הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול לאירלנד בפסח

טיול לאירלנד בפסח





מקום האירוע: אירלנד

האירוע יתקיים ב 11.04.2017 ב 07:00

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				

אירלנד האי הירוק  טיול מאורגן בפסח

11-18.4.17

 8 ימים/ 7 לילות

אירלנד היא ללא ספק אחד המקומות היפים והמקסימים ביותר בעולם. מלאה בשדות ירוקים ללא סוף וחיי תרבות מרתקים.אירלנד היא מקום מיוחד מבחינת ההיסטוריה שלה, מאירלנד העתיקה דרך הכיבוש הבריטי ועד המחתרת האירית שתבעה עצמאות למדינה. דרך טיול מאורגן לאירלנד תוכלו לראות את הארץ המדהימה הזאת וללמוד על ההיסטוריה שלה דרך עיניכם המשתאות לנוכח הפלאות של האי

האתרים בהם נבקר :דבלין  (מבשלת גינס) , צוקי מוהר , קורק ,  (טבעת קרי) , גאלאווי , קונמרה (אחוזת מקרוס), טירת בונרטי , מנזר וגני ויקטוריה , לימריק ועוד

 

תאריך יציאה: 11.4.17המראה ב: 07:00 (נחיתה משוערת:11:05)

תאריך חזרה: 18.4.17 המראה ב: 15:00 (נחיתה משוערת:22:30)

 

מסלול הטיול:

 יום 1: ת"א -  דבלין  - גלנדלוך -  קילקני

נמריא מתל אביב לדבלין , בירת אירלנד, לאחר הנחיתה נצא מדבלין דרך הרי וויקלו לביקור בגלנדלוך – התיישבות נזירית קדומה, שבה דוגמאות יפות לאדריכלות נוצרית. נמשיך בנסיעה לדולמן של  בראונסהיל, המתהדר בתואר "גדול הדולמנים באירלנד". בשעות הצהרים נגיע לקילקני - עיר יפהפיה עם מבצר מרשים מימי הביניים. המשך נסיעה למלון באיזור.

יום 2: קילקני – קאשל – קורק - בלארני

נתחיל את יומנו בתצפית לעבר "סלע קאשל" (Rock of Cashel) המפורסם. הצוק העצום המזדקר מתוך העמק שעל היווצרותו סופרו אין ספור אגדות אורבאניות. במקום זה ישבו המלכים הקלטים, וברבות הימים הפך להיות מרכז דתי חשוב. נמשיך בנסיעה לכיוון העיר קורק (Cork), העיר השנייה בגודלה באירלנד, שהרבה טרגדיות נקשרו בשמה. בהגיענו אל העיר, נראה את האנדרטה לזכר אניית הטיטאניק שהפליגה מנמל העיר בטרם התנגשה בקרחון וטבעה בלב ים. נמשיך ונבקר בטירת בלארני הגדולה והמרשימה המוקפת גנים גדולים ומטופחים.

יום 3: טבעת קרי

אינסוף גווני ירוק ילוו את דרכנו היום בנסיעתנו דרומה. נחלוף על פני כפרים חקלאיים ושטחי מרעה, ודרך איזור הבארן שופע הצמחייה יוצאת הדופן והייחודית לאזור זה נגיע לטבעת קרי המפורסמת, האזור ההררי היחיד באירלנד. ניסע בכבישים פתלתלים ונהנה מתצפיות נוף שונות, נסייר בנופים, במפרצים החבויים, ובשדות הירוקים של האזור ונבקר בין היתר בווטרוויל, עיירה שהתחבבה במיוחד על צ'רלי צ'פלין, שנהג לבלות בה את חופשותיו והפכה לחלק מחייו. נסיים יום טיול מלא וגדוש זה במלון באזור קילארני.

יום 4:   צוקי מוהר

לאחר ארוחת נצא בנסיעה אל אחד מאתרי הטבע המפורסמים של אירלנד – צוקי מוהר. נצפה אל המצוקים האדירים המתרוממים מהאוקינוס האטלנטי ונמתחים לאורך קילומטרים ארוכים, אל איי אראן שבאופק ונביט על להקות ציפורי הים האדירות שחגות מעל הגלים. נבקר במרכז המבקרים שם נלמד על תופעות הטבע באזור. נמשיך אל לינה באיזור צוקי מוהר.

יום 5 : קונמרה

יום שיוקדש לטבע המרשים של קונמרה (Connemara), חצי אי קסום ובו פניני טבע יפהפיים, עשרות אגמים, עיירות ציוריות וטירות מרשימות. ניסע לאורך הנופים ונבקר  באחוזת קיילמור (Kylemore ) שנבנתה במאה ה-19, ונראית כאילו היא יצאה מן האגדות. נסייר במתחם ולאחר מכן נמשיך את סיורנו באזור, נעצור להתרשם משדה קבול – חומר אורגני המשמש להסקה ונפוץ מאוד ברחבי האי. נסיים את סיורינו בקונמרה בנסיעה בכבישים יפים התלויים בין שמים למים...

יום 6: גאלווי - דבלין

לאחר ארוחת הבוקר ניסע לעיירה גאלווי ((Galway   עיירת דייגים עתיקה שנשתמרה באופן מופלא וכיום היא אתר תיירותי משגשג המושך אליו המוני תיירים. נסייר בעיירה ונבחין בשילוב המעניין של ישן וחדש. במהלך הסיור נראה את מצודת לינץ` וכנסיית סט. ניקולאס מהמאה ה-14. הכנסייה נבנתה על ידי משפחת לינץ` והמסורת המקומית טוענת שכריסטופר קולמבוס ביקר בה ונשא את תפילתו טרם מסעו לגילוי אמריקה.

לאחר הסיור נצא לדבלין, העברה למלון.

יום 7:  דבלין

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לטיול ברחובות ובכיכרות של העיר היפה והתוססת, דבלין,

נעבור באתרים דבלינאים מיוחדים ומעניינים. נבקר בטריניטי קולג' שהוקם ב – 1591, נראה את בית הפרלמנט, הקתדרלה ובית המכס. נוכל (בתשלום) לקפוץ לביקור במבשלת הבירה "גינס" ולטעום קצת ממשקה השמחה האירי המסורתי.  בערב נצא לחגוג את הלילה האחרון של הטיול בפאב אירי טיפוסי.

יום 8: דבלין – ת"א

בוקר חופשי לסיורים עצמאיים. בהתאם לשעת הטיסה העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

 

עלות: 1280$ (לאדם בחדר זוגי) עד לתאריך 1.3.17לאחר מכן  1299$

 

המחיר כולל:

טיסות שכר במסלול ת"א- דבלין -ת"א כולל מסים והיטלים.

בתי מלון מדרגת תיירות טובה, על

כלכלה: על בסיס לינה וארוחת בוקר.

כניסות לאתרים כמפורט במסלול.

אוטובוס תיירים לביצוע תכנית הטיול.

מלווה ישראלי צמוד.

טיפים לנותני השירותים בחו"ל.

 

המחיר אינו כולל:

ביטוח רפואי ומטען.

הוצאות אישיות.

טיפ למלווה הקבוצה הישראלי.

סיורי בחירה

 

הערות:

סדר ימי הטיול יכול להשתנות בהתאם לפרטי הטיסות.

בטיול זה לא יהיו סבלים בבית המלון.


 הטיול פתוח לכל הגילאים

בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב (לאו דווקא פו"פ)

מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!

 

052-2945446  /  03-9648006

מחיר: 1299$
גילאים: 18-100
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות