הכרויות - ראשי » מאמרים » היכרות, התאהבות וטבעת האירוסין

מאמרים נוספים


היכרות, התאהבות וטבעת האירוסין


   

למצוא את החצי השני שלכם, אינו דבר מובן מאליו, אבל כל זוגיות ונישואים מתחילים איפהשהוא. ההתחלה היא שלב ההיכרות הראשונית. זה יכול להיות דרך אתר הכרויות, דרך שידוך של חברים, או מפגש אקראי בכל מקום. השלב הראשון של ההכרות הוא מהוסס, מרגש. שניכם מגששים לבדוק אחד את השני,מחפשים את הכימיה הנכונה. אחרי שלב היכרות מגיע שלב הפרפרים. זהו השלב שבו אתם יודעים שמשהו טוב נבנה פה, שהנה – מצאתם לכם את האחד או האחת שבאמת עושים לכם את זה. אלו הם השלבים ההתחלתיים כמעט בכל זוגיות שתמיד כיף להזכר בהם בערגה.

במידה ועברתם את השלבים הראשוניים של ההיכרות,התאהבתם, החלטתם שזו – אתם רוצים למסד את הקשר ולבוא בברית הנשואין, אז השלבה בא זה לרכוש טבעת אירוסין.רכישת טבעת האירוסין היא אירוע מרגש,כמעט כמו ההיכרות הראשונית.מדובר על צד מאד סימלי בחיי הזוגיות שלכם, ולכן ריכזנו עבורכם כמה טיפים שכדאי לדעת לפני שיוצאים במסע רכישת טבעות האירוסין:

  1. מקום הרכישה:
    נכון להיום רוב טבעות האירוסין הן טבעות המשובצות יהלום או כמה יהלומים,ולכן כדאי לרכוש את הטבעת ישירותמהמקור. כמו כל דבר אחר, הכי זול לקנות את המוצר ישירות מהיצרן.ככה אתם חוסכים כסף כיוון שאתם חוסכים בפערי תיווך, וזוכיםגם לקנות ממקור קניה אמין ובטוח.

  2. תקציב:

לפני שאתםיוצאים למסע הקניה,תציבו לכם תקציב שאתם רוצים להשמר בגבולותיו. זה יעזור לכם להתמקד ולמצוא מה שאתם צריכים,ולא להיות מופתעים אחרי זה מהמחיר ששילמתם.


  1. תעשו שיעורי בית:

כנסו לאינטרנט.כמו שאפשר למצוא את הבת זוג המושלמתדרך אתרי היכרויות,אפשר גם למצוא את טבעת האירוסיןהמושלמת דרך אתרי האינטרנט.
חיפוש טבעת באינטרנט יתן לכם סדר גודל של מחירים,תוכלו להתרשם שם מדוגמאות שונות והכיחשוב תוכלו ללמוד שם על יהלומים וממהמורכב מחיר היהלום.וכל החיפוש הזה יהיה בזמנכם החופשי,בלי לחץ מהמוכרים וכד''


  1. תעודה גמולוגית:
    שוק היהלומים הוא גדול,וקשה להבין בו גם אם תלמדו כמה שאתם רוצים. אפילו יצרני יהלומים עם ותק של עשרות שנים,לומדים כל יום משהו חדש.בכדי להיות בטוחים בקניה שלכם.בקשו שליהלום המרכזי בטבעת האירוסין שלכם תהיה תעודה גמולוגית.מדובר למעשה בתעודת זהות של היהלום שמונפקת על ידי מכונים גמולוגית מקצועים ונטרליים בעולם.בתעודה יהיה רשום לכם טיב היהלום.התעודה הזו תקפה לכל החיים בכל מקום בעולם, במקרה ויבוא היום ותרצו לשדרג או למכור את היהלום.


  1. החלפה והחזרה:
    חשובלקנות במקום שמספק לכם אפשרות להחליף אתהטבעת במקרה שהתחרטתם,ויותר חשוב מזה – מקום שיזכה אתכם בכספכם במקרה ואתם רוצים להחזיר את הטבעת.

לפי חוקהצרכן בישראל, איןחובת זיכוי כספי על תכשיטים מעל 3000 ש"ח,לכן כדאי שתקנו בחנות שמבטיחה לכם את האפשרות של קבלת הכסף חזרה במקרה של חרטה.

תזכרו – כמו שצריך סבלנות בחיפוש אחר הבן זוג או הבת זוג המושלמת,צריך גם סבלנות בחיפוש אחר טבעת האירוסין המושלמת.

בהצלחה.


אהבתם את המאמר? עשו טובה - תפרגנו בלייק....