הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » רומניה והונגריה בחול המעד פסח

רומניה והונגריה בחול המעד פסח




יוצר האירוע: שקוף בצפון

מקום האירוע: אירופה

האירוע יתקיים ב 15.04.2004 ב 07:00

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של שקוף בצפון

				רומניה והונגריה בפסח

4-11/4/15

מסע מרתק של פולקלור, נופים ואוכל משובח

רומניה ההררית מקום משכנו של דרקולה האגדי, 

נופים, אדריכלות ואוכל בהונגריה. 

יום 1

נצא בשעת בוקר בטיסת "ויז איר" לבוקרשט.  עם ההגעה לנמל התעופה "אוטופני", נועבר על ידי אוטובוס לעיר סיביו השוכנת בטרנסילבניה התחתונה

 

יום 2

היום נטייל בעיר סיביו.  זוהי אחת הערים היפות ברומניה והיתה בעבר העיר המרכזית של הקהילות הגרמניות-סקסוניות שגרו באיזור.  הסקסונים היו סוחרים שיצרו גילדות חזקות ששלטו על דרכי המסחר באיזור.  אך הסקסונים בהיותם גרמנים, גם היוו גורם זר, ולכן ביצרו את עריהם.  נערוך סיור בחומות ובביצורים הרבים של סיביו ונטייל ב"עיר העתיקה" ובעיר "החדשה" – שתיהן נבנו על ידי הסקסונים.

לינה בסיביו

 

יום 3

נסיעה קצרה לעיירה שיגישוארה.  זוהי עיר הולדתו של דרקולה.  ולאד המשפד, אחד ממלכי רומניה, נהג לשפד את אויביו על עמודים גבוהים.  רשעותו וצימאונו לדם הקנו לו שם של ערפד.  ולאד היה חבר במסדר הדרקונים (דרקול ברומנית) ולכן כונה "דרקולה".  נבקר בבית בו נולד,  במגדלי השמירה העתיקים ונטייל בסמטאות הציוריות של העיר. בדרך חזרה לסיביו נעצור בכפר ביארטאן בו נבקר בכנסיה מבוצרת מרשימה.

לינה בסיביו.

 

יום 4

היום נצא באוטובוס לכוון בודפשט.  בדרך נעצור בעיר אראד.  עיר זו נוסדה על ידי שושלת האבסבורג האוסטרית כעיר המחוז של איזור באנאט.  איזור זה מאוכלס בעיקר על ידי דוברי הונגרית.  נראה את הבנינים המרשימים ואת המצודה של העיר.  נמשיך לאורך כבישים יפים ונופים פסטורליים.  נגיע לבודפשט בשעות אחר הצהריים.

לינה בבודפשט

 

יום 5

יום שלם של טיול בעיר בודפשט – פנינת הדנובה.  העיר בנויה על שתי גדות הנהר דנובה עם נופים עוצרי נשימה.  נבקר במצודת הדייגים – שם נתרשם מהנוף, נטייל בסמטאות העתיקות ונחווה את אוירת ימי הבניים.  בפשט נראה את שדרות אנדשי המפוארות, את כיכר הגיבורים ואת שפת הדנובה.  נבקר במצבת השואה שעל שפת הנהר ובבית הכנסת "דוהני" – אחד הגדולים באירופה.

הערב נהנה ב"מסיבת גולש" – ארוחת ערב הונגרית טיפוסית ומופע פולקלור

לינה בבודפשט.

 

יום 6

היום ניסע לאיזור "ברך הדנובה".  הנהר מתעקל כאן, מתחיל את זרימתו דרומה ויוצר איזור חקלאי פורה שאוכלס עוד בתקופות קדומות.  נבקר בעיירה סנטאנדרהת - עיר עתיקה שהיום היא עיירת אומנים.  נמשיך לוישגראדת שם נתרשם מהנוף המקסים של נהר הדנובה ושל סלובקיה השכנה.  נמשיך לעיר אסטרגום ונבקר בכנסיה גדולה והמפוארת.

לינה בבודפשט.

 

יום 7

יום שלם של טיול לאיזור אגם בלטון.  זהו אחד האגמים הגדולים באירופה ומהווה אתר נופש מפורסם.  נטייל לאורך הטיילות היפות בעירה בלטונפורד.  נמשיך לטיהאני הממוקמת על מצוק מעל לאגם.  כאן נחזה בנוף המרשים ונבקר בכנסיה היפה.  במידה והזמן יאפשר, נמשיך לעיירת הספא הביז, שם נבקר באגם המים החמים הגדול באירופה (כניסה לאגם לא כלולה במחיר ועולה כ-8 אירו).

חזרה לבודפשט ללינת לילה.



יום 8

בבוקר זמן חופשי לקניות וסידורים

העברה לנמל התעופה של בודפשט וטיסה לארץ.

מחיר:

 875 אירו לאדם בחדר כפול בתנאי חצי פנסיון

 

תשלומים:

50 אירו דמי הרשמה  

תשלום מלא עד 28 למרץ

 

החזרים:
אין החזר על דמי ההרשמה
עד 14 מרץ, החזר מלא (מלבד דמי הרשמה)
עד 21 למרץ - 50% מהתשלום
לאחר 28 למרץ - אין החזרה

להרשמה וברורים:

דני:  052-8199793
עמית : 052-3202801			
מחיר: 875 יורו
גילאים: 35-100
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות