהתאם.

המחיר בשקלים ישולם לפי שער החליפין ביום התשלום

 

הטיול פתוח לכל הגילאים

בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב (לאו דווקא פו"פ)

מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!

 

 

מחיר: 565 €
גילאים: 18-100
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות