הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול למלטה

טיול למלטה





מקום האירוע: מלטה

האירוע יתקיים ב 10.11.2015 ב 00:00

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				

 

טיול מאורגן למלטה

4 לילות/ 5 ימים

10-14.11.15

מלטה היא אי קטן בים התיכון יש בו קצת מאירופה וקצת מתרבות הים התיכון והכל יחד משתלב לטיול נעים ומרהיב נהנה משלל נופים מדהימים, אתרים ארכיאולוגיים, כנסיות ,גנים ירוקים  ועוד...

האתרים בהן נבקר: ולטה, המערה הכחולה – צוקי דינגלי ,מוסטה ,גני סן אנטון, כפר האומנים טה' קלי - מדינה – רבאט – מרסה שלוק.

תאריך יציאה: 10.11.15

תאריך חזרה: 14.11.15

מסלול הטיול:

יום 1: תל אביב - ולטה

מנמל התעופה בן גוריון נמריא לולטה, בירת מלטה. עם הגעתנו, נצא לסיור בבירת האי. נפתח את סיורנו בביקור בגני הקסרקטין – גני ברקה העליונים (ביצורי העיר), מהם נשקף נוף מרהיב של הנמל הגדול וסביבותיו. נערוך תצפית על קתדראלת סט. ג'ון - הכנסייה המרשימה בסגנון הרנסאנס, הקרויה על שמו של יוחנן המטביל אשר הייתה המרכז הדתי של אבירי מלטה. נעבור דרך כיכר הניצחון ונצפה אל ארמון "האחים הגדולים", מושלי האי, שכיום שייך לבית הנבחרים של מלטה. נותיר זמן לארוחת צהרים ושוטטות בין החנויות הרבות ברחוב הראשי. בתום הסיור העברה לבית המלון.

יום 2: המערה הכחולה – צוקי דינגלי – מוסטה – גני סן אנטון - שלוש הערים

בתום ארוחת הבוקר, נעשה דרכנו לעבר אחת האטרקציות המרהיבות של מלטה- המערה הכחולה הידועה בשלל צבעי מי הים המשתקפים כתוצאה מהחזרת קרני השמש בשעות הבוקר המושפעים ממיקומה של המערה. הצבעים הזוהרים המוחזרים על ידי הצמחייה התת-ימית ומהמינרלים שעל קרקעית הים – כל אלו מעניקים לה את הכינוי "מערת הקשת". נערוך תצפית מרהיבה במקום. במידה ומזג האוויר יאפשר יוכלו המעוניינים לצאת לשייט בסירות מנוע קטנות אל המערה והנקיקים הסמוכים אליה (בתשלום) נמשיך אל צוקי דינגלי המרשימים, הנקודה הגבוהה ביותר במלטה (250 מטר מעל פני הים). שם תפרש לפנינו תצפית מרהיבה ממנה נוכל להשקיף לעבר הסלעים היורדים אנכית אל הים. נבקר בדום של מוסטה, כיפה הבלתי נתמכת בגובה 67 מטר, השלישית בגודלה באירופה ונשמע את סיפור המלחמה המיוחד של המקום. נמשיך לביקור בגני סן אנטון, סמוך למקום מושבו של נשיא מלטה. נקנח את יומנו בביקור בשלוש הערים -  סֶנגלֶאה, ויטוריוזה וקוֹספּיקוּאַה) המכונה בּוֹרְמְלָה). שלושת הערים אוחדו למתחם אחד גדול בעת המצור התורכי על האזור בשנת 1565, האבירים שנלחמו נגד התורכים השתייכו למסדר אבירי סט. ג'ון. בתום הביקור נשוב למלוננו.

יום 3: יום בחירה

המעוניינים יוכלו להצטרף בתשלום לאחד הסיורים המוצעים ע"י המדריך ומפורטים בדף סיורי הבחירה- בניהם, יום טיול מרתק לגוזו, ביקור בסלימה ושייט במייצרים ועוד. 

יום 4: כפר האומנים טה' קלי - מדינה – רבאט – מרסהשלוק

נתחיל את יומנו בביקור בכפר האומנים טה' קלי, מרכז לעבודות יד מסורתיות - רקמה וניפוח זכוכית ועוד. נוכל לחזות באומנים בעבודתם וגם נותיר זמן לקניות למעוניינים בעבודות יד ובמזכרות. נמשיך לביקור בבירתה הקודמת של מלטה ואחת הערים היפות והחשובות באי, מדינה. נטייל ברחובות ה"עיר השקטה" -  עיר מוזיאון, מבוך של סמטאות ומבנים שמורים, נראה את הקתדראלה בסגנון הבארוק המלטזי ונצפה מחומות העיר השוכנת בנקודה הגבוהה באי. נמשיך אל רבאט, העיר שמחוץ לחומות מדינה ומהווה יחד עם מדינה יחידה ארכיטקטונית מרשימה. נבקר במערת סנט פול, הקשורה למסורת של האי על פיה שהה פאולוס במערה זו וממנה הפיץ את הנצרות. נצא בנסיעה דרומה אל עבר הכפרים שנשתמרו בצורה מרשימה בדרום האי. נטייל בין כיכרות ורחובות עתיקים, בהם הזמן כאילו עצר מלכת. נמשיך לביקור  בכפר הדייגים הצבעוני שהיה לעיירה, מרסהשלוק, הממוקם על שפת המפרץ הגדול ביותר במלטה, בדרום-מזרח האי. נמל הכפר הוא אחד הנמלים דרכם ניסו הצבאות התורכיים והצרפתיים לכבוש את האי בעבר. נהנה מזמן לסיור וקניות בשווקים הנערכים מדי יום לאורך קו המים.

יום 5: מלטה – תל אביב

זמן פנוי לבילוי במלון או מחוצה לו. בהתאם לשעת הטיסה, העברה אל שדה התעופה לטיסתנו חזרה לתל אביב.

 

עלות: 470€ ליחיד בחדר זוגי (שניים בחדר) עד לתאריך 31.10.15 לאחר מכן 485€

המחיר כולל:

טיסות תל אביב מלטה תל אביב כולל מסי נמל, דלק וביטחון  נכון ליום 01/10/2015

בתי מלון דרגה ראשונה ו/או דרגת תיירות טובה

סיורים וביקורים כולל דמי כניסה כמפורט בתוכנית

אוטובוס תיירים נוח וממוזג

כלכלה: ארוחת בוקר

תשר לנותני שירותים בחו"ל (למעט סבלות)

מדריך בכיר ומנוסה מצוות דרך החופש

 

המחיר אינו כולל:

ביטוח נוסעים והוצאות בעלות אופי אישי

סיורי בחירה

כללי:

המחיר מבוסס על מחירי דלק נכון ליום הגשת ההצעה. במידה ויעלו מחירי הטיסות עקב ייקור דלק  או יתייקרו  המסים,  ישתנה המחיר בהתאם.  

המחיר בשקלים ישולם לפי שער החליפין ביום התשלום

המחיר למינימום 40 איש בקבוצה

הטיול פתוח לכל הגילאים

בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב(לאו דווקא פו"פ)

מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!

עופר-052-2945446  או 03-9648006

 

מחיר: 470 אירו
גילאים: 25-60
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות