הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול למרוקו

טיול למרוקו





מקום האירוע: מרוקו

האירוע יתקיים ב 06.03.2016 ב 08:30

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				

טיול מאורגן למרוקו

6-13.3.16

 (8 ימים/7 לילות)

 

מרוקו הפכה בשנים האחרונות ליעד פופולארי  זו מדינה שיש בה הכל, היא רב-גוניות המשלבת אירופאיות עם ערביות ואפריקניות, וזה ניכר היטב בכל מקום. גם הטבע המרוקני הוא שילוב מרתק - מהרי האטלס מכוסי השלג, דרך החופים הנהדרים של האוקיאנוס האטלנטי ועד מדבר סהרה האדיר.

האתרים בהם נבקר: מקנס ,פס, איפראן , בני מלל , מרקש ,קזבלנקה ,ראבט ,טנגי'ר

תאריך יציאה: יום ראשון  6.3.16 המראה בשעה: 08:30 נחיתה: 15:20

תאריך חזרה: יום ראשון 13.3.16  המראה בשעה: 16:10 נחיתה: 02:10

 

מסלול הטיול

יום 1: תל אביב,  קזבלנקה, מרקש

מפגש הקבוצה בנתב"ג וטיסה דרך אירופה לקזבלנקה עם הנחיתה התארגנות ונסיעה למרקש העיר היפה ביותר מבין ארבע ערי המלוכה של המגרב: פס, מקנס, מרקש, רבט. נערוך סיור ראשוני במהלכו נבקר בחלק ראשון מאתרי העיר. העברה למלון.

יום  2 : מרקש - העיר האדומה

מרקש, הפנינה אשר בהרי האטלס הגבוה, עיר המוקפת דקלים על רקע חומותיה האדומים. יום שנקדיש לאתריה ההיסטורים: ארמון הבהייה,נצפה על  מסגד הכותובייה ובגני מנרה המוקפת עצי זית ועוד. נשוטט בסמטאות המלאח שם חיים עדיין יהודים ונבקר בבית הקברות העתיק וכן בבית הכנסת . בערב נגיע אל כיכר ג'מע אל פנה הססגונית  והמרתקת , בשעה שבה מתעוררת הכיכר לחיים. דוכני האוכל המעשנים, מרקידי הנחשים לקול צלילי החליל, מספרי סיפורים ,מרפאים וקוסמים המהלכים בקסם וחן המאפיינים את שווקיה של העיר הקסומה. בתום היום נשוב למלוננו.

יום  3 :  עמק האוריקה

ביום זה נצא אל עמק האוריקה היפה והירוק, ממנו נשקפים הרי האטלס הגבוהים וביניהם הפסגה הגבוה ביותר במרוקו, הר הטובאקל. הסיור מתחיל במישורים ופונה ומטפס אל  האטלס, דרך כפרים ברבריים, אל שוליו הצפוניים של רכס הטובאקל. האיזור רווי נחלים קטנים וגדולים המעבירים כמויות מים רבות מהאטלס הגבוה למישור. בחלק מכפרי עמק האוריקה, איזור ירוק , השונה בתכלית מהאזורים שהכרנו עד כה . בתום היום נשוב למלוננו.

בערב נוכל לצאת (בתשלום נפרד)  למופע מרהיב " אצל עלי"  - מופע ססגוני-בשילוב של ריקודים, שירה, אקרובטיקה על סוסים ויריות באוויר,המופע כולל כיבוד קל ושתיה חמה.

 

יום 4: מרקש, בני מלל, איפראן, פס

הבוקר נצא לכיוון פס לאורך הרי האטלס לעבר העיירה בני מלל הממוקמת במורדות המערביים של הרי האטלס התיכון, עיירה שמקבלת את מימיה ממעיין עין אסרדון. סיור במפלים ונסיעה בהמשך פסגות האטלס התיכון אל העיירה איפראן, שבלב איזור שופע מים ויערות עצי ארז ושעם, עיירה השוכנת בגובה של 650 מ' מעל פני הים. איזור בעל נוף מרהיב המהווה דוגמא טובה לרב גוניות האקלימית ונופית של מרוקו.  נראה את פסל האריה שבכניסה לעיירה, האגם היפה ונערוך תצפית על האיזור מגן העיר. העברה לפס.

יום 5: פס

הבוקר נצא לסיור בעיר העשירה במבנים דתיים, מסגדים ומדרסות, העיר שנוסדה במאה השמינית. נסייר במדינה הנחלקת לפי מקצועות שונים, כצבעים, נפחים, בורסקאים, נבקר בבית העלמין השמור ונטייל בין סמטאותיו המפותלות של הרובע  היהודי. כמו כן נצפה על ארמון המלך ששימש בעבר כבית ספר התיכון היהודי, "אליאנס". בערב אפשרות ליציאה ל"חפלה" מרוקאית

יום 6: מקנס,

הבוקר נצא לעיר מקנס, השוכנת דרומית להרי הריף. מקנס נבנתה במאה ה- 17 ע"י  הסולטן מולאי איסמאעיל ושימשה כעיר בירתו. נבקר ברובע היהודי העתיק של העיר, נצפה על "תלמוד תורה" והמלח היהודי, נבקר באורוות המלך,  המוזלאום של מולה איסמעיל , בבאב אל מנצור ובשוק.

יום 7: ראבט – קזבלנקה

נסיעה לאורך האוקיאנוס האטלנטי לרבאט הבירה של מרוקו ומקום מושבם של משרדי הממשלה, בית  הפרלמנט וארמון המלך.  נבקר ברחבת ארמון המלך ובמוזוליאום שבנה חסן השני לזכר אביו מוחמד החמישי וברחבת המסגד הגדול, טור חסן ובקסבת אל אודיה , משם נצפה לעבר העיר סאלה הנמצאת בצידו השני מעבר לנהר בו - רגרג.  בתום הסיור נסיעה לקזבלקה עם ההגעה נצא לסיור רגלי במדינה והמלח היהודי, נצפה על המסגד הגדול ע"ש חסן ה- 2 שנחשב מפואר ביותר בעולם, נעבור באיזור הוילות אנפה ונסתובב בין חנויות השוק המקומי. נמשיך לטייל ברחובות העיר באזורים ככיכר האו"ם, בתי המשפט, הדואר, הקונסוליה  הצרפתית וקתדרלת ה"לב הקדוש" או לצאת לאיזור הטיילת שלאורך החוף האטלנטי.

יום 8: קזבלנקה, ת"א

לאחר ארוחת בוקר  נסיעה לכיוון שדה התעופה של קזבלנקה לטיסה חזרה ארצה.

***חשוב: המסלול מתאר אתרי הביקור ,אך לא בהכרח את סדר הביקורים ו/או הלינות**

עלות למהירי החלטה: 990 $ (ליחיד בחדר זוגי שניים בחדר)

 

המחיר כולל:

•         טיסות בקו ת"א – קזבלנקה – ת"א כולל מסים והיטלים.

•         בתי מלון בדרגת תיירות ראשונה ע"ב חצי פנסיון למעט קזבלנקה בו תוגש ארוחת בוקר בלבד.

•         אוטובוס תיירים לביצוע תוכנית הטיול.

•         כניסה אתרים כמפורט בתוכנית

•         מלווה ישראלי צמוד

•         טיפים לנותני שירותים בחו"ל.

•         אשרת כניסה


המחיר אינו כולל:

·       ביטוח רפואי ומטען.

·       הוצאות אישיות.

·       טיפ למלווה הקבוצה הישראלי.

·       סבלים בעליה ובירידה מהמעבורת בספרד ובמרוקו.

·       כל מה שאינו מופיעה תחת הסעיף "המחיר כולל".

 

הערות:

1.     סדר ימי הטיול יכול להשתנות בהתאם לתנאים המקומיים.

2.     אשרת כניסה למרוקו: איסתא אינה אחראית במקרה בו לא יינתן אישור כניסה למרוקו, הוצאות הטיסה יחולו על המטייל בלבד. לצורך הסדרת ויזה יש להעביר צילום דרכון של הנוסעים עד 14 ימים לפני יציאה הקבוצה.

3.     יש להתייעץ עם משרד הבריאות בנושא חיסונים.

4.     חלק מהטיולים יתחילו במרוקו ולא יכללו את הקטע של ספרד וטנז'יר.

 

הטיול פתוח לכל הגילאים

בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב (לאו דווקא פו"פ)

מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!

עופר-052-2945446

 

מחיר: 990 $
גילאים: 25-58
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות