הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » מתסכול להצלחה ביצירת מערכות יחסים

מתסכול להצלחה ביצירת מערכות יחסים





מקום האירוע: האב תל אביב (HUB tlv) - דרך בגין 55, ת"א - קומה 7

האירוע יתקיים ב 27.06.2014 ב 09:30

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של ברק עם שלם ודן טימור

				


ב - 3 שעות אנחנו נראה לך את השיטה ליצירת פניות של 
בני זוג מתאימים (ושפויים) שמתעניינים בך דרך האינטרנט ואתרי הכרויות!
27.06.2014 בשעה 9:30
האנשים המגיעים לסדנא הם רק אנשים הרוצים זוגיות משמעותית, ואנחנו מזמינים אותך להצטרף ליום שמלא בהנאה, הכרויות עם אנשים איכותיים ולמידה על הנושא המעסיק את כולנו - זוגיות.
מה תקבל או תקבלי:
  • כולם יצאו עם פרופיל שעובד - כיצד לבנות פרופיל נכון באתר ההכרויות שלך
  • תמונה טובה - צלמת תצלם את כולם תמונת פרופיל מיוחדת ומותאמת לאתרי הכרויות, תלמד איך להצטלם נכון ולהדגיש את החלקים הטובים שלנו.
  • איך להמנע מטעויות בעולם הוירטואלי (אינטרנט + ניידים)
  • תבינו מה כן עובד ספציפית באתרי הכרויות ומה לא ואיך תיישמו את זה!
  • איך להבליט את עצמך - 10 עקרונות הברזל להתנהלות אפקטיבית באתרי הכרויות
אמיר (שם בדוי), בן 39 מרמת גן, משתתף מהסדנא האחרונה: "אני רוצה להודות לך על הסדנא המדהימה של יום שישי, ...לפני הסדנא קיבלתי מספר פניות קטן מאתרי הכריות שהייתי בהם ומאז האיכות והכמות עלתה פלאים ועמן פגישות בפועל בימים האחרונים... אני רגיש עכשיו יותר לצרכים של הנשים שאיתן אני נפגש ומעוניין להכיר ובטוח שהסדנא נתנה לי את הכלים להצליח טוב יותר בעולם מורכב ולא מוכר זה עבורי" לוח זמנים, יום שישי 27.06.2014: 09:30 - 10:00: התכנסות + מינגלינג 10:00 - 10:45: מה השתנה בעידן המודרני בעולם ההכרויות ואיך מפצחים את התחום? 10:45 - 11:15: איך להצטלם נכון, עשה ואל תעשה? 11:15 - 11:25: הפסקה התרעננות + הכרויות לא מחייבות + צילומים 11:30 - 12:10: כיצד לבנות פרופיל נכון שהופך גולשים למתעניינים 12:15 - 12:30: 10 עקרונות הברזל להתנהלות אפקטיבית ביצירת זוגיות 12:40 - 12:30: צידה לדרך - בניית תוכנית פעולה אישית להצלחה 12:45 - 13:00: שאלות ותשובות הרשמה לסדנא
כרטיס יחיד לסדנא: 77 ש"ח
כרטיס זוגי לסדנא: 110 ש"ח
חניה בשפע במגרשי השוק הסיטונאי (לשעבר) הצמודים לבניין הארוע כולל כיבוד קל ושתייה (יין ושתיה קלה) אדווה (שם בדוי), בת 27 מירושלים (משתתפת יקרה בסדנא האחרון): "...יותר מהכל אני מקבלת ממך את ההבנה שהחיים קורים עכשיו, שפעולה היא הכרחית, או שינוי הוא הכרחי, ושפעולה ושינוי תלויים בי. אני מודה לך על זה שאתה דוחף לפעולה ולשינוי ומעביר את המסר של לקחת שליטה על החיים שלנו ולא לבזבז אותם בשחור לבן. אתה דואג ומעצים גם כשכבר נדמה שהכל ברור, אתה מחייה את הרצון לדבר כל כך אלמנטרי בחיים - אהבה וזוגיות, ומעבר לזה אתה גורם לי לפנות זמן לעצמי במירוץ של החיים- ועל זה אני מודה לך :)"
קצת על המנחים של המפגש:
דן טימור הינו מאמן ליצירת זוגיות ומפתח שיטת "אינקרדיבל". דן נשוי לאורטל ואבא לארבל ולשיר. ב - 8 השנים האחרונות דן חוקר את תחום היחסים והתקשורת בין גברים ונשים. דן עבר למעלה מ-25 סדנאות שונות וקורסים הן בתחום הזוגיות והן בתחום האימון והפיתוח האישי. דן עבר בעצמו תהליך בן 3 שנים שבעקבותיו עבר ממקום בו מעולם לא היתה לו זוגיות לנישואים מאושרים ולאימון להצלחה ביצירת זוגיות מאושרת.

ברק עם שלם, יזם - מתכנת - מוסיקאי. רווק בן 30. יזם את האתר ladies-first במטרה להקים אתר הכרויות שמכוון לקשרים רציניים בלבד. כתבו על ladies-first ב YNET והופעה בלילה כלכלי בערוץ 10 "השאיפה שלי היא ליצור אתר עם יחס אישי, הנותן ממשק נח וביטחון להכרויות אמיתיות. חקרתי רבות את תחום הפסיכולוגיה, ותמיד אני מנסה ללמוד עוד ועוד על עצמי."

בלה שחר הלל מציירת באור מצלמת באהבה - מומחית ויז'ואל לעסקים ולאנשים ופוטותראפיסטית. בעידן הדיגיטלי אנחנו חשופים למסרים ויזואליים רבים. על מנת ליצור עניין, התמונות שלך באתר ההכרויות ובפייסבוק צריכות להיות מדוייקות ולשדר את הערכים והמסר הנכון לך. תמונה אחת שווה אלף מלים, אבל גם מליון מילים לא יצליחו להחזיר בן זוג פוטנציאלי שקיבל מסר ויזואלי לא נכון. בהרצאה אדבר על טיפים לנראות ולצילום, איך לבחור תמונות נכונות לאתר הכרויות ולרשתות חברתיות (אל תשכחו כולם גם שם). במהלך היום כל אחת תצטלם תמונה אחת בסטודיו שאקים במקום. אנא הגיעו עם חולצה מחמיאה (שלא עברה יותר מדי כביסות) ומאופרות (לבנות).
שאלות נפוצות: האם עדיף לבוא עם חברה נוספים? חד משמעית, כן! לכל מי שיבוא עם אדם נוסף יהיה יתרון גדול משום שאחרי הסדנא המידע שתקבלי לא ישאר בתוך המחברת שלך, אלא יהיה אדם שידרבן אותך להשתמש בו, ליישם בפועל, ביחד, להנות ובאמת ליצור זוגיות. אני לא רוצה שזה יהיה עוד אחד מהסדנאות או הקורסים שרכשת ולא עשית איתו כלום, אני רוצה לראות אותך מקבלת תוצאות. ואין דבר יותר טוב מאשר לתת לאדם אחר "לפקח" שאת באמת מוציאה את הידע האדיר שתקבלי לפועל. למה אני יכולה לצפות לקבל מהמפגש? את יכולה לצפות לקבל כלים מעשיים ושימושיים להצלחה חדשה ביצירת זוגיות בחיים שלך בכלל ובאתרי הכרויות בפרט, באופן מיידי. את יכולה לצפות להיות בסביבה של אנשים שמחים, אנרגטיים, פעילים ומחוייבים לעצמם ולתוצאות בחיים שלהם. אני מאמין שאספק לך גם השראה, אנרגיה ומוטיבציה להגשים את ההצלחה בזוגיות שמגיעה לך בעזרת הטכניקות והכלים שתקבלי. מיה (שם בדוי) 42 מגבעתיים, משתתפת מקסימה מהסדנא האחרונה: "...שמחתי מאוד לפגוש אותך מישהו שמאוד מחוייב ומאוד נחוש בעשייה שלו. המקום הזה של המחוייבות שלך בתהליך והרצון שזה יצליח מצליח לעורר את המחוייבות הרצון והמוטיבציה אצל האדם שממול. תענוג לפגוש אנשים מסוגך שעיסוקם הוא ייעודם והם עושים מלאכתם מתוך אמונה תשוקה נתינה והרבה הרבה אהבה"
אמרו על ladies-first
לילה כלכלי - 3.1.14 21.1.14 - ynet - יחסים
הרשמה לסדנא
כרטיס יחיד לסדנא: 77 ש"ח
כרטיס זוגי לסדנא: 110 ש"ח
מחיר: 77 ש"ח ליחיד, 110 ש"ח לזוג
גילאים: 28-45
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות