הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול ליער השחור

טיול ליער השחור





מקום האירוע: היער השחור

האירוע יתקיים ב 12.04.2016 ב 06:10

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				

 

טיול ליער השחור ועמק הריין

12-18.4.16

7 ימים/6 לילות

טיול מאורגן ליער השחור ועמק הריין הינו דרך נפלאה להתוודע לאזורים היפים ביותר של אירופה. היער השחור הוא שמו של אזור הררי ומיוער, מנוקד באגמים זכים ומפלי מים רבים, הנמצא במשולש הגבולות של גרמניה, צרפת ושווייץ. במהלך הטיול אנחנו נוסעים דרך היער הצפוף, חוצים את נהר הריין, מבקרים בערים אירופאיות קלאסיות, לומדים על ההיסטוריה היהודית המפוארת של האזור ובעיקר שוטפים את העיניים בנוף ירוק ופסטורלי.

יציאה: יום שלישי 12.4 המראה בשעה: 06:10

חזרה: יום שני 18.4  המראה בשעה: 21:10 נחיתה ב: 02:05

מסלול הטיול:

יום 1 - תל אביב – פרנקפורט – עמק הריין

ניפגש בנמל התעופה בן גוריון לטיסה ישירה לפרנקפורט. לאחר הנחיתה, נצא לסיור בעיר פרנקפורט, הבירה הכלכלית של גרמניה ושל האיחוד האירופאי. נתחיל בנסיעה פנורמית בין גורדי השחקים הרבים המעידים על עוצמתה של העיר השוכנת בליבה של אירופה. נבקר בקומפלקס רומר (Roemer) ממנו צמחה העיר בתקופה הרומית, נראה את בית העירייה ונצפה במגדלים המודרניים מגשר הברזל החוצה את נהר המיין. בחלקו השני של היום ניסע לאורך עמק הריין, הנהר הגדול באירופה ונגיע לעיר קובלנץ (Koblenz) השוכנת על מפגש נהרות. נעלה באמצעות רכבל אל טירת העיר ונהנה מתצפית מרהיבה על עמק הנהר ועל העיר הפרושה תחתינו.

יום 2 - הדרך הרומנטית: וירצבורג ורוטנבורג

נצא לסיור בדרך הרומנטית, מהיפות בדרכיה של גרמניה, הודות לעיירות הקסומות השוכנות לאורכה. נתחיל את יומנו בביקור בעיר וירצבורג (W?rzburg) השוכנת על גדות נהר המיין, אחד מיובליו של נהר הריין, ונצפה במצודת העיר החולשת על הנהר. נחצה את הגשר העתיק ונסייר ברחובותיה הציוריים של העיר. את חלקו השני של היום נקדיש לביקור ביהלום של הדרך הרומנטית - העיר רוטנבורג (Rothenburg) הציורית שנדמה שהזמן עמד בה מלכת. נסייר לאורך חומות העיר ודרך הכיכר המרכזית, נרד לאורך רחוב שמידט לכיוון מגדל השעון המרשים ונשוטט בין סמטאות העיירה.

יום 3 - קהילות שו"ם: מיינץ - שפייר – וורמס

נצא לסיור בשלוש ערים חשובות מההיסטוריה היהודית הידועות בכינויין "קהילות שו"ם": שפייר (Speier) וורמס (Worms) ומיינץ (Mainz). נתחיל בעיירה שפייר אשר בה פרחה קהילת יהודי אשכנז בימי הביניים. נבקר במוזיאון היהודי ובשרידי בית הכנסת העתיק ונצפה בקתדרלה הרומנסקית מהגדולות בעולם. נמשיך לעיר וורמס בה גר ולימד רש"י אשר גם הקים במקום בית מדרש. נראה את בית הכנסת בו התפלל הרב החכם ונצעד לכיוון בית הקברות היהודי העתיק, לאורך הטיילת הנאה של העיר. נסיים במיינץ, השוכנת בנקודת החיבור של הנהרות הגדולים- המיין והריין. מיינץ התפרסמה בזכרון היהודי בשירו של טשרניחובסקי "ברוך ממגנצא"- הלא היא מיינץ בהגייה היהודית אשכנזית. נבקר בכנסיית סטפאנוס הקדוש שם מצויים ויטראז'ים יפהפיים של מארק שאגאל, נראה את פסלו של יוהאן גוטנברג – ממציא הדפוס אשר נולד בעיר ונסיים במדרחוב השוקק של העיר.

יום 4 - היידלברג – באדן באדן – שטרסבורג

ניסע לטיול בעיר האונברסיטאית היידלברג (Heidelberg). נבקר בעיר העתיקה שנשתמרה בצורה מופלאה וכמעט שלא נפגעה במהלך מלחמת העולם השנייה. נתהלך לאורך השדרה הארוכה של העיר עד לגשר העתיק החוצה את הנהר נקר (Neckar), אחד מיובליו של הריין. לאחר מכן נעלה לטירת העיר לתצפית מרהיבה על עמק הנהר ועל בתי העיר וגגותיהם האדומים. נמשיך לסיור בעיירה באדן-באדן (Baden Baden), עיר מרחצאות ומרפא. במהלך הסיור נראה את הקזינו המפורסם ונבקר בטיילת היפיפייה לאורך נהר האוסבאך החוצה את העיר. נסיים בעיר שטרסבורג (Strasbourg) – בירת חבל אלזס, עליו נאבקו צרפת וגרמניה לאורך ההיסטוריה. העיר הממוקמת בצומת דרכים חשוב במערב אירופה, משמשת גם כמקום מושבו של הפרלמנט האירופאי. נבקר בעיר העתיקה ונראה את קתדרלת נוטרדם המרשימה, ובה שעון עצום ממדים שנבנה במאה ה-16.

יום 5 - אגם טיטיזה ומפלי טריברג

יום קסום בנבכי היער השחור אותו נתחיל בביקור ב"אגם טיטי" (Titisee). האגם היפה והעמוק (20 מ') נוצר כתוצאה מנסיגת קרחון והוא מוקף ביער עצי מחט צפוף. נבקר בעיירה טיטיזה השוכנת על גדות האגם ומציעה תצפית פנורמית על אחד המקומות היפים ביותר ביער השחור. המעוניינים יוכלו לצאת (בתוספת תשלום) לשייט מענג על האגם השליו. לאחר מכן נמשיך לטריברג (Triberg), הבירה של שעוני הקוקייה, שזכתה לפירסומה בזכות 2 שעוני קוקייה, מהגדולים בעולם, הנמצאים בה. נמשיך למפלי הטריברג הנופלים מגובה של כ-170 מטרים ונטפס במעלה המפלים בין פלגי מים ויער סבוך.

יום 6 - פרייבורג, קולמר ודרך היין

ניסע דרומה ב"דרך היין" המפורסמת של חבל אלזס הצרפתי, מעברו השני של נהר הריין. ניסע בין הכרמים הנטועים על הגבעות העגלגלות של עמק הנהר ונעצור לביקור באחד הכפרים הציוריים שנראה כאילו יצא מתוך ספר אגדות. נגיע לקולמר (Colmar), שבליבה של דרך היין ובה נסייר בקרוניות בין סמטאות העיר העתיקה, תעלות המים הזורמות בה והבוטיקים המקסימים. בחלקו השני של היום, נחצה את הריין ונגיע לפרייבורג (Freiburg), הידועה גם כבירת אזור היער השחור. נערוך סיור מקיף בין הסמטאות הצרות של העיר העתיקה לצד תעלות המים החוצות את הרובע, נבקר בקתדרלה הגותית המפוארת ונראה את בית העירייה.

יום 7 - מפלי הריין – ציריך – תל אביב

נסיים את טיולנו ביער השחור ועמק הריין בביקור במפלי הריין שבמחוז שפהאוזן (Schaffhausen) שבשווייץ. נצפה במפלים המרשימים אשר נמתחים לאורך של 150 מטר בעיקולו של הנהר הגדול באירופה. נתהלך על גדת הנהר ונעצור לצילומים במרפסות התצפית לאורך המסלול. בתום הביקור באזור ניסע לשדה התעופה הבינלאומי של ציריך לטיסת ישירה לתל אביב.

 

עלות: 1070 $ ליחיד בחדר זוגי (שניים בחדר)  עד לתאריך 15.2.16

לאחר מכן 1090 $

 

המחיר כולל:

• טיסות אל על תל אביב – פנקפורט, ציריך – תל אביב.

• אוטובוס תיירים נוח וממוזג

• לינה בבתי מלון מדרגת תיירות ראשונה

• מדריך טיולים ישראלי מצוות "אשת טורס"

• כלכלה: לינה וארוחת בוקר

• כניסות לאתרים כפי שמצוין במסלול

• טיפים לנותני שירותים מקומיים: נהג

המחיר אינו כולל:

• ביטוחים

• הוצאות אישיות

• סיורי בחירה

• מס לינה (במידה וקיים, תשלום ישירות בבית המלון)

• טיפים לנותני שירות מקומיים

• טיפ למדריך הישראלי (מקובל לתת 4$ לאדם ליום)

 

 

הטיול פתוח לכל הגילאים

בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב(לאו דווקא פו"פ)

מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!

 

עופר-052-2945446  או 03-9648006

 

מחיר: 1070 $
גילאים: 25-58
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות