הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול לרומניה בראש השנה

טיול לרומניה בראש השנה





מקום האירוע: רומניה

האירוע יתקיים ב 11.09.2015 ב 00:30

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				טיול לרומניה בראש השנה
11-17.9.15
הזדמנות לבקר במדינה אירופאית בה הזמן עצר מלכת.יערות עבותים, נופים ירוקים, הרים מושלגים,אנשים חמים ומסבירי פנים. יחד עם ארמונות מדהימים,מועדונים ודנס בארים עכשויים. שילוב מנצח של ישן עם חדש הופך את הביקור ברומניה לחוויה בלתי נשכחת. בין האתרים שבהם נבקר: בראשוב: העיר העתיקה, בית הכנסת, פויאנה ברשוב, טירת בראן, דמבוביצ'וארה, סיניה: ארמון פלש,סיגישוארה, סלאניק פראחובה: מכרות המלח, בוקרשט: סיור עיר


מסלול הטיול:
יום:1תל אביב - בוקרשט - ברשוב - פויאנה ברשוב
נמריא מנמל התעופה ע“ש בן גוריון לבוקרשט, בירת רומניה. נתחיל את היום בסיור בבראשוב. נתרשם מהעיר העתיקה, נצפה על הכנסייה השחורה, הקרויה כך עקב השריפה הגדולה בבראשוב לפני מאות שנים אשר הותירה את הכנסייה שחורה ונבקר בבית
הכנסת המרשים שנוסד ב-  1901 ושופץ לפני מספר שנים. נמשיך לבקר בגן פרס נובל, היכן שנמצא דיוקנו של יצחק רבין, חתן הפרס. בתום הסיור זמן לטייל רגלית בכיכר המרכזית ובמדרחוב. בהמשך ניסע לביקור בעיירת הנופש וסקי החורף מהמפורסמותבאירופה, פויאנה בראשוב. נמשיך למלוננו בהרי הקרפטים לארוחת ערב ולינה.
יום:2טירת בראן - דמבוביצ‘וארה
לאחר ארוחת הבוקר נצא לטירת בראן, מקום בו ההיסטוריה והמסתורין חוברים זה לזו ונותנים חיים לאגדתו של דרקולה. הטירה הלבנה שמשקיפה על נופי העיר, נראית למרחק ,על שלל מגדליה העגולים והמחודדים, כמצודה הבנויה על צוק בצומת דרכים המחברת את ולאכיה לטרנסילבניה. בתום הביקור נמשיך למעבר ההרים דמבוביצ‘וארה ונערוך הליכה רגלית קצרה לאורכו של נחל
הדמבוביצ'וארה. בתום הביקור יוכלו המעוניינים (בתשלום) לבקר ולהתארח בכפר מואצ'ו, כולל סיור בעגלות כפריות וארוחת צהריים באחד מבתי הכפריים במקום. חזרה למלון לארוחת ערב במהלכה נהנה מערב פולקלור במלון.
יום:3סיניה: ארמון פלש
עם בוקר ניסע לביקור בארמון פלש- אחד היפים באירופה, שנבנה בסוף המאה ה-  19בתקופת המלך קרול הראשון ותוכנן ע“י ארכיטקט האוסטרי, ליימן אשר שימש כארכיטקט הראשי של חצר המלוכה הרומני. אחר כך נוכל ליהנות מזמן פנוי בלב הרי הקרפטים אותו נוכל להקדיש למנוחה ומרגוע, לערוך מעט קניות או להצטרף לטיול באזור.

יום:4יום חופשי: מצודת הרמן - אגם אנה הקדושה - טושנד
יום חופשי. המעוניינים יוכלו לצאת (בתשלום) לביקור במצודת הרמן, מצודה כוחנית יחידה מסוגה בעולם, הנקראת בגרמנית האניבורג" – גבעת הדבש, שם נוכל לצפות באמצעי הגנה של האבירים השאשים ובכנסייה עתיקה במיוחד, אשר נשתמרה להפליא מימי הביניים. נמשיך לעיירה ספנטו גיאורגיה, נצטייד במזון לפיקניק (רכישה עצמאית) ונסע לאגם סנטה אנה (אנה הקדושה) דרך יער
מדהים ביופיו למוזיקת צ'יפריאן פורומבסקו. נשמע את סיפורה של אנה ומשם נקפוץ לביקור בעיירת הספא טושנד ונטעם את המים המינראליים של העיר. חזרה למלון לארוחת ערב ולינה.
יום:5סיגישוארה
יום טיול בו נצא מהרי הקרפטים בכיוון צפון מערב, נחצה את נהר האולט ונגיע לסיגישוארה, עירו של דרקולה, הלוא הוא מיודענוהנסיך ולד צ'פש שהיה מלך ולאכיה. עם הגעתנו נערוך סיור במקום ונתרשם מהעיר המבוצרת, נראה את שערי ומגדלי המצודה.נערוך ביקור ביקב (במידה ופתוח) בעל מסורת של  400 שנה ונטעם את ליקר ה"אפינט" (פירות יער.) במידה ועדיין יוותר בידנו הזמן, יינתן זמן חופשי ליהנות מאווירת המקום ובתי הקפה השונים. חזרה למלון לארוחת ערב ולינה.
יום :6 מכרות המלח בסלאניק פראחובה
היום נצא לעיירה סלאניק אשר נמצאת במחוז פראחובה. העיר ממוקמת על גדות נהר. נקדיש בוקר זה לביקור במכרות המלח הייחודיים של רומניה־סלאניק פראחובה, הנחשבים למכרות המלח הגדולים באירופה. נסייר בעומק המכרות, נלמד על הפעילות באזור כולל תיירות המרפא אשר התפתחה במקום. חזרה למלון לארוחת ערב במהלכה נהנה מערב קברט במלון.
יום :7בוקרשט - תל אביב
אנו בדרכנו לעיר שנחשבת כ"פריז הקטנה של המזרח"- בוקרשט. עם ההגעה נערוך סיור בו נראה את פארק הראסטראו, כיכר המהפכה, התיאטרון הלאומי, בניין התזמורת הפילהרמונית, שער הניצחון משנת  .1019נחלוף על פני בית הממשלה, הארמון המלכותי ששימש בעבר את צ‘אוצ‘סקו, אשר מולו ניצב בית הסנאט מגגו נמלט הרודן במסוק ב- 1989 נצפה על בית הכנסת והפרלמנט, המבנה השני בגודלו בעולם במספר החדרים בו (אחרי הפנטגון.) המעוניינים יוכלו (בתשלום) להיכנס לביקור במבנה המרשים. במידה ויוותר לנו זמן, נוכל לבלות באחד ממרכזי הקניות הגדולים באזור. בהתאם לשעת הטיסה הסעה לנמל התעופה וטיסה חזרה ארצה.

חשוב: המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את סדר הימים או הביקורים. ייתכנו שינויים בסדר הלינות והביקורים.


עלות: 770$ 


המחיר כולל:
טיסות בינלאומיות בחברה סדירה (טארום הרומנית)
מיסי נמל, דלק וביטחון (נכון ליום )01/01/2015
בתי מלון בדרגת תיירות טובה
לינה וחצי פנסיון
סיורים וביקורים כולל דמי כניסה כמפורט בתכנית.
אוטובוס תיירים נוח וממוזג.
תשר לנותני שירותים בחו"ל (למעט, סבלות והמדריך הישראלי)
מדריך בכיר ומנוסה מצוות דרך החופש.
ערב פולקלור/קברט/מוזיקה במלון
המחיר אינו כולל:
ביטוח נוסעים (אנו ממליצים על ביטוח ביטול טיול)
הוצאות בעלות אופי אישי.
משקאות בארוחות.
 טיפ למדריך הישראלי.
העברות ונסיעות מעבר למצוין בתכנית ומעבר לשעות עבודת הנהג בהתאם לחוקי האיחוד האירופאי.
כל שינוי במסי הנמל ו/או היטלי הדלק מעבר לתאריך  01/01/2015
במידה ויעלו מחירי הטיסות עקב ייקור דלק או יתייקרו המסים, ישתנה המחיר בהתאם.


הטיול פתוח לכל הגילאים
מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!


			
מחיר: 770 דולר
גילאים: 25-60
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות