הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול לפורטוגל וספרד

טיול לפורטוגל וספרד





מקום האירוע: פורטוגל וספרד

האירוע יתקיים ב 29.04.2015 ב 16:50

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				טיול לפורטוגל וספרד
29.4-6.5.15
8 ימים/7 לילות

טיול שהוא שילוב מרתק בין שתי השכנות בחצי האי האיברי. סיור בעקבות התרבות והמסורת הספרדית והפורטוגזית המשולבים אחד בשני.האתרים בהם נבקר: ליסבון, מרבאו - קשטלו דה וידה – קסרס, מדריד, טולדו, בדחוס – אקסטרהמדורה – אשטרמוש,

תאריך יציאה: 29.4.15 יום רביעי המראה בשעה: 16:50
תאריך חזרה: 6.5.15 יום רביעי המראה בשעה: 22:00

מסלול הטיול:
יום 1: תל אביב - ליסבון
נחיתה בליסבון בירת פורטוגל, עם ההגעה העברה למלון באזור. 
יום 2: ליסבון
יציאה לסיור מודרך בעיר המפתיעה היושבת על 7 גבעות בשפך נהר הטז'ו. נבקר באתריה המרכזיים של העיר: פארק אדוארדו ה-7 , מנזר סנט ז'רונימו- מקום קבורתו של וסקו דה גמה, אנדרטת המגלים והמגדל ברובע בליים, רובע אל-פאמה שבו הרובע היהודי העתיק, שדרות ליברטדורס , כיכר רוסיו ההומה ועוד. אחר הצהריים נשלים את הסיורים בעיר
בערב, אפשרות ליציאה בתשלום: לסעודה חגיגית ומופע פאדו צבעוני באחד מהמועדונים בבאריו-אלטו –הרובע הגבוה של העיר.
יום 3: מרבאו - קשטלו דה וידה - קסרס
נפרד מליסבון היפה ונתחיל לנוע חזרה מזרחה.  דרך גשר ואשקו דה-גאמה החדש שהוצב לפני מספר שנים על נהר הטז'ו, ניסע מזרחה ונבקר בעיירה מרבאו. נעפיל למבצר החולש על האזור כולו ממנו נשקף נוף מרהיב. נמשיך אל העיירה קאשטלו- דה-וידה .נסייר ברובע היהודי העתיק ונבקר בבית הכנסת במרכזו.  נמשיך אל קסרס, שהעיר העתיקה שלה, משמרת את הארכיטקטורה המונומנטלית של המאות 15 ו-16 ועל כן הוכרזה כאתר שימור עולמי.  נטייל בעיר העתיקה ונתרשם מחזיתות הארמונות שהקימו האצילים, , אזור הרובע היהודי הנקרא כיום רובע סן אנטוניו ועוד.  
יום 4: קסרס – מדריד
בבוקר ניסע למדריד בירת ספרד. בדרכנו נעבור דרך חבל ארץ אסטרמדורה, שמשמעותו-"שוליים". זהו האזור העני והנחשל בספרד ולכן תמיד ברחו ממנו תושביו מה ששימר אותו עבורנו כפי שהיה לפני מאות שנים. נסייר במרכז מדריד. מפיאצה אספנייה, לב העיר התוססת נעלה בגראן ויה, הרחוב הראשי לכיוון פלאסה מיור, כיכר העיריה המרשימה ארכיטקטונית. נמשיך לאורך סמטאות הרחובות לפוארטו דל סול, כיכר מרכזית מרשימה, ממנה מסתעפים רחובות העיר הקטנים ובהם בית הכל-בו  קורטה אינגלז.
יום 5: מדריד, טולדו – 'ירושלים של ספרד'  (יום חופשי)
יום חופשי במלון. למעוניינים אפשרות להצטרף בתשלום:  נצא דרומה לטולדו, העיר היפהפיה השוכנת על רכס נהר הטאנוס  ומוקפת חומה. העיר המרתקת מכילה בתמצית את תולדות חצי האי האיברי ובה שגשגה קהילה יהודית חשובה לאורך ימי הביניים. בתוכה פעלו אישים חשובים כרבי יהודה הלוי ואבן עזרא ועל כן כונתה  "ירושלים של ספרד". נסייר בעיר וסמטאותיה, נראה את הקתדרלה מהמאה ה-13, את כנסיית סאן תומא, את הרובע היהודי, החודרייה ונבקר בבית כנסת "אל טרנזיטו" מהמאה ה-14. בתום הסיור חזרה למדריד לסיור משלים ככל שהזמן יאפשר.
יום 6: מדריד מרידה 
נפרד ממדריד היפה ונתחיל לנוע חזרה מערבה ונגיע למרידה, המכונה "רומא השנייה של ספרד" בשל היווסדה כבר ב-25 לפה"ס והיותה בירת כל הפרובינציה "לוסיטניה" שכללה גם את פורטוגל. נראה את הגשר הרומי שאורכו 790 מטרים והנישא על 60 קשתות, הכיכר המרכזית העמוסה אנשים, את "קשת טריאנוס" המרשימה ואת שרידי מקדש דיאנה.  בתום הסיור נסיעה למלונינו.
יום 7: בדחוס – אקסטרהמדורה - אשטרמוש,- ליסבון
נצא לאזור הגבול בין ספרד לפורטוגל המשלב ארכיטקטורה ספרדית, פורטוגזית ומורית. נסייר בעיר המחוז בדחוס שהיתה בימי הבינים בירת ממלכה מוסלמית. מיקום העיר וההיסטוריה של האזור, הפכו אותה לעיר מבצר ממוגנת המוקפת מבצרים ועמדות הגנה. נחצה את הגבול מערבה אל אשטרמוש, העיר המבוצרת הניצבת על גבעה בלב מישור אלנטז'ו והיא אחת היפות בחבל.  שיטוט במרכז העיר יפגיש אותנו עם המבצר המלכותי מהמאה ה-13, כיכר רוסיו ובו בנין המועצה העירונית וכיכרות קטנות מהתקופה המורית. בתום הסיור נמשיך אל ליסבון בירת פורטוגל הבנויה על 7 גבעות וביניהן בקעה, השוכנות היושבת על שפך נהר הטז'ו לפני יציאתו לאוקיינוס האטלנטי. גם היא בנויה, כרומא, על 7 גבעות וביניהן בקעה שקטה. 
יום 8:עיירות דייגים -  סינטרה-קשקאיש-אשטוריל-קאבו דה רוקה – ת"א
נצא לעיירת הנופש המלכותית סינטרה הממוקמת בלב גבעות ירוקות וביניהן אחוזות וארמונות מפוארים. לאחר הפסקת צהרים נמשיך לנקודה המערבית ביותר של פורטוגל-ויבשת אירופה-קאבו דה רוקה. נערוך תצפית נהדרת על האוקיינוס , נמשיך לכיוון אשטוריל, על הקזינו המפואר שלה ובתי הנופש של עשירי ליסבון . נעצור ב"בוקה דה אינפרנו " –"פה השטן" הסמוך לים, נשמע על סיפורי מרגלים ממלחמת העולם השנייה, נמשיך לקשקאיש- עיירת הדייגים המפורסמת. 
לקראת העברה בשעות מאוחרות של הלילה לשדה התעופה והמראה לנתב"ג.
 
עלות: 950$ ליחיד בחדר זוגי (שניים בחדר) עד לתאריך 12.4.15
לאחר תאריך זה 980 $

המחיר כולל:
•	טיסות שכר במסלול ת"א – ליסבון - ת"א, כולל מסים והיטלים.
•	בתי מלון מדרגה תיירות טובה ו/או ראשונה על בסיס לינה וארוחת בוקר.
•	אוטובוס תיירים לביצוע תוכנית הטיול.
•	כניסות לאתרים כמפורט במסלול.
•	מלווה ישראלי צמוד.
•	טיפ לנותני השירותים בחו"ל. 
 
המחיר אינו כולל:
·         ביטוח רפואי ומטען.
·         הוצאות אישיות.
·         טיפ למלווה הקבוצה הישראלי.
·         כל מה שאינו מופיעה תחת הסעיף "המחיר כולל".
 
הערות:
·         סדר ימי הטיול והלינות יכול להשתנות בהתאם לפרטי הטיסות, לזמינות חדרים בבתי 
          מלון ובהתאם לצורכי האופרציה.
·         בטיול זה לא יהיו סבלים בבית המלון.
·         מיקום המלונות בדרך כלל מחוץ לערים הגדולות.
·         מפגש קבוצה ייערך כשבוע לפני יציאת הטיול.

הטיול פתוח לכל הגילאים
בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב (לאו דווקא פו"פ)
הטיול באחריות חברת "איסתא" והתשלום מועבר ישירות לחברה!
מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!
			
מחיר: 950 דולר
גילאים: 25-75
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות