הכרויות - ראשי » מאמרים » סוגים של אתרי הכרויות

מאמרים נוספים


סוגים של אתרי הכרויות


   

השאיפה למצוא אהבה וזוגיות היא אוניברסלית וקיימת בקרב כל אחד ואחת מאיתנו, אך תהליך החיפוש אחר החצי השני הוא לא תמיד פשוט ולעיתים אף מייאש. אתרי הכרויות הם אחת הדרכים הנוחות והפופולריות ביותר כיום למציאת בן או בת זוג, המקלים מאוד על תהליך החיפוש. פנויים ופנויות בארץ ובעולם כבר מכירים בהצלחתם של אתרים אלו, נרשמים לאתר הכרויות אחד או יותר ויוצאים לדרך. יותר ויותר אנשים מכירים כיום באמצעות אתרי ההכרויות ורבים מסיפורי האהבה שנולדו באתרים האלו הסתיימו גם בנישואים מאושרים.

יחד עם זאת, רבים מהגולשים המשתמשים באתרי הכרויות אינם מודעים לעובדה כי כיום ישנו מגוון רחב מאוד של אתרי הכרויות מסוגים שונים וכל אחד מהם עשוי להתאים להם יותר או פחות, להגדיל או להקטין את סיכויי ההצלחה שלהם למציאת אהבה. באילו סוגים של אתרי הכרויות תוכלו להיפגש בימינו?


אתרי הכרויות כלליים מול אתרי הכרויות נישתיים


בתחילת דרכם, אתרי ההכרויות היו כלליים מאוד ופנו לכלל האוכלוסייה ולכל המגזרים. העלייה בפופולריות של אתרי ההכרויות ברשת הובילה לצמיחתם של אתרי הכרויות מתחרים, שפעלו בנישות מאוד ספציפיות ופנו לקהל יעד ממוקד. אתרים אלו קמו כתוצאה מצורך של קבוצות מסויימות באוכלוסייה באתרי הכרויות שיתאימו יותר לצרכים הספציפיים שלהם. כך למשל ניתן למצוא אתרי הכרויות לדתיים או לסטודנטים, אתרי הכרויות ללסביות או הומואים, אתרי הכרויות למבוגרים או גרושים, אתרי הכרויות לנכים ועוד.

לצידם של אתרים אלו ניתן למצוא גם אתרים ממוקדים ונישתיים במיוחד, כמו למשל: אתר הכרויות לגברים ונשים המחפשים שותף להורות, אתר הכרויות לצמחונים, אתר הכרויות לגברים עשירים ונשים יפות, אתר הכרויות לבעלי חיות מחמד, אתר הכרויות לאסירים ונשים המעוניינות בהם, אתר הכרויות לבתולים ובתולות ועוד.


אתרי הכרויות בחינם מול אתרי הכרויות בתשלום


ניתן לחלק את מרבית אתרי ההכרויות לשתי קבוצות עיקריות: אתרי הכרויות בחינם ואתרי הכרויות בתשלום. מרבית אתרי ההכרויות דורשים תשלום חודשי עבור מגוון השירותים שהם מציעים כמו למשל- הודעות, צ'אטים, העלאת תמונות, כתיבה בבלוג או בפורום ועוד. לצידם יש לא מעט אתרים המציעים את שירותיהם (או חלק מהם) בחינם. עניין התשלום לא מעיד בדרך כלל על איכותו של האתר אך רצוי תמיד לבדוק שמדובר באתר פעיל, איכותי ולגיטימי, וכן יש לבדוק היטב את תנאי השימוש באתר (גם באתרים בתשלום וגם באתרים חינמיים). היתרון הגדול של אתר הכרויות בתשלום הוא מידת הרצינות של הגולשים הרשומים בו. כמו כן הסיכויים לפגוש מתחזים באתר הם פחותים בשל מלאכת הסינון המתבצעת באופן טבעי ובזכות מאמציהם של בעלי האתר. אתר הכרויות בחינם יכול להיות איכותי אף הוא, בהתאם לרמת ההשקעה של מפעיליו. הוא יכול מאוד להתאים למי שאין בכיסו את הסכום להשקעה זו, וכן הוא יכול להתאים למי שזו הפעם הראשונה שלו באתר הכרויות ומעוניין רק בהתנסות. כמו כן, בגלל שאין צורך בדמי מנוי, ישנו מספר גדול יותר של משתמשים באתר, מה שמגדיל את הסיכויים למציאת זוגיות.


אהבתם את המאמר? עשו טובה - תפרגנו בלייק....