הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול לאירלנד 4-11.7.17

טיול לאירלנד 4-11.7.17





מקום האירוע: אירלנד

האירוע יתקיים ב 04.07.2017 ב 16:15

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				אירלנד היפה שהתפרסמה בזכות נופיה הפסטוראליים ותושביה החמים. במהלך הטיול נבקר באתריה החשובים ביותר של המדינה, כמו גם בעיר הבירה דבלין, בצוקים של מוהר, בעיר גאלווי ובחצי האי קונמרה. נהנה מאווירת הטבע הייחודית והירוקה, מנופים ומרחבים מלוא העין, ממוזיקה אירית וקלטית שבוקעת מכל קרן רחוב, מפאבים מקומיים שוקקים, ומאינטראקציה שמחה עם המקומיים.
 
תאריך יציאה: 4.7.17 יום ג' המראה ב: 16:15(נחיתה משוערת:20:05)
תאריך חזרה: 11.7.17 יום ג' המראה ב: 22:15 (נחיתה משוערת:05:35)
 
מסלול הטיול:
יום 1 - תל אביב – דבלין 
ניפגש בנמל התעופה על שם דוד בן גוריון לטיסה לדבלין – בירת אירלנד, האי הירוק והיפה שבצפון האוקיינוס האטלנטי. לאחר הנחיתה וסידורים פורמאליים בשדה התעופה, למלוננו באזור.
יום 2 - דבלין 
לאחר ארוחת בוקר נצא לסיור בעיר הבירה המרשימה השוכנת על גדת נהל הליפיי. נתחיל בביקור בקתדרלת סיינט פטריק- הקדוש הלאומי של האירים הקתולים, בה טמונים גדולי האומה. נמשיך ונבקר באוניברסיטת טריניטי שנוסדה על ידי המלכה אליזבת' הראשונה ובספריה העתיקה שלה. בהמשך נבקר בפארק פינקס, פארק ירוק ורחב ידיים ובו, בין היתר, מעונם של נשיאי אירלנד. נראה את בית המשפט, ובית הפרלמנט של דבלין. לא נפסח על ביקור במבשלת בירה, בה נוכל לראות, לטעום ולהתרשם מדרך הכנת המשקה האהוב על האירים. נסיים במדרחוב השוקק של עיר הבירה ונותיר זמן פנוי לשבת באחד מהפאבים המקומיים ולהנות מכוס בירה אירית משובחת.
יום 3 - גניי פאוור סקוט - גלנדלוך - קליקני 
לאחר ארוחת הבוקר נצא לביקור בגני אחוזת פאוורס הנחשבים לגנים היפים ביותר באירלנד. לאחר הסיור נמשיך לגלנדלוך (Glendalough), "עמק שני האגמים" בו נערוך טיול רגלי בטבע הירוק, בין הרים ואגמים. את חלקו השני של היום נקדיש לעיירה קילקני (Killkenny) מאתרי התיירות הפופולארים של אירלנד. נסייר ברחובותיה הססגוניים של עיירת ימי-הביניים, לאורך המדרחוב הראשי, נראה את הכנסיה הגותית העתיקה ואת המצודה המרשימה של העיר ונותיר זמן פנוי לספוג את האווירה הקסומה בעיירה.
יום 4 - סלע קאשל - קורק 
נתחיל את יומנו בתצפית לעבר "סלע קאשל" (Rock of Cashel) המפורסם. הצוק העצום המזדקר מתוך העמק שעל היווצרותו סופרו אין ספור אגדות אורבאניות. במקום זה ישבו המלכים הקלטים, וברבות הימים הפך להיות מרכז דתי חשוב. נמשיך בנסיעה לכיוון העיר קורק (Cork), העיר השנייה בגודלה באירלנד, שהרבה טרגדיות נקשרו בשמה. בהגיעינו אל העיר, נראה את האנדרטה לזכר אוניית הטיטאניק שהפליגה מנמל העיר בטרם התנגשה בקרחון וטבעה בלב ים. נמשיך ונסייר בטירת בלארני הגדולה והמרשימה שמסביבה גנים גדולים ומטופחים.
יום 5 - טבעת קרי - קילרני 
לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה ל"טבעת קרי" (Ring of Kerry), כינוי לרצועת החוף שאורכה 189 ק"מ והיא מרובה במראות טבע עוצרי נשימה. ניסע לאורך המפרצים המתפתלים, כשלצידם עדרי הכבשים הרועים להם בנחת. נעצור בכפרים מקומיים אשר דוברים את השפה האירית העתיקה ונבקר בחוות כבשים מקומית. ולאחר מכן נבקר בפארק הלאומי קילארני (Killarney). נעצור לתצפית "הגבירות" ממנה נשקיף אל העמק הירוק ואגמי המים הזכים המנקדים את הנוף. נראה את בית מקרוס וכמובן שלא נוותר על הגנים המרשימים.
יום 6 - הצוקים של מוהר 
יום קסום לפנינו אותו נתחיל בעיירה אדר (Adare), עיירה מקסימה אשר בתיה היפים מכוסים בגגות קש. נמשיך לביקור במוזיאון פולקלור פתוח המשחזר את אורח החיים הקדום של הכפריים האירים. נטפס למצודת בונראטי להתרשם מחיי האצולה ונסיים באחד מפלאי אירלנד שרשרת "הצוקים של מוהר" (Moher) הנישאים לגובה של כ-200 מטרים וצונחים בדרמטיות אל האוקיינוס ביקור שיהווה אחד משיאי הטיול.
יום 7 - קונמרה 
יום שיוקדש לטבע המרשים של קונמרה (Connemara), חצי אי קסום ובו פניני טבע יפהפיים, עשרות אגמים, עיירות ציוריות וטירות מרשימות. ניסע לאורך הנופים ונעצור לביקור באחוזת קיילמור (Kylemore ) שנבנתה במאה ה-19, ונראית כאילו היא יצאה מן האגדות. נסייר במתחם ולאחר מכן נמשיך את סיורנו באזור, נעצור להתרשם משדה קבול – חומר אורגני המשמש להסקה ונפוץ מאוד ברחבי האי. נסיים את סיורינו בקונמרה בנסיעה בכבישים יפים התלויים בין שמיים למים.
יום 8 - גאלווי – דאבלין – תל אביב 
לאחר ארוחת הבוקר ניסע לעיירה גאלווי (Galway). עיירת דייגים עתיקה שנשתמרה באופן מופלא וכיום היא אתר תיירותי משגשג המושך אליו המוני תיירים. נסייר בעיירה ונבחין בשילוב המעניין של ישן וחדש. במהלך הסיור נראה את מצודת לינץ' וכנסיית סט. ניקולאס מהמאה ה-14. הכנסייה נבנתה על ידי משפחת לינץ' והמסורת המקומית טוענת שכריסטופר קולמבוס ביקר בה ונשא את תפילתו טרם מסעו לגילוי אמריקה. בתום הסיור, ניסע לדאבלין במידה והזמן יותיר, ובהתאם לשעת הטיסה העברה לשדה התעופה לטיסת חזרה לתל אביב.
 
עלות: 1460 $ (לאדם בחדר זוגי) עד לתאריך 25.5.17 לאחר מכן  1480 $
 
המחיר כולל:
טיסות שכר הלוך ושוב תל אביב - דבלין
אוטובוס תיירים נוח וממוזג
לינה בבתי מלון מדרגת תיירות טובה
מדריך טיולים ישראלי
כלכלה: לינה וארוחת בוקר
כניסות לאתרים כפי שמצוין במסלול
טיפים לנותני שירותים מקומיים:נהג

 
המחיר אינו כולל:
ביטוח רפואי ומטען.
הוצאות אישיות.
טיפ למלווה הקבוצה הישראלי.
סיורי בחירה
 
הערות:
סדר ימי הטיול יכול להשתנות בהתאם לפרטי הטיסות.
בטיול זה לא יהיו סבלים בבית המלון.

 הטיול פתוח לכל הגילאים
בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב (לאו דווקא פו"פ)
מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!

לפרטים והרשמה: עופר 052-2945446    
03-9648006
 
 

 צוות עופרים			
מחיר: 1480$
גילאים: 25-75
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות