הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול לסיציליה בפסח למהירי החלטה

טיול לסיציליה בפסח למהירי החלטה





מקום האירוע: סציליה

האירוע יתקיים ב 09.04.2017 ב 08:50

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				סיציליה , האי הגדול ביותר בים התיכון, הוא אחד מאתרי התיירות היפים והפסטורליים ביותר של איטליה.סיציליה כובשת עם נופיה הארציים והמדהימים. טיול של שבוע בסיציליה חושף למבקר בה את מגוון האתרים, הנופים המרשימים ,העיירות המקסימות שבדרך,מבחר של כנסיות והרים הנישאים לגובה רב.
הטיול כולל ביקורים מקיפים במקומות הבאים: אנה; פלרמו; מונריאלה; אריצ'ה; צ'פאלו; סירקוזה - חצי האי אורטיג'ה; קאטניה; הר הגעש אתנה; טאורמינה; 
 
תאריך יציאה: 9.4.17 יום ראשון –המראה:  08:50  נחיתה: 11:25
תאריך חזרה: 13.4.17 יום חמישי- המראה:  01:40    נחיתה: 05:40 (נחיתה ב- 14.4)

מסלול הטיול:
יום 1: תל אביב– אנה – פלרמו 
נמריא לקאטניה שבסיציליה, האי הגדול בים התיכון. לאחר הנחיתה נצא בנסיעה החוצה את פנים היבשת. נבקר בעיירה היפה אנה (ENNA) שהינה עיירת המחוז הגבוהה ביותר בסיציליה. בראש הגבעה, בגובה 930 מ', ניצבת מצודת לומברדיה ממנה ניתן לערוך תצפית על מרכזה ההררי של סיציליה.  פלרמו, בירת סיציליה והנמל הראשי של האי, מכונה גם "קונכיית הזהב". העיר נוסדה במאה ה-8 לפנה"ס ובה מבנים היסטוריים מפוארים, כנסיות וקתדראלות מרשימות.
יום 2: אריצ'ה - טראפני 
הבוקר נעשה דרכנו לאריצ'ה, עיירת המרציפן השוכנת על הר ומוקפת חומה. נצפה בדואומו העתיק של העיר, נבקר במבצר שממנו נשקף נוף קסום על האזור ונטייל בסמטאותיה הציוריות של העיר. ניסע בדרך היורדת לטראפני, אשר לה טיילת ונמל יפים. במרכז העיר רחובות יפים ומשופצים של בתים בצבע לבן-צהוב, כנסיות מרשימות וכיכרות בסגנון הבארוק.
יום 3: פלרמו – מונריאלה – צ'פאלו
את סיורינו נתחיל בעיירה מונריאלה. נבקר בקתדראלה המעוטרת בפסיפסים ביזאנטיים והנחשבת ליפה באי. ניסע למרכז פלרמו, נראה את הדואומו הבנוי בסגנון ערבי נורמני, נבקר בשווקים הססגוניים, נצפה בתיאטראות פוליטאמה ומאסימו המרשימים.
נמשיך בנסיעה לאורך קו החוף הצפוני לעיירה צ'פאלו, כפר דייגים ציורי השוכן למרגלות צוק תלול ובו כנסייה נורמנית יפהפייה. נהנה מהמדרחוב של העיר על שלל חנויות, בתי קפה ועוד.
יום 4: אתנה - טאורמינה 
נעפיל למרומי הר הגעש הפעיל אתנה (עד לגובה של כאלפיים מטר), מהרי הגעש הגדולים בעולם, שפסגתו מעוטרת בשלג רוב ימות השנה. נלמד על הפעילות הוולקנית רבת השנים באזור.
נמשיך לעיירת הקיט טאורמינה המכונה "הפנינה של סיציליה". נשוטט ברחובותיה הציוריים על מגוון בתי הקפה, החנויות היוקרתיות והמסעדות. נבקר בגן הבוטני ונצפה אל נוף עוצר נשימה של התיאטרון ושל הר הגעש אתנה והים היוני.
יום 5: קטניה - סירקוזה 
הבוקר נסייר בקאטניה. נראה את כיכר הדאומו ובה מזרקת הפיל והאובליסק - סמלי העיר. נראה את הקתדראלה מהמאה ה-11, בית העירייה והרחוב הראשי ויה אתנה ועוד. נמשיך לשוק הדגים הצבעוני של העיר ונראה את שלל הדגה הייחודית.
העיר סירקוזה שוכנת במפרץ יפהפה. נערוך סיור בעיר שהתחרתה ביופייה באתונה בעת העתיקה. נבקר בחצי האי אורטיג'ה בו מקדש אפולו, הדואומו הייחודי של העיר, מעיין ארטוזה ובו נצפה בתופעה ייחודית של צמח הגומא ונסייר בסמטאות העתיקות.
טיולנו הגיע לסיומו. ניסע לשדה התעופה ליד קאטניה ונמריא חזרה לתל אביב
 
חשוב: המסלול מתאר אתרי הביקור, אך לא בהכרח את סדרם. יתכנו שינויים בסדר הביקורים והלינות.
 
 עלות למהירי החלטה: 788 יורו ליחיד בחדר זוגי(שניים בחדר)
 
המחיר כולל: 
טיסת שכר במסלול תל אביב - קאטניה - תל אביב כולל מסים
בתי מלון דרגה ראשונה
סיורים וביקורים כולל דמי כניסה כמפורט בתוכנית
אוטובוס תיירים נוח וממוזג
כלכלה: חצי פנסיון 
תשר לנותני שירותים בחו"ל
מדריך בכיר ומנוסה מצוות דרך החופש
המחיר אינו כולל:
ביטוח נוסעים והוצאות בעלות אופי אישי
מס לינה באם קיים
 
הערות:
המחיר כולל תוספת דלק ומסי נמל נכון ליום ה-01.01.17. במידה ותהיה עליה במחיר הדלק או מסי נמל או אם יוטלו היטלים נוספים התוספת הנ"ל תתווסף לעלות המחיר.  שינוי שערים עתידי יכול לגרור עליית מחירים (במידה ולא בוצעה הזמנה).
 
הטיול פתוח לכל הגילאים 
בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב (לאו דווקא פו"פ)
מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!
 
052-2945446    03-6948006			
מחיר: 788 יורו
גילאים: 25-60
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות