הכרויות - ראשי » אירועים לפנויים פנויות » טיול לפיליפינים 9-20.1.19

טיול לפיליפינים 9-20.1.19


לאירוע זה נרשמו כבר בין 1 ל 10 משתמשים דרך Ladies-First



מקום האירוע: פיליפינים

האירוע יתקיים ב 09.01.2019 ב 20:50

על מנת להירשם לאירוע זה ולראות את פרטיו המלאים עליך להתחבר \ להירשם לאירועים של עופרים - טיולים לסינגלס

				

טיול לפיליפינים(12 ימים)

26.12.18-6.1.19

בטיול לפיליפינים נזכה להכיר את רפובליקת האיים האסייתית אשר שוכנת באוקיינוס השקט. נתחיל באטרקציה של צפון לוזון (האי הגדול והמרכזי)- טראסות האורז הנטועות על מדרונות ההרים, יוצרות מראות נוף בלתי נשכחים ומכונות "הפלא השמיני של העולם". נפגוש את בני השבטים המקומיים ונצפה במופע פולקלור. נמשיך לביקור בעיר הבירה התוססת מנילה ובסביבותיה כולל אתרי הטבע מפלי פגסנחאן והר הגעש טאאל. נסיים בנופש באי מינודורו בו נוכל להתענג על החופים הלבנים של פוארטו גלרה ולהכיר את אוכלוסיית הילידים המקומית.

 

יציאה: יום רביעי 26.12.18 המראה בשעה:20:50  נחיתה בשעה: 13:40(27.12)

חזרה: יום ראשון 6.1.19 המראה בשעה:16:30  נחיתה בשעה: 22:4

 

מסלול הטיול

יום 1 | יום 1: תל אביב - הונג קונג

ניפגש בנמל התעופה בן-גוריון לטיסת אל על להונג קונג

פיליפינים, יום 2: הונג קונג - מנילה

יום 2 | יום 2: הונג קונג - מנילה יום 2: הונג קונג – מנילה

לאחר הנחיתה בהונג קונג, נמשיך בטיסה ישירה לפיליפינים- ארכיפלג המורכב ממעל ל-7,000 איים היוצרים שרשרת איים יפיפייה עם מגוון רחב של אוצרות טבע. לאחר הנחיתה במנילה (Manila), בירת הפיליפינים, וסידורים פורמליים בשדה התעופה, נמשיך לבית המלון במנילה.  

יום 3 | יום 3: מנילה - בנאווי

השכמה מוקדמת שלאחריה נצא לשדה התעופה לטיסה לצפון האי לוזון (Luzon), האי הגדול והמרכזי בארכיפלג הפיליפיני. בצפון האי, חיים שבטים המנהלים אורח חיים מסורתי כבר אלפי שנים. לאחר הנחיתה, נצא בנסיעה לכיוון בנאווי (Banaue) ובדרכנו נעבור דרך שדות האורז, כפרים ציוריים, כאשר מעת לעת נוכל לפגוש בחלק מהכפריים המעבדים את אדמותיהם. נמשיך בדרכנו לכיוון בנאווי הידועה בזכות טרסות האורז שנבנו ע"י שבט האיפוגאו (Ifugao) ונחשבות "לפלא השמיני של העולם". בשעות הערב נצפה בערב פולקלור וריקודים מסורתיים של שבט האיפוגאו. לינה באזור בנאווי.

יום 4 | יום 4: בטאד

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בכפרי האזור רכובים על ג'יפני, רכב פיליפיני מקורי ומקומי. נצא לסיור ברכב ובהליכה רגלית בין בתי כפרי האזור ונתרשם מאורח חייהם של שבט האיפוגאו שנשמר לאורך שנים כה רבות. נצפה על "האמפיתיאטרון" של טרסות האורז שנבנו לפני 2000 שנה ועדיין נמצאות בשימוש ע"י תושבי הכפר. זהו מחזה עוצר נשימה של מדרגות בהן המקומיים מגדלים את האורז. המקומיים (ולא רק הם) טוענים שזהו הפלא השמיני של העולם. במהלך הסיור ניפגש עם בני שבט האיפוגאו אותם נזהה לפי לבושם הייחודי. נבקר בכפר השוכן למרגלות טרסות האורז ונראה את בתי המקומיים. לאחר מכן נחזור למלוננו באזור בנאווי.  

יום 5 | יום 5: עמק הפאו

לאחר ארוחת הבוקר ניסע לכפרי עמק הפאו (Hapao) רכובים על רכבי שטח. במהלך הנסיעה נתפתל בין ההרים הרמים ונשקיף על הנוף המשגע של טראסות האורז הנטועות על מדרונות ההרים. נצא במסלול הליכה רגלי בין טראסות האורז ונבקר בכפר מקומי, אשר משמש מעין מוזיאון פתוח. נסייר בסביבה הכפרית הרגועה ונראה את נביעת המעיינות החמים סביב הכפר. לאחר מכן נחזור ללינה באזור בנאווי.  

יום 6 | יום 6: בנאווי מעבר דלתון - מנילה

לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מבנאווי היפה ונעשה את דרכנו לכיוון דרום. דרך הנופים הקסומים של הפיליפינים נחצה את טרסות האורז, כפרים ציוריים, נעצור בדרך להתרשם מבעלי מלאכה אשר עוסקים בפיסול מעץ. נחצה את מעבר דלתון ונעצור בפסגה של רכס הרי הקורדילרה (Cordilera) לצפות בנוף סביבנו. נגיע לעיירה סן חוזה, בה נעצור להתרעננות קלה (בהתאם לשעת ההגעה) ומשם נמשיך בנסיעה ולעת ערב נגיע למנילה  

יום 7 | יום 7: מנילה

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בעיר אותו נתחיל ברובע מקאטי (Makati) הרובע המודרני של המטרופולין העצום בעל גורדי השחקים המרשימים. באזור זה מרוכזים רוב מרכזי הקניות ואתרי הבילוי של העיר. נבקר בבית הקברות האמריקאי ונשמע על השלטון האמריקאי בפיליפינים, נמשיך לביקור ברובע קיאפו שם שוכנת הכנסייה בעלת אותו השם. נבקר בפארק ריזל, על שם הגיבור הלאומי של הפיליפינים ומשם נמשיך לסיור פנורמי בו נראה את ארמון הקוקוס והיכל הספורט בו לחם מוחמד עלי. נסיים בהליכה על הטיילת היפה של העיר שעל שפת המפרץ.  

יום 8 | יום 8: מפלי פגסנחאן

יום מרתק לפנינו ועם בוקר נשים פעמינו לכיוון מפלי פגסנחאן (Pagsanjan) הידועים. בשמורה זאת צולם חלקו האחרון של הסרט "אפוקליפסה עכשיו". בשמורת פגסנחאן נוכל להתרשם מהטבע הפראי של הפיליפינים. נשוט בסירות קאנו דרך יער גשם עצום, בין הג'ונגלים העבותים לכיוון המפלים, כשמראות הטבע יקיפו אותנו מכל עבר. בתום היום נשוב לבית המלון שבמנילה.  

יום 9 | יום 9: מנילה - אגם טאל - פוארטו גלרה

לאחר ארוחת הבוקר נתחיל את טיולנו בעוד אחד מפלאי הטבע של הפיליפינים. נצא בנסיעה דרומה לכיוון אגם טאל (Taal). אגם ייחודי זה נמצא בתוך לועו של הר געש, שגם הוא מוקף באגם מרהיב. נגיע לגדת האגם ונשוט אל הר הגעש בדרך נוכל להתרשם מהיופי הטבעי של האזור. לאחר השייט הקצר נגיע למרגלות ההר ומשם נעפיל על גבי פרידות במעלה ההר לתצפית עוצרת נשימה על אגם טאל ועל האגם המקיף את הר הגעש. לאחר מכן נמשיך בשייט לעיר החוף פוארטו גלרה (Puerto Galera) בה נבלה את הלילות הקרובים.  

יום 10 | יום 10: פוארטו גאלרה

עיר הנופש פוארטו גלרה שוכנת באי מינדורו (Mindoro) שמדרום לאי המרכזי לוזון ובתחומה מצויים חופים מהיפים של הפיליפינים כמו חוף "החולות הלבנים". נצא לשייט בספינה פרטית בין האיים והמפרצים בנוף הטרופי של האי מינדורו לאורך חוף החולות הלבנים, נעגון בחוף האלמוגים ונותיר זמן פנוי לפעילות ימית ולבילוי על חוף הים. בהמשך נצא לביקור בכפר ילידים מקומי המתמחה בעבודות קליעת קש. לינה בפוארטו גלרה  

יום 11 | יום 11: פוארטו גלרה - מנילה ומופע פולקלור

ניפרד מהחופים הלבנים של מינדורו ופוארטו גלרה ונצא בשייט לאי לוזון. נמשיך למנילה, נערוך סיור באזור אינטרמורוס (Intramuros), הרובע העתיק של העיר, במידה והזמן יאפשר לנו, נוכל להסתובב במרכזי הקניות השוקקים של העיר הגדולה. בשעות הערב נצא לארוחת ערב טיפוסית המלווה במופע פולקלור פיליפיני. לינה במנילה  

יום 12 | יום 12: מנילה - הונג קונג - תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לכיוון שדה התעופה לטיסה להונג קונג ומשם בטיסת אל על לתל אביב בה ננחת בשעות הלילה המאוחרות.

*תוכנית הטיול מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא את סדר הביקורים או כיוון הנסיעה.

 

עלות: 2340 $ ליחיד בחדר זוגי (שניים בחדר)

תוספת ליחיד: 400 $

 

המחיר כולל:

טיסות אל על תל אביב – הונג קונג הלוך ושוב

טיסות סדירות הונג קונג – מנילה הלוך ושוב

טיסת פנים מנילה - קאוויאן

אוטובוס תיירים נוח וממוזג

לינה בבתי מלון מדרגת תיירות טובה או הטוב ביותר בנמצא

מדריך טיולים ישראלי מצוות "אשת טורס"

כלכלה- חצי פנסיון: סך הכל 10 ארוחות בוקר ו-8 ארוחות צהריים או ערב

כניסות לאתרים כפי שמצוין במסלול

טיפים לנותני שירותים מקומיים: נהג, מדריך מקומי וסבלים

המחיר אינו כולל

ביטוחים

הוצאות אישיות

סיורי בחירה

טיפ למדריך הישראלי

 

 

הטיול פתוח לכל הגילאים

בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב(לאו דווקא פו"פ)

מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!

 

עופר-  או

 

מחיר: 2210 $
גילאים: 18-100
קישור לאירוע: יש להתחבר לצפייה בקישור
טלפון לבירורים: יש להתחבר לצפייה בטלפון
על מנת להגיב יש להיות משתמש מחובר הירשם \ התחבר

אין תגובות