הכרויות - ראשי » מאמרים » ברק שלם » עשה ואל תעשה, הכרויות בדייט הראשון

מאמרים נוספים


תגובות

יש להירשם \ להתחבר על מנת להגיב

מוטי.ב:
11.1.2015 - 17:31מידע נחמד ומעניין. טוב לדעת.

עשה ואל תעשה בדייט הראשון


   

לאנשים מסויימים, לצאת לדייט ראשון והכרויות מהסוג הזה, זו לא החוויה הכי כיפית שאפשר לחשוב עליה. לאנשים אחרים אגב, בסך הכל יוצאים לשתות (אלכוהול או קפה).

לפעמים כשאתה בלחץ, כמה חוקים יבשים יכולים ממש לעזור בהכרויות, הם לא מצריכים מחשבה.

נתחיל מהמראה. אם יוצאים לבר, אז מצד אחד צריך להתלבש טוב, אך מצד שני לא פשוט מידי. חולצה מכופתרת לדעתי זה קצת כבד מידי למרות שיכול להתאים לאנשים שרגילים לחולצות מכופתרות. לדעתי טי שרט חלקה עם גינס זה הכי טוב שיש. 

אנשים רבים מאוד רגישים לריחות, ולכן יש לשים לב שאין לך ריח מהפה. אם בדיוק אכלתם אז כדאי גם לצחצח שיניים וגם לצאת עם מסטיק מנטה מהבית. יש אנשים שיכולים לפסול מישהו רק בגלל הריח מהפה.
כדאי מאוד לשים דאורדורנט ורצוי גם בושם (לא חובה).

נמשיך מהשיחה שצריכה להתקיים. השאיפה היא ליצור יחס שווה בין כמות הזמן שכל אחד מדבר, בכדי שלא תהיה תחושה של ראיון עבודה או משהו בסגנון הזה.

חשוב לזכור שאם עומד מולך בן אדם סגור, אז שווה לשתף מעצמך וכך לגרום לו להרגיש בנח.

חשוב לא לשאול שאלות שיגרמו לבן או לבת זוג להרגיש לא בנח, למשל אם סופר על מוות במשפחה, אז לא להיכנס לזה, אם מדברים על משכורת אז לא לשאול למספרים מדויקים.

מאוד חשוב בהכרויות, ובמהלך דייט להתעניין הרבה, ולא לדבר רק על עצמך. הכרויות טובות יקרו כאשר יש שיחה מאוזנת. מכל מידע שסופר אפשר למצוא איפה זה פוגש אותי בחיים, והאם אני מכיר את הנושא הזה ואז לספר מה אני מכיר מהנושא הזה. לדוגמה, אם הבחורה מספרת שהיא עובדת בחברת ביטוח, אז אפשר לומר לה: אני מבוטח בחברת X, מה את אומרת, שווה לי איתם? (בצורה קצת צינית).

חשוב מאוד להיות עצמך בדייט. לא להסכים על כל מה שמדברים, אלא כן להראות את דעתך האמיתית על דברים מסויימים. הכרויות נוספות יוכלו גם להיוולד על ידי שיחה אמיתית)

שימו לב לחיוכים ולמחמאות. הם בחינם ויכולים להוסיף המון. בפגישה הראשונית מאוד ממליץ לגבר להחמיא לאישה על מה שהוא רואה לנכון - עיניים-בגדים-חיוך - לא חסר על מה... ברגע שמחמיאים יותר מידי (יותר מפעמיים בדייט לצורך העניין), זה קצת יכול להרגיש כחנופה, ולכן לא להחמיא יותר מידי...

ולגבי נשיקה בדייט הראשון - לגבי זה אין חוקים יבשים. זה מאוד קשור לכימיה שהיתה בהכרות. אם מרגיש שהיתה כימיה טובה, ויש רצון משני הצדדים, אז לדעתי אין שום בעיה להתנשק בדייט הראשון.

בכל אופן, מקווה שעזרתי, בהצלחה!

אהבתם את המאמר? עשו טובה - תפרגנו בלייק....