הכרויות - ראשי » מאמרים » על אופטימיות באתרי הכרויות

מאמרים נוספים


על אופטימיות באתרי הכרויות


   

הקשר בין חשיבה חיובית להצלחה בתחומים שונים בחיים כבר הוכח בעבר והיום יותר ויותר אנשים מודעים לחשיבות של אופן החשיבה שלהם כאשר הם מתמודדים עם סיטואציות שונות בחיים. יש הטוענים שחשיבה חיובית יכולה להשפיע אפילו על החלמה ממחלות קשות. בעוד הקשר בין גוף ונפש הוא דבר שעדין נתון לויכוח, הקשר בין התודעה לנפש הוא מוכח וברור לכולם.

אחד התחומים בהם לחשיבה חיובית יש השפעה גדולה ביותר הוא תחום ההכרויות. מקרים רבים כבר הוכיחו בעבר שככל שאדם מפגין יותר אופטימיות, שחרור וגישה חיובית, כך ההצלחה שלו בעולם ההכרויות גדולה יותר.

תחום ההכרויות עבר בשנים האחרונות להתנהל כמעט באופן בלעדי בזירה האינטרנטית. כמעט כל מי שמחפש זוגיות היום נרשם בשלב מסוים לאתר הכרויות שרלוונטי אילו ומנסה את מזלו בהכרויות דרך האינטרנט.



למה חשוב לחשוב חיובי באתר הכרויות


חשיבה חיובית היא חשובה ביותר כאשר מדברים על הכרויות דרך הרשת. על מנת להצליח להכיר בני זוג דרך אתר הכרויות, חייבים להיות מאוד פעילים. הרשמה בלבד לא תניב תוצאות. כדי להתקדם חייבים להיות אקטיביים, ליזום התקשרות עם גולשים אחרים, להגיב לפניות ולהשקיע זמן ומחשבה בניסוח ועיצוב הכרטיס האישי על מנת להפוך אותו לאטרקטיבי.

האופטימיות חשובה במיוחד כאשר מחפשים זוגיות דרך אתר הכרויות גם בגלל טעמו של הכישלון המצטבר. אמנם, תמיד בתחום ההכרויות יש גם כישלונות בדרך להצלחה, אך דרך אתר הכרויות קל להכיר כמות גדולה יותר של אנשים ויש יותר התחלות שקשרים שלא עולים יפה. ההצברות של מקרים כאלו בהחלט יכולה לפגוע במורל וליצור תחושה של אכזבה.

פעמים רבות אנו מוצאים את עצמנו מייעצים לחברים להיות חיוביים ואופטימיים, אך כאשר מגיע תורנו לעשות זאת, אנחנו מגלים שזה לא תמיד כל כך פשוט. היישום של חשיבה חיובית כדרך חיים קשה במיוחד עבור אנשים שאינם אופטימיים מטבעם. יש דרכים שונות בהן אדם יכול לעבוד עם עצמו על פיתוח הרגלים של חשיבה חיובית ומי שרוצה בכך, בדרך כלל מצליח.

חשיבה חיובית במידה

מה שחשוב מאוד בחיפוש זוגיות דרך אתר הכרויות הוא לשמור על אורך רוח וסבלנות. חשיבה חיובית בתחום ההכרויות צריכה להיות מפוכחת ומחוברת למציאות. גם עודף אופטימיות הוא לא בהכרח מתכון להצלחה בעולם ההכרויות. עודף כזה יכול לגרום למצב של שאננות ואופוריה. החשיבה החיובית צריכה להיות מלווה בידיעה שכישלון הוא אופציה אפשרית. החכמה היא לדעת להרים את הראש ולגבש אופטימיות זהירה מחדש בכל מה שקשוב לעולם ההכרויות, ולהמשיך קדימה במטרה למצוא את החצי השני.
אהבתם את המאמר? עשו טובה - תפרגנו בלייק....