הכרויות - ראשי » מאמרים » ברק שלם » אז הנשים נהיות חזקות יותר? לא סתם אומרים ladies first...

מאמרים נוספים


ladies first זה לא רק ביטוי שבא לומר שהגבר צריך להיות גנטלמן


   

פעם הכל היה פשוט יותר. פעם לפני 40 שנים. שני גברים היו הולכים בחוף הים שואלים כמה בנות מה השעה? או אפשר למרוח לכן את הגב? ומשם הכל זרם... פשוט.

היום לפי הערכות גסות מתחתנים בין 35 ל 40 אחוזים זוגות שהכירו דרך האינטרנט.

אפליקציות, אתרי הכרויות, ספיד דייט, טיולי הכרויות ועוד שלל דרכים להכיר.

היום הנשים לא פראייריות. הנשים לא בהכרח מחכות לנסיך שיתחיל איתן. הנשים היום לא מפחדות לעשות את הצעד הראשון, ולא סתם המציאו את הביטוי ladies first. 

האתר שאתם גולשים בו כרגע בא להביא לידי ביטוי את כוחן של הנשים, וליצור מצב ש ladies first זה לא רק ביטוי שבא לומר שהגבר צריך להיות גנטלמן, אלא גם להביא את הנשים למצב שהן אלו שקובעות את מי מתחשק להן להכיר.


הרעיון באתר הוא שהאישה תוכל לפנות למי שהיא רוצה בלי שעשרות גברים יפנו אליה פניות חסרות משמעות ויתנו להכרות תחושה של שוק בשר לא רציני, ואולי גם יהרסו הכרויות פוטנציאליות טובות אחרות.

הגבר יוכל להשיב לכולן (רק לאלו שפנו אליו ורשמו לו משהו) או לנסות לעבור את מבחן הפנייה שהאישה קבעה לו.

כל אישה קובעת את המבחן שהגבר יצטרך לעבור במידה וירצה לפנות אליה.

מבחן הפנייה שבאתר ladies first מורכב מארבע שאלות. כל שאלה יכולה להיות שאלת ידע כללי ממאגר השאלות של ladies first או שאלה שהאישה תקבע בעצמה. דוגמה לשאלה שניתן לקבוע: איפה תעדיף לגור?

תשובה נכונה: באיזור כפרי. תשובה לא נכונה ראשונה: בעיר (עדיף גוש דן), תשובה לא נכונה שניה: בארצות הברית.

באופן הזה, שבו גבר חייב לעבור מבחן בכדי לגשת לאישה, נוצר מצב שהגבר יעדיף לפנות לפרופילים שיותר רלוונטים לו וכך נוצר מצב שכל פנייה היא אמיתית יותר (או שהפנייה נוצרת על ידי האישה).


לסיכום, עולם ההכרויות עובר שינוי, הנשים כבר לא מפחדות לעשות את הצעד הראשון, והאתר שאתם נמצאים בו כרגע עוזר לשינוי להתקיים.


בהצלחה לכולם!

אהבתם את המאמר? עשו טובה - תפרגנו בלייק....