הכרויות - ראשי » מאמרים » איך להגדיל את הסיכוי להגיע לאהבה אמיתית - הכרויות ללא דמי מנוי

מאמרים נוספים


תגובות

יש להירשם \ להתחבר על מנת להגיב

דוד:
17.12.2018 - 3:44אחלה אחי אמיתי כל מה שאמרת אבל וואלה אם זה הכיוון כולם עושים את זה !עד שמוצאים זה הבעייה זה משהו אדיר שרק אתה מתחבר והיא אליך וזה לא ספר כללים זה סוג של מציאת אבידה לשני הכיוונים וזה שצריך להראות טוב זה תמיד זה לא האישו האישו הוא שאני מכל צד והיא מכל צד נגיד זה זה וואלה זה קרמה פעם אני לא אומר פעמיים היא לא אמרת וכן ... וואלה קשה זיווגו של אדם קקריעת ים סוף כי המיים הם אחד ולא נפרדים אבל עשו זאת כך הזיווג הוא אחד שמחפשים להתחבר אבל הרבה שווקל לכל כיוון בדרך וואלה זה האמת מותקקקקק

איך להגדיל את הסיכוי להגיע לאהבה אמיתית - הכרויות ללא דמי מנוי


   
אז קוראים לי יוני, אני בן 31, נשוי כבר שנתיים, ואחרי שנים של דייטים והרבה בנות שהכרתי, אני חושב שאני יכול להעביר קצת מהנסיון שלי על איך להגדיל את הסיכוי למצוא אהבה. הרי לכל אחד יש את השריטות שלו, אבל בסוף מוצאים מישהו שיקבל אותן...

דייטים זה לא זול בכלל, קחו בחשבון, (אני מדבר אל הגברים, כן?) כל דייט נע בין ה 70 שח ל 200 שח, תלוי בכמה הדייט היה מוצלח. דייט מוצלח יגרור סיבוב שני של משקאות, וגבר צריך לשלם הרי.... בקיצור, חור בכיס.

אבל אני רוצה לומר את האני מאמין שלי לגבי איך ניתן להגדיל את הסיכוי למצוא זוגיות בריאה וטובה, במינימום זמן וכסף. כמו שרשום בכותרת - הכרויות ללא דמי מנוי.

אז בגדול הדרך מחולקת לשני דברים שצריך לעשות:

1. להגדיל את כמות הנשים שתבוא\י במגע איתם\ן. 2. להגדיל את הסיכויים שירצו אותך.

נתחיל באיך להגדיל את כמות ההכרויות שלך (ללא דמי מנוי כמובן - חינם)

- אתרי הכרויות ללא דמי מנוי: אתר זה, הינו חינמי, והוא דוגמה טובה לאיך להכיר יותר אנשים בזמן קצר.

קחו בחשבון, שלא ממש מספיק להירשם. צריך לערוך את הפרופיל בצורה המושכת ביותר:
תמונות - חשוב! חשוב! התמונה צריכה להיות אתם! לא מישהו אחר, רזה יותר, אלא אתם בתנוחה טובה, אבל שכן יראו את המבנה גוף ואת החלקים הטובים שלכם.
על עצמי: חשוב לכתוב משהו באווירה טובה, שיהיה קל להכיר אותכם באיזה משפט פתיחה הנקשר למה שכתבתם. לדוגמה: אני מתקן מנורות והורג גוקים ממש בקלות או משהו מצחיק אחר.
- ספיד דייט: דרך טובה ומהירה להגיע להמון אנשים.
- טיולי הכרויות
-ברים
- טיולים בעולם חשוב מאוד לעבור תהליכים בחיים שיגעו בהמון אנשים. אם אתם לדוגמה עצמאיים שעובדים מהבית אתם מקטינים לכם את הסיכוי בהרבה להכיר אנשים חדשים!

נמשיך באיך להגדיל את הסיכויים שהבחור\ה ירצו אותך:
- מראה: חשוב מאוד להראות כמה שיותר טוב. אם יש לכם עודף משקל, אז להכריח את עצמכם לרוץ! אל תתפלו שאף אחד לא פונה אליכם באתרי הכרויות לדוגמה אם אתם שמנים... כרגע בעולם אנשים לא נמשכים לאנשים שמנים. זה מה יש!
- לבוש: חשוב שיהיה לכם לפחות 2 תלבושות מחמיאות של איך להגיע לדייט: אני מתכוון ללבוש פשוט. טישרט עם גזרה יפה וגינס שמחמיא לכם.

בסך הכל, אם תסתכלו על זה בצורה הגיונית, לכל אחד יש מכסה, ולפי חוק המספרים הגדולים, אם תירו לכל כיווני השמיים בסוף תפגעו בכוכב אחד... (וכוכב אחד מספיק) אבל עם זאת, אם שמים גז בניוטרל כשאתם נראים לא טוב, אז חבל...

מקווה שעזרתי! תודה על הקריאה ובהצלחה!
אהבתם את המאמר? עשו טובה - תפרגנו בלייק....