הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול לסיציליה בפסח 12-18.4.20

טיול לסיציליה בפסח 12-18.4.20


לאירוע זה נרשמו כבר בין 1 ל 10 משתמשים דרך Ladies-First



מקום האירוע: סיציליה

האירוע יתקיים ב 12.04.2020 ב 10:00

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				

טיול לסיציליה

(5 ימים/4 לילות)

12-18.4.20

בטיול לסיציליה אנחנו חוקרים לעומק את האי הגדול ביותר בים התיכון. האי היפה שוכן בסמוך למגף האיטלקי, במרכז הים התיכון וספג השפעות תרבותיות רבות ומגוונות לאורך ההיסטוריה. במהלך הטיול אנחנו מתרכזים בשני בתי מלון בשני צידי האי. תחילה אנו לנים באזור פלרמו – בירת האי, ומבקרים בכפרי הדייגים ובעתיקות הארכיאולוגיות שבאזור. בחלק השני של הטיול אנו מתמקמים באזור החוף המזרחי וחוקרים את הר הגעש הגבוה ביותר באירופה – אתנה, את עיירות החוף היפות והכפרים העתיקים שבאזור.

תאריך יציאה: 12.4.20 יום א' –המראה:  10:00  נחיתה: 13:20

תאריך חזרה: 18.4.20 יום שבת- המראה:  19:00 נחיתה: 22:20

מסלול הטיול:

יום 1 | תל אביב - קטניה - פלרמו

ניפגש בנמל תעופה בן גוריון לטיסת בוקר ישירה לקטניה שבסיציליה – האי הגדול ביותר בים התיכון. לאחר הנחיתה וסידורים פורמליים בשדה התעופה, נצא בנסיעה בה נחצה את האי היפה ממזרח למערב. נעצור לביקור בעיירת הדייגים הקטנה צ'פאלו (Cefalu), השוכנת למרגלות צוק תלול על חוף הים הטיראני. נראה כנסייה נורמנית יפהפיה ונכיר את הצד האותנטי והחמים של סיציליה. בתום הביקור, נמשיך לפלרמו (Palermo), בירת האי, וניסע למלוננו, בסיסנו ללילות הקרובים.

יום 2 | טרפאני - אריצ'ה - סגסטה

הבוקר נצא לסייר בעיירה טרפאני (Trapanni) ונראה את בריכות המלח הרבות לאורך הדרך. לאחר מכן נמשיך לאריצ'ה (Erice), עיירת המרציפן הנמצאת על הר בגובה 900 מטר מעל פני הים ומוקפת חומה. נצפה בדואומו העתיק של העיירה, נשקיף על הנוף הקסום ונטייל בסמטאותיה הציוריות. נמשיך לסג'סטה (Segesta), שהייתה עיר יוונית בעברה וכיום נמצאים בה שרידי מקדש המשמש עדות אילמת לעברה המפואר. חורבות סג'סטה העתיקה משתרעות על מדרון ובהן שרידי מקדש עתיק מהשלמים שנותרו. בתום הסיור נשוב למלוננו.

יום 3 | פלרמו - מונריאלה - פלגרינו

נצא לסיור בפלרמו, עיר הבירה של סיציליה ובסביבותיה. נצפה בתיאטרון פוליטאמה ובתיאטרון מאסימו המרשימים, נבקר בעיירה מונריאלה (Monreale) הסמוכה ובה נראה את הקתדרלה הנורמנית המעוטרת פסיפסים ביזאנטיים ונחשבת לאחת מהיפות באי. ניסע לביקור בהר פלגרינו הקדוש והמרשים ובתום הסיור נשוב למלוננו.

יום 4 | פלרמו - אנה - קטניה

לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, ניסע לצידו המזרחי של האי. בדרכנו נעצור בעיירה אנה (Enna), העיירה הגבוהה ביותר בסיציליה, ממנה נוכל לתצפת אל המרכז ההררי של האי. נמשיך מזרחה לעיר קטניה, העיר השנייה בגודלה בסיציליה, נתרשם מגני בליני, כיכר הדואומו, קתדרלת העיר בסגנון הבארוק המפואר, בית העירייה והרחוב הראשי ויה אתנאה (Via Etnea). בתום הביקור ניסע למלוננו שבחוף המזרחי.

יום 5 | מסינה - סבוקה - טאורמינה

הבוקר נצא לנקודה הקרובה ביותר ליבשת האיטלקית לעיר מסינה, העיר השלישית בגודלה בסיציליה. את העיר הקימו היוונים ובה פניני יופי ייחודיות. נסייר ברחובות העיר, נראה את מזרקת אוריון ואת הדואומו שבחזיתו ניצב מגדל השעון. ממסינה נמשיך במעלה ההר עד הכפר העתיק סבוקה (Savoca) ששם צולמו כמה מהסצינות המרכזיות בסרט המפורסם "הסנדק" ונספר את סיפורה המרתק של המאפיה הסיציליאנית. בתום הביקור נמשיך לאחת מהעיירות היפות באיטליה, טאורמינה (Taormina). העיירה העתיקה השוכנת על מצוק בגובה 150 מטר מעל פני הים ומשקיפה על מפרצי התכלת מצד אחד, ועל פסגתו הלבנה והעשנה תמיד של הר אתנה מצד אחר. נטייל ברחוב הראשי מלא האווירה שיוצאות ממנו סמטאות מדורגות, מלאות בגלריות, מרתפי יין, מסעדות קטנות ושלל חנויות יפות. נגיע אל מרפסת התצפית שבמרכז העיירה ונותיר זמן פנוי. לאחר מכן. נשוב למלוננו.

יום 6 | הר הגעש אתנה - ערוץ אלקנטרה - ג'רדיני נקסוס

הבוקר נעלה להר הגעש הפעיל ביותר באירופה, הר אתנה (Etna) – הר הגעש העצום שבצילו חוסה סיציליה. נעפיל למרומי ההר הגבוה ביותר בסיציליה (נגיע לגובה של 2,000 מטר מעל פני הים), נלמד על הפעילות הוולקנית רבת השנים ונחזה בעשן המיתמר מלוע הר הגעש. נמשיך את יומנו בביקור בשמורת הטבע ערוץ אלקנטרה (Gole Alacantra). נטייל בין סלעי הבזלת והמפלים היוצרים סלעים בעלי צורות גאומטריות, זמן פנוי לצילום במקום. נסיים את יומנו בעיירה ג'רדיני נקסוס (Giardini Naxos), נתרשם מהטיילת לאורך מימיו הצלולים של המפרץ. ג'רדיני נקסוס הנקראת על שם האי היווני נקסוס משם הגיעו המתיישבים הראשונים לאזור במאה ה8 לפנה"ס ומאז לא ננטשה.

יום 7 | נוטו - סירקוזה - תל אביב

נצא ליום טיול יפה, אל סירוקזה (Siracusa), עירו של ארכימדס ואחת הערים היפות בסיציליה. נצא לסיור בעיר העתיקה היפהפיה הממוקמת על לשון יבשה מוקף במימיו התכולים של הים התיכון, נראה את הדואומו הייחודי של העיר ונסייר בין הסמטאות והכיכרות הנאות. בהמשך היום נבקר בנוטו (Noto) – עיירה אשר הוכרזה כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו הודות לארמונות, מבני הציבור והגנים שבה, שנבנו כולם בסגנון הבארוק הסיצילאני המרהיב. בתום הביקור ניסע לשדה התעופה של קטניה לטיסה חזרה לתל אביב.חשוב: המסלול מתאר אתרי הביקור, אך לא בהכרח את סדרם.

עלות: 1060 $ ליחיד בחדר זוגי(שניים בחדר)

תוספת ליחיד: 240 $

המחיר כולל:

טיסות שכר הלוך ושוב תל אביב – קטניה oבמהלך הטיסה אינה מוגשת ארוחה

אוטובוס תיירים נוח וממוזג

לינה בבתי מלון מדרגת תיירות ראשונה

מדריך טיולים ישראלי מצוות "אשת טורס"

כלכלה: חצי פנסיון: סך הכל 6 ארוחות בוקר + 6 ארוחות ערב

כניסות לאתרים כפי שמצוין במסלול

טיפים לנותני שירותים מקומיים: נהג

המחיר אינו כולל:

ביטוחים

הוצאות אישיות

סיורי בחירה

מס לינה

סבלות

טיפ למדריך הישראלי (מקובל לתת 4 אירו לאדם ליום)

הטיול פתוח לכל הגילאים

בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב (לאו דווקא פו"פ)

מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!

לפרטים והרשמה: עופר     

מחיר: החל מ- 1080 $
גילאים: 30-70
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות