הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול לברצלונה

טיול לברצלונה





מקום האירוע: ברצלונה

האירוע יתקיים ב 26.07.2015 ב 06:00

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				טיול מאורגן לברצלונה וקוסטה ברווה
26-30.7.15
(4 לילות 5 ימים)
הזדמנות לטיול עומק בספרד באיזור ברצלונה וקוסטה ברווה. חמישה ימים מפתיעים בהם נגלה את המיטב של ברצלונה וקוסטה ברווה. נראה את היצירות של גאודי, נשוטט בראמלס נבקר במוסיאונים של חירונה ופיגרס , נהנה מהאוכל הספרדי ועוד... 
תאריך יציאה: יום ראשון 26.7.15
תאריך חזרה: יום חמישי 30.7.15

מסלול הטיול:
יום  :1תל אביב – ברצלונה
בשעות הבוקר נטוס לברצלונה. עם ההגעה נצא בסיור מודרך לברצלונה ונכיר את אתריה המרכזיים. נראה את כנסיית "סגרדה פמיליה" - המשפחה הקדושה, אשר בנייתה החלה בשנת  1882והופסקה בשל מותו הפתאומי של גאודי ב-1926בתאונה. נבקר ברובע הגותי עמוס הסמטאות, המבנים הגותיים והקתדרלה המדהימה. נסיים בשדרת הראמבלס – הרחוב המפורסם והמתוייר ביותר בברצלונה לאורכו דוכנים, חנויות, מופעי רחוב, בתי קפה ומסעדות לרוב.
יום :2קוסטה בראווה/טוסה דל מר
היום נערוך טיול לאורך החוף של קוסטה בראווה – רצועת החוף המשתרעת לאורך כ- 150ק"מ. פירוש השם קוסטה בראווה הוא "החוף הפראי" על שם הסלעים והדרכים המפותלות שעל קו החוף. שלוחות הרי הפירנאים מגיעות עד לקו המים ולשונות ים כחולות חודרות לתוך היבשה. בין המפרצים הזעירים ממוקמים כפרי דייגים. בזכות המים הצלולים, האווירה המיוחדת והמזג הספרדי זכתה רצועת החוף הזו לפופולאריות רבה. המעוניינים, יוכלו להצטרף בתשלום לסיור לילי ברחובות המוארים של ברצלונה.
יום :3פיגראס – מוזיאון דאלי – אמפוריה ברווה
הבוקר נצא לעיר פיגראס, עיר הולדתו של סלוואדור דאלי - האמן הסוריאליסטי המפורסם אשר נולד בעיר. נבקרבמוזיאון דאלי השוכן במבנה מעניין. המבנה משנת  1850עלה באש בעת מלחמת האזרחים, ושופץ לאחריה על מנתלהכשירו כמוזיאון. במקום אוסף נרחב של יצירות העוקב אחר הקריירה האמנותית של "מלך הסוריאליזם" על פני תקופותיה השונות. המעוניינים יוכלו להצטרף לטיול בתשלום לאמפוריה בראווה, "ונציה של ספרד", עיירת הנופשהמשמשת את עשירי ספרד. נראה את בתי הנופש הבנויים של איים ונצא לשייט בין התעלות של העיר מדהים ביופיו ונתרשם מצורת חיים ראוותנית ושונה.
יום:4 חירונה – קויור - פרפיניאן
הבוקר נצא לטיול בחירונה עיר אלף הכיבושים, למסע במנהרת הזמן, להתחקות אחר עקבותיה של הקהילה היהודית,אשר חיה ופעלה במשך  600 שנים והיתה הלב הפועם של העם היהודי בגולה. נתחיל את סיורנו בעיר העתיקה ברחוב פורסה , נתרשם ונתרגש מהממצאים והיופי של המקום. המעוניינים יוכלו להצטרף לטיול בתשלום לטיול בקויור – אחד המקומות היפים ביותר בדרום צרפת, עיירה עם מבצר עתיק, מוקפת סירות ים וצוקים. המפרצונים הציוריים והמים המפתים להפליא, בגוונים שונים של כחול, יוצרים אוירה ייחודית. נמשיך אל העיר פרפיניאן – יעד תיירותי מועדף על רבים. העיר הוקמה לראשונה בימי הביניים ועם השנים קיבלה סגנונות בנייה ספרדיים.
יום:5 מונטסרט – ברצלונה – תל אביב
לאחר ארוחת הבוקר נבקר במונטסרט, מנזר ענק המתנשא מעל צוקים תלולים. זהו המרכז הדתי והתרבותי החשוב ביותר בקטלוניה ואחד המנזרים הבנדיקטיים החשובים בעולם. במקום נמצא פסל המדונה השחורה, פטרוניתה של קטלוניה. נחזור לברצלונה נעלה אל ה"מונט ז'ואיק" - הר היהודים לתצפית יפה על העיר. נראה את הכפר האולימפי. ככל שיותיר לנו הזמן, נוכל ליהנות מזמן חופשי בברצלונה עד ההעברה לשדה"ת ולטיסתנו חזרה ארצה.

חשוב! המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה או סדר הימים. ייתכנו שינויים בסדרי הביקורים

עלות: 690 יורו (ליחיד בחדר זוגי שניים בחדר) עד לתאריך 7.7.15  לאחר מכן 700 יורו 

המחיר כולל:
טיסות תל אביב ברצלונה תל אביב כולל מסי נמל, דלק וביטחון נכון ליום 01/01/2015
בתי מלון דרגה ראשונה ו/או דרגת תיירות טובה
סיורים וביקורים כולל דמי כניסה כמפורט בתוכנית
אוטובוס תיירים נוח וממוזג
כלכלה: חצי פנסיון
תשר לנותני שירותים בחו"ל (למעט סבלות)
מדריך בכיר ומנוסה מצוות דרך החופש
המחיר אינו כולל:
ביטוח נוסעים והוצאות בעלות אופי אישי
במידה ויידרש, מס לינה מקומי – ישולם ישירות למלון.
משקאות בארוחות.
הוצאות בעלות אופי אישי.
סיורי בחירה
כללי:
טיסת וויאלינג - ללא אוכל ושתייה
המחיר מבוסס על מחירי דלק נכון ליום הגשת ההצעה. במידה ויעלו מחירי הטיסות עקב ייקור דלק או יתייקרו המסים, ישתנה המחיר בהתאם.
המחיר בשקלים ישולם לפי שער החליפין ביום התשלום

הטיול פתוח לכל הגילאים 
בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב (לאו דווקא פו"פ)
מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם! 
			
מחיר: 690 יורו
גילאים: 25-60
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות