הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול לדרום ספרד פסטיבל קאדיס

טיול לדרום ספרד פסטיבל קאדיס





מקום האירוע: ספרד

האירוע יתקיים ב 08.02.2016 ב 00:00

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				

טיול מאורגן לדרום ספרד קרנבל קאדאיס

8-14.2.16

(7 ימים/6 לילות)

 

אזור דרום ספרד, הידוע גם בשם "אנדלוסיה", הוא אחד האזורים המתויירים ביותר במדינה. בחבל זה ניצבים כמה מהאתרים ההסטוריים החשובים ביותר, בראשם עומד ארמון האלהמברה אשר בגרנדה והמסגד של קורדובה. נבקר בערים: מלגה, גרנדה, סיבליה,גיברלטאר וגולת הכותרת השתתפות בקרנבל קאדאיס.

 

תאריך יציאה: 8.2.16

תאריך חזרה: 14.2.16

 

מסלול הטיול:

יום 1: ת"א – מלגה

מפגש הקבוצה בנתב"ג, טיסה למלגה. עם ההגעה נצא לסיור קצר, נעלה לתצפית המשקיפה על העיר מהמצודה המוקפת גנים מרהיבים ובה פסלו של המשורר אבן גבירול. בתום הסיור העברה למלון.

 

יום 2: סביליה

הבוקר נצא לסיור באחת הערים הקסומות באירופה, סביליה. נראה את הקתדרלה (מבחוץ) השלישית בגודלה בעולם בסגנון גותי. נראה את החיראלדה, המגדל שהפך לסמלה של סביליה, נטייל בגטו היהודי הישן, המורכב משבילים צרים ונקרא רובע "סנטה קרוז". נמשיך לפלאסה דה אספניה, (כיכר ספרד) המקושטת במפות של אזורי ספרד עשויות אריחי קרמיקה ולכיכר אמריקה, כיכרות שנבנו ב- 1929 לקראת יריד איברי-אמריקאי שהתקיים בעיר. בתום הסיור נשוב למלון.

 

יום 3: קרנבל קאדיס

והמרשימים בספרד, המתאפיין בתהלוכות של תחפושות מושקעות ומשעשעות ומקהלות סטיריות שלוקחות בו חלק.  הקרנבל הוא אירוע חשוב ומרכזי בחיי העיר וקבוצות רבות עמלות על הכנתו במשך כל השנה. אחרי השקעה כזו גדולה אי אפשר להסתפק רק בסוף שבוע אחד של חגיגות ולכן חוגגים את הקרנבל בקדיז במשך 10 ימים לפחות. במהלך הקרנבל, מלבד תהלוכות ססגוניות, מתקיים מרתון של מופעים בסגנונות שונים כמו מופעי תיאטרון סטירי, מקהלות שאת שירתם אפשר לשמוע בכל רחבי העיר, זמרי מוזיקה קלאסית, קונצרטים של רביעיות מאוד לא קלאסיות כשאת כלי הקשת מחליפים לעתים כלים כמו קאזו (כלי נגינה דמוי סיגר העשוי ממתכת או פלסטיק והמשמיע צליל מאנפף) או מקלות הקשה ומופעי יחיד למיניהם.

יום 4: רונדה – פורטו באנוס - סיור בחירה (בתשלום)

היום נוכל לצאת(בתשלום)  לעיר הלבנה רונדה, העיר רונדה נמצאת כ- 60 ק"מ מטורמולינוס בתוך הרי סיירה נבדה. העיר העתיקה בצורה ומוקפת חומה ובה מרבית המבנים העתיקים של העיר. בחצותנו את הגשר העתיק התלוי בגובה 200 מטר מעל התהום אנו מגיעים לעיר החדשה שהינה תוססת ומלאה בשכיות חמדה לא פחות מהעתיקה. את סיורינו נתחיל בתצפית על העמק והנוף העוצר נשימה מטיילת העיר. נמשיך לתוך רחובות העיר הצרים ועמוסי חנויות ותיירים ונהנה מהשפע המוצע. בתום הסיור ניסע לפורטו באנוס העיר בעלת המרינה היפה שבמעגנה עומדים מיטב כלי השייט בעולם. סיור במזח הנפלא זמן לקניות וחזרה למלון. כ- 40 יורו לאדם.

יום 5: קורדובה

יציאה לביקור בקורדובה, אחת משלוש הערים המוריות הגדולות.ק ורדובה היא עיר שלווה בה הרחובות מסוידים לבן, פרחי הגרניום פורחים בין סורגי החלונות ומסגד המסקיטה תופס חלק נכבד משטחה. נערוך סיור ברובע היהודי, נבקר בבית הכנסת הראשון ברחוב מיימונידס (אם יתאפשר), נראה את פסל הרמב"ם  ונטייל ברחוב הפרחים הציורי. (למעוניינים נציע ביקור במסקיטה בתשלום נפרד כ- 15 יורו לאדם). בתום הסיור נשוב למלון.

יום 6: גיברלטאר - חנויות פטורות ממכס. (בתשלום)

היום נוכל לצאת(בתשלום)  הבוקר נצא לביקור בצוק גיברלטר בו מושבת כתר בריטית. הביקור כולל תצפית אל עבר מרוקו. יינתן זמן פנוי לשוטט במדרחוב עמוס החנויות פטורות ממכס של גיברלטר. (חובה להצטייד בדרכונים ברי תוקף). למעונינים תוצע עלייה לשמורת הקופים בתשלום נפרד.  (כ- 45 יורו לאדם) בתום הביקור נעצור בקניון PLAZA MAJOR וחזרה למלון.

יום 7: גרנדה – מלגה – ת"א

נצא לסיור  באחת הערים היפות בספרד, העיר גרנדה. העיר שהייתה תחת כיבוש והשפעה מורית משך מאות שנים. נסייר ברחובות העתיקים של העיר ובמדרחוב. למעוניינים יוצע בתשלום (כ- 28 יורו לאדם) ביקור בארמון אלהמברה והגנים בתשלום נפרד. זמן חופשי.

העברה לשדה התעופה של מלגה לטיסה חזרה ארצה

 

עלות: 870$ ליחיד בחדר זוגי(שניים בחדר) עד לתאריך 13.12.15

לאחר מכן 890 $

המחיר כולל:

  • טיסות AZ במסלול ת"א - מלגה - ת"א, כולל מיסים והיטלים.
  • בתי מלון מדרגת תיירות טובה ו/או ראשונה ע"ב לינה וחצי פנסיון
  • אוטובוס תיירים לביצוע תוכנית הטיול.
  • כניסות לאתרים כמפורט במסלול.
  • מלווה ישראלי צמוד.
  • טיפ לנותני השירותים בחו"ל.

 

המחיר אינו כולל:

·       

ביטוח רפואי ומטען.

·       

הוצאות אישיות.

·       

טיפ למלווה הקבוצה הישראלי.

·       

כל מה שאינו מופיעה תחת הסעיף "המחיר כולל".

 

הערות:

1.    

סדר ימי הטיול יכול להשתנות בהתאם לפרטי הטיסות בכל תאריך.

2.    

בטיול זה לא יהיו סבלים בבית המלון.

3.    

מפגש קבוצה יערך כשבוע לפני יציאת הטיול

 

הטיול פתוח לכל הגילאים

בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב (לאו דווקא פו"פ)

מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!

 

 

מחיר: 870 $
גילאים: 25-58
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות