הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול מאתגר בנחל הזאכי

יוצר האירוע: שקוף בצפון

מקום האירוע: הזאכי

האירוע יתקיים ב 15.07.2011 ב 09:30

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של שקוף בצפון

טיול מים בנחל זאכי
שבת, 11.7
שעה 9:30
מסלול מים מרהיב ומאתגר
הליכה במים, לעיתים עמוקים, בנוף פראי ומוצל.

רגע לפני שנחלי הגולן נשפכים לצפון הכנרת, זרימתם מואטת והם יוצרים דלתא מרהיבה המוכרת בשם בקעת בית צידה.

הטיול בשפך נחל המשושים, הזאכי, הינו אחד ממסלולי המים המרהיבים והאתגריים בארץ.
 המסלול לוקח אותנו למספר שעות של הליכה במים, לעיתים עמוקים המחייבים שחייה, בנוף פראי ומוצל המתאים במיוחד לימי הקיץ החמים.
בסיום המסלול הרטוב, נלך בין מטעי המנגו והליצ'י, תמרים ופרדסים לכיוון הרכבים לסיום הטיול.

ציוד חשוב :
מכיוון  שההליכה היא ברובה במים, אין ללכת עם ציוד שונא נוזלים
(סלולארי, שלטים למכוניות, מצלמות וכו'.)
נעלי הליכה חזקות למים - לא כפכפים ולא קרוקס - המסלול סלעי וחלקלק
לפחות 2 ליטר מים.
כיסוי ראש
חומר דוחה יתושים

מחיר: 40 ש"ח
למנויי פלטינום ההשתתפות חופשית

מועד סיום משוער: 16:00
הוראות הגעה:

לבאים מכיוון צמח : עוברים את  רמות  ומגיעים לצומת מעלה גמלא, מסתובבים שמאלה במעגל התנועה ונכנסים אל הכביש לשמורת בית צידא (המג'רסה).
לבאים מצפון : בצומת יהודיה פונים דרומה, חולפים על פני מחצבה בצד ימין ומגיעים לצומת מעלה גמלא, כאן פונים ימינה במעגל התנועה ונכנסים לכביש הגישה לשמורת בית צידא (המג'רסה).
כולם:
בכביש המוביל אל השמורה נוסעים  עד לצומת T (כ- 400 מ')  ופונים ימינה, ממשיכים עם הכביש ולאחר עוד 400 מטר נכנסים לדרך עפר (יש שילוט למסלול הזאכי - סימון ירוק).
לא להמשיך על כביש האספלט לכיוון הכניסה לשמורה!!
נוסעים ישר  (לאט ובזהירות - הדרך משובשת) עד למקום החניה בסמוך לכניסה לנחל.