הכרויות - ראשי » מאמרים » סיכום כל האפשרויות של אירועים לפנויים פנויות - יש דיי הרבה מסתבר...

מאמרים נוספים


סיכום כל האפשרויות של אירועים לפנויים פנויות - יש דיי הרבה מסתבר...


   

בתור רווק ותיק, וכנראה עם כמה דפקטים, יצא לי להתנסות בעשרות אפשרויות של אירועים לפנויים פנויות.

אין מה לעשות, אם הגעתי לגיל שלי (36) ואני רווק, כנראה שיש בי איזושהי מורכבות שעלתה לי יותר מלאבד זוגיות אחת. אולי את כולן איבדתי בגלל עצמי.

אני אפילו אסתכן בלהכליל ולומר שרוב האנשים המגיעים לגילי (אולי אפילו לגיל מוקדם יותר), ועדיין מוצאים את עצמם רווקים - כנראה שיש סיבה לכך. 

אם אתם כאלו ואתם שואלים את עצמכם "על מה הוא מדבר?", או אתם סגורים ש"אתם באמת מחפשים זוגיות ועושים הכל בשביל זה" אז אני לא אתווכח, אבל אני כן יכול לתת לכם דוגמאות של מורכבויות שאולי יגרמו לכם לחשוב:

לדוגמה, אדם שצריך מרחב (ספייס), אבל צריך המון אהבה מצד שני.

הוא תמיד רוצה להיות עם בת זוגתו, כי תמיד חסרה לו אהבה, אבל מצד שני הוא תמיד רב איתה כי הוא צריך מרחב והכל משגע אותו איתה כשהם הרבה יחד...

עוד דוגמה, אדם שלא מסופק מבחינה תעסוקתית. מצד אחד, הוא יפגוש את אשת חלומותיו, אבל בגלל שהוא לא מסופק מעיסוקו, הוא מנסה בתת מודע לנסות לקבל את הסיפוק של עיסוקו דרך הזוגיות, אך הוא אף פעם לא מקבל אותו.

בנוסף, אנשים המעשנים המון גראס, או שותים הרבה אלכוהול נוטים רבות למצבי רוח קיצוניים, ומצד אחד מצאו מישהי שללא מצבי הרוח הללו אולי יכלו להתחתן, מצד שני מי רוצה לוותר על אלכוהול או סמים?

דוגמה אחרת, אדם שנראה טוב מאוד, ונמצא בזוגיות, אבל לא מספיק חזק לסרב לפיטויים של בגידות.

הוא בוגד פעם אחת, וחושב שכאן זה נגמר, אבל למעשה, הפעם הזו הספיקה לו לריב עם בת זוגתו, והריב הזה גרם לו לפזול שוב לצדדים וכך הוא איבד זוגיות... (הריבים לא פסקו)

אבל מספיק לדבר עליי, בואו ננסה לסכם את כל אפשרויות ההכרויות ואת כל האירועים לפנויים פנויות שאני מכיר וחוויתי עם חוות דעת אישית.

אירועים לפנויים פנויות

ספיד דייט - מה שקורה בספיד דייט הוא שבאים קבוצה של פנויים פנויות, הבנות מתיישבות כל אחת בשולחן, וגברים מתחילים לעבור אחד אחרי השני לדייט קצר בן 7 דקות בדרך כלל.

זו צורה דיי נחמדה של הכרויות בסך הכל, בהתחשב בכך שאתה מכיר דיי הרבה בנות בערב. 


טיולים לפנויים פנויות - הרעיון פשוט - כולם נפגשים באוטובוס האוסף את כולם לטיול באיזה נחל נחמד עם מדריך.

גם עוד דרך נחמדה להכיר כי היא קצת יותר טבעית (באמת יוצאים לטייל)


סדנאות מינגלינג והרצאות לפנויים פנויות - תהיו עירניים בפייסבוק ובעמוד אירועים לפנויים פנויות של ladies-first כי המון מפגשים מיוחדים של הכרויות קוראים בהרצאות מעניינות, שתוכלו גם לשפר את עצמכם בצורה אישית וגם תוכלו להכיר אנשים מעניינים.


אתרי הכרויות - תאמינו או לא, אבל מסקר שנערך בארצות הברית - 35 אחוזים מהזוגות שהתחתנו בשנה האחרונה, הכירו באתרי הכרויות. זו אולי לא עובדה משמחת מידי, אבל זו המציאות בעולם, ולכן בכדי לא לחפש אירועים לפנויים פנויות (כמה שיותר מהר), תערכו את הפרופיל שלכם באתרי הכרויות טוב מאוד. תמונה עם חיוך, תיאור מפורט, וכו'...


שידוכים - דרך חברים או חברות, דרך חברת שידוכים (יש גם לחילוניים - תתפלאו) או דרך הדודה...


מסיבות לפנויים פנויות - אין הרבה מה להגיד על זה - במסיבה בפועל אתה צריך להתחיל עם מישהי - וזה הרבה יותר קל כי אתה יודע שהבחורה מולך רווקה


ברים ים סופר אוטובוס - הדרך הטובה ביותר היא כמובן הדרך הטבעית - ללא וירטואליזציה. ליצור שיחה על ידי משפט לא ישיר מידי (תחפשו את הכתבה פה באתר - איך להתחיל עם בחורה? יש שם אחלה דרכים!)


אם יש למישהו כאן אירועים לפנויים פנויות אחרים שהוא מכיר, כולנו נשמח לשמוע בתגובות.


תודה על הקריאה

אהבתם את המאמר? עשו טובה - תפרגנו בלייק....